pics or it didn't happenquote:Op zondag 8 november 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
Nice! bling bling 2 tha maxxxxx![]()
Dat we nog een zonnetje zouden hebben in november!
Ik ga nu Essie Pink Parka op doen! Neon roze it is!!! In mijn zwarte jurkje zit een roze streep vandaar
pics or it didn't happenquote:Op zondag 8 november 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
Nice! bling bling 2 tha maxxxxx![]()
Dat we nog een zonnetje zouden hebben in november!
Ik ga nu Essie Pink Parka op doen! Neon roze it is!!! In mijn zwarte jurkje zit een roze streep vandaar
je mag hem van mij hebben hoor, kom je hem ophalen in Utrecht?quote:Op zondag 8 november 2009 14:22 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje als je QT kwijt wilt, wil ik 'm wel hebben
Ben thuis, maar geen pakketje!!
Gekkie, je hebt kunstnagels en dan ook nog eens kunstnagels die je dunner wilt hebben. Je had die glitter er gewoon af kunnen vijlen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef Kleintje19 het volgende:
ik weet het, mijn nagelriemen zijn eraan
ik heb net met atlantis gewoon in de remover moeten weken!!! na 15 minuten had ik alles er eindelijk af!
dan was ik nu nog niet klaar geweestquote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gekkie, je hebt kunstnagels en dan ook nog eens kunstnagels die je dunner wilt hebben. Je had die glitter er gewoon af kunnen vijlen.
Ja klopt. Volgens mij staat de topcoat bij Treatments en niet bij de normale nagellak.quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Shoef het volgende:
Ik wil nu ook eens graag bij transdesign gaan bestellen. Moet nog wel een paypal aan maken. Ik graag holo nagellak en de Essie Matte About You alleen die van Essie kan ik niet vinden op de site, die is toch ook daar te koop?
Niet met die electrische doen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan was ik nu nog niet klaar geweest![]()
ik heb een elektrische vijl gevonden, het is al wat beter ze zijn stuk minder bol maar dat stomme ding was op, dus ga even met de hand verder en straks weer met elektrische, krijg ik toch nog mn arm training
De stad Utrecht?quote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen![]()
[..]
je mag hem van mij hebben hoor, kom je hem ophalen in Utrecht?![]()
zonde van me ruimte
Koop gewoon gelijk een helmer, je krijgt heb uiteindelijk toch wel vol.quote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De stad Utrecht?Ik vind 't prima heur, weet alleen niet wanneer.. Moet je 'm snel kwijt?
Ik wil een andere opbergdoos
Als ik 'm kwijt zou kunnen, had ik inderdaad gelijk zoiets gekochtquote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koop gewoon gelijk een helmer, je krijgt heb uiteindelijk toch wel vol.![]()
[ afbeelding ]
pb me even, wil hem ook best opsturen tegen verzendkostenquote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De stad Utrecht?Ik vind 't prima heur, weet alleen niet wanneer.. Moet je 'm snel kwijt?
Ik wil een andere opbergdoos
Ik had een hele foute met brodeaux rode nepleren deksel en rondom een soort barok patroonje in relief velours. Hij heeft het niet gered met honden, katten en kinderenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je had er een? Wat is er mee gebeurd?
[..]
Ik vind het ook geen naaistoeltje, meer een boudoirstoeltje.
Ik zie zo'n ding voor 'n toilettafel staan waar dan een zilveren kam/spiegelset op ligt en een echt poederdons enzo. Gevuld met de make-upjes van 'mevroi'
.
Die poefs, dat zijn naaidingen.
ben alweer met de hand bezigquote:Op zondag 8 november 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet met die electrische doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |