Ze zijn heftig blingblingquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Niemand die de nagels van zoonlief mooi vindt?![]()
Er zijn ook zoveel foto's, zag ik net even snel...
ik kan ze niet zo goed zienquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Niemand die de nagels van zoonlief mooi vindt?![]()
Er zijn ook zoveel foto's, zag ik net even snel...
Had ik helemaal niet gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Eens!quote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan ze niet zo goed zien
dat briefje erbij is wel heel schetig
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.oh, he, bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecondoleerd en sterkte
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.Gecondoleerd Oblivion...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben ook weer bezig geweest. Creatie #2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: ah hierboven grotere fotoquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan ze niet zo goed zien
dat briefje erbij is wel heel schetig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukquote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben ook weer bezig geweest. Creatie #2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Met en daarna zonder flits (QT dus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, mooi, I like. Maar ik wil hem wel nog even vergelijken met m'n OPI I Red the Script want die lijken wel heel veel op elkaar en het zou zonde zijn om het dubbel te hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
CG Custom Kicks eraf, daar had ik op zitten oefenen met stempeltjes
Tadaaaa, CG Short & Sassy
[ afbeelding ]
hmm, mooi kleurtjequote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes, dekt prima. Veeeeeel beter dan die groene Paper Chasing, die had 5 laagjes nodig voor het een beetje tof werdquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel laagjes zijn dat Zoeperzazke?
ik had OMG in twee lagen ook wel aardig, maar 3 is wel mooier. En ik gebruik gewoon Etos topcoat over al mn lakjes, dus ook de OMG sorry, gaat prima.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Mirjam het volgende:
china glaze OMG heeft 3 lagen nodig om echt mooi te zitten merk ik.
jullie gebruiken toch ook allemaal zonder problemen topcoat op die holografische lakken van china glaze?
3 heeft 'ie echt wel nodig merk ik. en idd, met de topcoat gaat het goedquote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik had OMG in twee lagen ook wel aardig, maar 3 is wel mooier. En ik gebruik gewoon Etos topcoat over al mn lakjes, dus ook de OMG sorry, gaat prima.
Wauwww, da's echt een waanzinnig mooi kleurtje! Volgens mij is 'ie ook waanzinnig tof met een zwarte konad erover (in dezelfde orde als zwart over OMGquote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb mn QT gefrencht met OMG, ziet er echt leuk uit(misschien zo foto's als het doorg is, is trouwens de allerallereerste keer dat ik een french doe)
Mjah, ik ben er zelf ook nog niet helemaal weg van, maar dan vooral omdat je m'n nagel er nog doorheen ziet. Denk dat ik volgende keer een licht kleurtje als basis pak.quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi Sjeen,
ik vind de glitters va debster te subtielik ben mee van de harde donkere kleuren
oeh oeh oeh, nice!quote:
Vet!quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef zoeperzazke het volgende:
zonder en met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de remover niet sterk genoeg is gewoon dopen in je eigen remover. De vorm van die tips is wel ideaal namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog nietKomt vanzelf wel
Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |