quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Je zou je binnen vijf minuten doodongelukkig voelen, na tien minuten met je mobiel gaan gooien en na een kwartier alle deuren intrappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Hoe is 't met de wagenquote:
Kutantwoord!quote:
Daar deed je het toch voor?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Jamaar... ik vind je lief!quote:
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euroquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Ik vind jou ook liefquote:
Boeien! Vrouwen horen sowieso niet achter het stuurquote:
Amateurquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
Moet toch af en toe ff snel stoom afblazenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
Dat af en toe je Gilles de la Tourette opspeelt kan je ook niets aan doen
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoonquote:
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amateur![]()
Een beetje vent heeft dat rond halftien op en gaat weer pinnen
Ik had een beetje kerst gevoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Terecht, je vroeg erom, ik had je een ban van 48 uur gegeven
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Jawel hoor, maar het stelt niet heel veel voor danquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?![]()
Maar om er even een dooddoener tegenaan te gooien: Je koopt er geen nieuwe voor
Staan ze wel in de goede volgorde?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Maar wel snel gaan kijken of je notes hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoon
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Ik ook van jou, gekke bommiequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!
Voor in je schoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Je konijn had dat direct al in de gaten en trok er zich dan ook niets van aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
ja was op nieuws he kinderdagverblijf 5 meter verder wist van niks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
quote:
En op vrijdag??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Die dennenaalden doen zeer als iemand een boom omzaagd . Maar het ruikt wel lekkerquote:
Wut?quote:
Friesland Who cares . Dat het nog op het nieuws wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er had wel iets gelekt, salpeterzuur ofzo.
Ik ga weer met je mee, net als gisteravond.......gezelligquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, slaap lekker voor straks
Ligt eraan wat ze betalen wilquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
Wie hier zou albayrak geven?
Fryslan Boppequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Friesland Who cares . Dat het nog op het nieuws was
Echt waar???quote:
Ze is zo dom, ik zou mijn hond er nog van af trappen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze betalen wil
tis net als de jouw bekende topics alleen mag je vet offtopic lullen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Maanvis het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik begrijp niets van dit topic.
Ik weet niet of het zo dom is om 2, 3 keer zoveel te verdienen als Bommiequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is zo dom, ik zou mijn hond er nog van af trappen!
Da's natuurlijk prima giswerk van jequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo dom is om 2, 3 keer zoveel te verdienen als Bommie
Da;s ook geen vereiste hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Maanvis het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik begrijp niets van dit topic.
Kut dat eiland bestaat dus nog. Valse hoop weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fryslan Boppe![]()
Al was het maar om het suikerbrood
Neuh, je vertelde hoeveel belastinggeld je terugkreeg, inclusief alimentatie. Dat zegt niet alles, maar 't geeft wel een beeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's natuurlijk prima giswerk van je
Hangzequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, slaap lekker voor straks
Nouja aan de hand van die cijfers kan ik je wel vertellen dat ik ws niet hetzelfde bedrag terugzie maar af en toe wel eens op die strook kijk en denk: jezus wat fucking asociaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, je vertelde hoeveel belastinggeld je terugkreeg, inclusief alimentatie. Dat zegt niet alles, maar 't geeft wel een beeld
Dat gaat wel over hoor, je bent ook nog zo nieuwquote:
Wat exact vind je asociaal, vat 'm even nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja aan de hand van die cijfers kan ik je wel vertellen dat ik ws niet hetzelfde bedrag terugzie maar af en toe wel eens op die strook kijk en denk: jezus wat fucking asociaal
De hoogte van de fooi die ze me gevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat exact vind je asociaal, vat 'm even niet
Nou het was een beetje.... whatever.... vandaag, dus ik heb wel teruggelezen, maar daarbij redelijk snel over grote stukken heengescrolled, waarbij ik eventueel terug naar boven scrolde als ik bijna een van jouw kwaliteitsposts gemist had (er kan iets niet helemaal goed gegaan zijn bij het terugscrollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wut?![]()
Oh, je hebt tegen je natuur in niet terug gelezen?
Volgens mij is ze niet zo nieuw meer hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over hoor, je bent ook nog zo nieuw
Dat dacht ik al, maar da's toch juist heel sociaal, van jou dan toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De hoogte van de fooi die ze me gevenen nog asocialer, het percentage wat ik afdraag
Sociaal? Soms zie ik dat percentage als een legitieme reden om met eem m16 naar buiten te stappen, een pauperwijk te zoeken en los te gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar da's toch juist heel sociaal, van jou dan toch?
ja, klopt... Maar voordat duidelijk was of het serieus was of niet moet je toch info krijgen, en dat was slecht voorradig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het was een beetje.... whatever.... vandaag, dus ik heb wel teruggelezen, maar daarbij redelijk snel over grote stukken heengescrolled, waarbij ik eventueel terug naar boven scrolde als ik bijna een van jouw kwaliteitsposts gemist had (er kan iets niet helemaal goed gegaan zijn bij het terugscrollen) , maar was er vanmorgen niet een of ander alarm, wat per ongeluk afging?
Discriminerend om dan een pauperwijk te nemenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sociaal? Soms zie ik dat percentage als een legitieme reden om met eem m16 naar buiten te stappen, een pauperwijk te zoeken en los te gaan
Hoezo? Dat is toch de doelgroep die met dat percentage de loop neemtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Discriminerend om dan een pauperwijk te nemen
Ehm... begrijp ik hier nou uit dat jij op FOK! moest lezen dat er bij jullie geen serieus alarm was??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, klopt... Maar voordat duidelijk was of het serieus was of niet moet je toch info krijgen, en dat was slecht voorradig.en ik voelde me wat mutsig dat ik niets wist.
envoor je dag. zulke zijn nooit leuk....
Weet je waar ik van baal. Dat verschrikkelijke doelgroepbeleid. Heb je een wratje, huppekee, extra goed, heb je wat achterstand, huppekee, teruggaaf, kun je niet zwemmen, hier, een abonnementje, is je haar te kort, daar doen we wat mee, etc. etc.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sociaal? Soms zie ik dat percentage als een legitieme reden om met eem m16 naar buiten te stappen, een pauperwijk te zoeken en los te gaan
Ja?quote:
Om te beginnen die meute afsluiten van internet, dat zou een hoop schijfruimte, energie en dus CO2 schelenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de doelgroep die met dat percentage de loop neemt
Ow, geen discriminatie dus maar generaliseringquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de doelgroep die met dat percentage de loop neemt
Ik wil best bloeden, met alle liefde, maar dan wel voor mensen die het nodig hebben. mensen die kunnen werken maar niet willen zorgen voro de exponentiele verhoging van diverse afdragingen .. daar baal ik van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal. Dat verschrikkelijke doelgroepbeleid. Heb je een wratje, huppekee, extra goed, heb je wat achterstand, huppekee, teruggaaf, kun je niet zwemmen, hier, een abonnementje, is je haar te kort, daar doen we wat mee, etc. etc.
En modaal en alles wat daarboven zit maar bloeden, bloeden en nog eens bloeden voor al die gekte en hobbies van velen
Er zijn wijken, zoals Kanaleneiland Utrecht die je met een gerust hart mag generaliserenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, geen discriminatie dus maar generalisering
Dat is pas handig, hebben ze toevallig kinderen waar wel een toekomst inzit, haal je die toekomst van die kinderen ook gelijk weg...... alsof een middelbare scholier tegenwoordig nog zonder internet kan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te beginnen die meute afsluiten van internet, dat zou een hoop schijfruimte, energie en dus CO2 schelen
Gewoon overal van afsluiten dan maar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te beginnen die meute afsluiten van internet, dat zou een hoop schijfruimte, energie en dus CO2 schelen
Gelukkig vreet ik er nog geen boterham minder en kan ik het ook niet meenemen, dat scheelt wel weer. Enne, volgende maand m'n dertiende maandquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil best bloeden, met alle liefde, maar dan wel voor mensen die het nodig hebben. mensen die kunnen werken maar niet willen zorgen voro de exponentiele verhoging van diverse afdragingen .. daar baal ik van.
Ontwikkelingshulp, 2x zoveel als andere landen en dan volledig onbegeleid, daar baal ik van, jsf's daar baal ik van. Zoveel geld en zoveel verspilling
Tuurlijk wel, ze krijgen toch nog steeds leerboeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas handig, hebben ze toevallig kinderen waar wel een toekomst inzit, haal je die toekomst van die kinderen ook gelijk weg...... alsof een middelbare scholier tegenwoordig nog zonder internet kan?
Ook inleverenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze krijgen toch nog steeds leerboeken?
En dus moet ze maar een pc van overheidswege verstrekt worden, incl. aansluiting?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas handig, hebben ze toevallig kinderen waar wel een toekomst inzit, haal je die toekomst van die kinderen ook gelijk weg...... alsof een middelbare scholier tegenwoordig nog zonder internet kan?
Da's waar, ik ben ook niet te beroerd om af te dragen maar dan wel eerlijk. Er zijn meer dan zat bijstandsmoeders die het slechter hebben dan menig oplichtertje die frauduleus de wereld plukt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig vreet ik er nog geen boterham minder en kan ik het ook niet meenemen, dat scheelt wel weer. Enne, volgende maand m'n dertiende maand
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet zo nieuw meer hoor
Of bedoel je op Fok?
Ja, sinds kort voor nop, en dan nog klagen over een soort van statiegeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze krijgen toch nog steeds leerboeken?
Echt hè, het zijn ook vooral de mensen zonder kinderen die daar zulk een mening over hebben....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sinds kort voor nop, en dan nog klagen over een soort van statiegeld
De wereld is niet eerlijk Bommie, uiteindelijk leer je daar (een beetje) mee levenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's waar, ik ben ook niet te beroerd om af te dragen maar dan wel eerlijk. Er zijn meer dan zat bijstandsmoeders die het slechter hebben dan menig oplichtertje die frauduleus de wereld plukt.
Geef alle uitgaven van de jsf aan de SIOD en ik denk dat die uitgave zich binnen 2 maanden uit gaat betalen na opleiding nieuwe opsporingsbevoegde ambtenaars!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sinds kort voor nop, en dan nog klagen over een soort van statiegeld
Ja, die betalen er aan mee toch? Of moeten ze gewoon hun muil houden en gewoon schuiven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt hè, het zijn ook vooral de mensen zonder kinderen die daar zulk een mening over hebben....
Ik heb drie kinderen en deel zijn mening!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt hè, het zijn ook vooral de mensen zonder kinderen die daar zulk een mening over hebben....
Ach het schuim staat nog steeds wekelijks ruim op de mondhoeken. Hardwerkende mensen die leerboeken willen zijn de sjaak, waar niet willenden alles in hun schoot krijgen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De wereld is niet eerlijk Bommie, uiteindelijk leer je daar (een beetje) mee leven
Ik ben aan de whiskeyquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een onderwerp voor de vrijdagavond
Biertje iemand ?![]()
Je hebt helemaal gelijk vriend!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een onderwerp voor de vrijdagavond
Biertje iemand ?![]()
Nou vooruit, alle kinderen met een IQ van 120+ krijgen een toelagequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
prima, niet schuiven, ook geen gebruik maken van de kennis en kunde die er dan bij die kinderen zijn, Dus tot aan het graf eigen vuilnisbakje legen, eigen billen vegen en weet ik wat.
zie mijn mening hieromtrentquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
prima, niet schuiven, ook geen gebruik maken van de kennis en kunde die er dan bij die kinderen zijn, Dus tot aan het graf eigen vuilnisbakje legen, eigen billen vegen en weet ik wat.
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
:
De pedopartij die vandaag weer in het nieuw is gekomen!
Zo'n flauwekul hè. Kids die later mijn vuilnisbak legen worden betaald door het geld wat ik er voor neer tik. Dubbel dokken dus. Eerst voor de opleiding, later voor de "service". En dan moet je ook nog geluk hebben dat je als oudje niet afgesnauwd wordt door zo'n matig opgevoede teringlijder, die ook nog eens te belazerd is om je wasmachine op tijd langs te brengenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Altijd héquote:
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo'n flauwekul hè. Kids die later mijn vuilnisbak legen worden betaald door het geld wat ik er voor neer tik. Dubbel dokken dus. Eerst voor de opleiding, later voor de "service". En dan moet je ook nog geluk hebben dat je als oudje niet afgesnauwd wordt door zo'n matig opgevoede teringlijder, die ook nog eens te belazerd is om je wasmachine op tijd langs te brengen
ga jij nou ook al discriminerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen ruzie over maken buuf. Ik gun iedereen z'n kinderen en ik begrijp dat je het beste voor ze wil. Mijn grenzen zijn alleen de jouwe niet, wat logisch is, want jij zou ze, als moeder, alles geven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.
Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.
Ze nemen maar een krantenwijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsens
neuk ze!quote:
Ze krijgen niet álles, want dat kan je tegenwoordig niet betalen. Ik ben volgend jaar, middelbare school per maand alleen al 85 euro kwijt puur aan het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen ruzie over maken buuf. Ik gun iedereen z'n kinderen en ik begrijp dat je het beste voor ze wil. Mijn grenzen zijn alleen de jouwe niet, wat logisch is, want jij zou ze, als moeder, alles geven.
Eén en ander is in ieder geval bij mij "over de grens" van het betamelijke. Dat geldt niet alleen voor dit onderwerp, er zijn er nog wel een paar.
Geen idee, maar hier komt dit jaar geen AZC, dus het zal iets minder zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
Weet je hoeveel geld er godverde naar inburgeringscursussen gaat en welk een laag percentage er 3 woorden nederlands aan over doet houden? Even zo in de groep![]()
En nee ik ben geen wilders addept, sterker ik heb vandeweek een tweede kamerlid van groenlinks nog op weg geholpen wheheheh
lol, wrijf het er maar inquote:
Ze nemen maar geen kinderen als het niet kan en echt ik vind de opmerking dat je er twee keer van op vakantie kanquote:
Borrelbaat... jij zou eens de cijfers van de siod van afgelopen jaar in moeten zien.. man daar wor je triest vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
ajbquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
Er is zoveel. Wat te denken over huursubsidie die rechtstreeks in de zakken van woningbouwcorporaties verdwijnt, de hypotheekaftrek, de vele subsidies voor het bedrijfsleven en het keer op keer verlagen van winstbelastingen, de CO2 hype inclusief alle lobbyisten van het bedrijfsleven die daar baat bij hebben, het openen van de grenzen waarbij de lusten voor de werkgevers zijn en de lasten driedubbel bij de burgers wordt gelegd, banken die met miljarden gesteund worden -> rekening burgers, alle toeslagen voor God weet ik niet wat. Dit land hangt aan elkaar van geld schuiven naar doelgroepen ten koste van andere groepen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
Weet je hoeveel geld er godverde naar inburgeringscursussen gaat en welk een laag percentage er 3 woorden nederlands aan over doet houden? Even zo in de groep![]()
En nee ik ben geen wilders addept, sterker ik heb vandeweek een tweede kamerlid van groenlinks nog op weg geholpen wheheheh
Jij laat je wel snel op de kast jagen zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze nemen maar geen kinderen als het niet kan en echt ik vind de opmerking dat je er twee keer van op vakantie kanVan ditte
Mag ik je knuffelen nu ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is zoveel. Wat te denken over huursubsidie die rechtstreeks in de zakken van woningbouwcorporaties verdwijnt, de hypotheekaftrek, de vele subsidies voor het bedrijfsleven en het keer op keer verlagen van winstbelastingen, de CO2 hype inclusief alle lobbyisten van het bedrijfsleven die daar baat bij hebben, het openen van de grenzen waarbij de lusten voor de werkgevers zijn en de lasten driedubbel bij de burgers wordt gelegd, banken die met miljarden gesteund worden -> rekening burgers, alle toeslagen voor God weet ik niet wat. Dit land hangt aan elkaar van geld schuiven naar doelgroepen ten koste van andere groepen.
Als je alle subsidies, alle toeslagen zou weg saneren, dan kan de helft van de ambtenaren weg en de belasting generiek en fors naar beneden. Iedereen blij.
Aaaaaah daar is Coos: Afwijkende mening is geenstijl!quote:
Psies! Ohwja, Lennon... fuck you!quote:
Nee, natuurlijk kun je niet alles betalen. Het idee was dat je als ouders dat wél zou willen en je ze dat wél zou gunnen. Dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze krijgen niet álles, want dat kan je tegenwoordig niet betalen. Ik ben volgend jaar, middelbare school per maand alleen al 85 euro kwijt puur aan het openbaar vervoer.zolang je geen idee hebt over wat het eigenlijk kost, een kind, kan je toch geen goedgefundeerde mening vormen?
En ik kan het wel betalen hoor, zelf. Daar gaat het niet om, Persoonlijk vind ik de fokpremie veel kwalijker.
Generaliserend geblaat pik!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaah daar is Coos: Afwijkende mening is geenstijl!
zo voorspelbaar!
Ja zoietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
heauxmeaux! ga eens deaud!!!!1
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je van je salaris je kinderen normaal zou moeten kunnen opvoeden, je gewoon je woning en je ziektekostenpremie zou moeten kunnen betalen, etc. Als dat niet meer kan, dan zit er iets goed scheef en dan wordt het tijd om daar eens naar te kijken i.p.v. dat geschuif met geld.
Regelmatig wel hoorquote:
Da's een beetje het probleem Coos, door de globalisering is het overal zo'n beetje gelijk aan het worden. Je kunt het niet meer ontvluchtenquote:Waarom ga je niet emigreren dan als het hier allemaal zo rot is?
Nergens voor nodig Coos, dit jaar gaat het SIOD, de UWV en de FIOD samen flink losquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Generaliserend geblaat pik!![]()
Heb tijdens de uitoefening van mijn beroep een ivaliditeitje opgedaan.
En voor mij niets doelgroep subsidies of andere toelagen. Krijg 3 euro per maand meer dan de bijstandsnorm en kom dus ook niet in aanmerking voor wat dan ook. Iemand in de bijstand krijgt eens per jaar 250 euro. Ik niet omdat ik 3 euro teveel krijg per maand. Kom er dan per jaar 224 euro aan te kort.
Maar hoor je mij klagen?![]()
gaat het SI
Waarom ga je niet emigreren dan als het hier allemaal zo rot is?
Maar niet over mijn persoonlijke situatie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regelmatig wel hoor![]()
Is het niet over politici, dan wel over sommige posters![]()
[..]
Da's een beetje het probleem Coos, door de globalisering is het overal zo'n beetje gelijk aan het worden. Je kunt het niet meer ontvluchten
Er staat me nog iets bij over de inrichting van een kantoor van een megalomane UWV directeur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig Coos, dit jaar gaat het SIOD, de UWV en de FIOD samen flink los
Dat klopt. Ik doe dat dan weer wel zo af en toe, ondanks dat ik niet zo heel veel te klagen heb op dit moment en ook het komende jaar niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar niet over mijn persoonlijke situatie.
Ik dacht al dat die kans groot wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef hondjes het volgende:
NMNS.het invoeren van de auto is toch duurder,,komt op 1500 euro.
We waren vandaag bij de Gestor, dus misschien toch beter om een nieuwe auto in Spanjje te kopen.
Perfect day.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die kans groot was
Nu In my place meezingen als het lukt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij deze ook top?
Gedeformeerd tot Fok! junkiequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op F5 druk als het bij het pokeren niet snel genoeg gaat
How low can you goquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedeformeerd tot Fok! junkie
In my place, in my placequote:
aan welke tafel zit je dan kom ik ook effequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op F5 druk als het bij het pokeren niet snel genoeg gaat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, er valt mee te leven. Alhoewel, "leven"![]()
Ik doe een toenooi 27 spelers 10.000 chips inzet, sit-and-goquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
aan welke tafel zit je dan kom ik ook effe
Tournooien doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe een toenooi 27 spelers 10.000 chips inzet, sit-and-go
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Tournooien doe ik niet aan.
Soms gewoon effe klooien op de 5/10 tafels en ruzie maken met de spaanstaligen
Doe jij echt geld dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijk
Of kunnen verliezen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijk
Nu niet meer, wel ff gedaan. ¤130,- gewonnen, was ik ook weer kwijt in een weekquote:
Ja link!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu niet meer, wel ff gedaan. ¤130,- gewonnen, was ik ook weer kwijt in een week
Ik had even 1.5 milj, toen terug naar niets en nu heb ik weer 600.000quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja link!
Ik had al snel 100.000 op de teller en nu ook al bijna niets meer.
Hoezo cheaters?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had even 1.5 milj, toen terug naar niets en nu heb ik weer 600.000
Een hoop cheaters online
pfff, op diverse manieren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo cheaters?![]()
meerdere accounts en zo?
da's triest ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pfff, op diverse manieren.
kaarten doorgeven via msn, het liefst met een groepje tegelijk
Voor echt geld gebeurt het ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
da's triest ja.
het is toch alleen maar een spelletje
daar kan ik het me voorstellen als je later de winst deeltquote:
zit je aan de downers?quote:
Best wel mooi.quote:
Geen drugs hier, junk!quote:
Na na na na nanananana.quote:
Junk??quote:
Liesiequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos
Ja al een paar uur, was even een spelletje aan het doen.
Heb ik nog wat gemist hier?
dit blijft uniek hoevaak ik het postquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Na na na na nanananana.
Nananana
Hey Jude!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Zo Fucking Mooi!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit blijft uniek hoevaak ik het post
Maakt niet uit joh waar jij mij voor aanziet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!
Effe nieuwe video starten...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
en haar wil ik volledig kapotneuken, of niet apk en NMNS?
Mwahg, zij mag mijn toilet ontstoppen met die stem.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een eh...appart sfeertje hangt hier vanavond.
Holy fuck, wat heeft dat mens een grote mondquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Nee hoor, valt best mee denk ik?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Of mensen met een kritische noot? Zoveel onvrede heb ik niet hoor en ik denk, als ik voor VB mag spreken, hij ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..
ik ben der nog niet helemaal aan uit of dat pos of neg is.
Vooral veel geld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsen
Don't bother.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
Ik doe er even één om de lieve vrede te bewaren![]()
Gelukkig ben ik er om de boel een beetje te normaliserenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
is dat "het" wat een breedbek kikker gebekt maakt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsen
zit ik ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie spike van direct op tv, wat een engnek is dat toch.
Dat woord kan ik denk ik van mijn leven niet meer horen zonder aan Huub te denkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat "het" wat een breedbek kikker gebekt maakt?
Marc Marie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
zit ik ook naar te kijken
en wat denk je van die kale piepkabouter?![]()
legerding?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Maanvis het volgende:
ik ben zo'n legerding aan het kijken.. er is net iemand neergeschoten,maar iemand anders zegt dat het leven keileuk is. dus daar gaan we dan maar vanuit.
ja zo'n serie die gaat over de 2e welteurlog.quote:
Hoi maanvisquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Maanvis het volgende:
ik ben zo'n legerding aan het kijken.. er is net iemand neergeschoten,maar iemand anders zegt dat het leven keileuk is. dus daar gaan we dan maar vanuit.
Yepquote:
Zou ik ook doen, die worden niet kapot geschoten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi maanvis
Ik hou het maar even op The Simpsons
Tof! Ik durf nooit mee te doen, than again heb ik ook nooit genoeg, heb nu denk ik 1500 ofzoquote:
Ik zit best veel te pokeren, dan word je er vanzelf handig in. Maar soms ga ik ook met AA op mijn bek. Thats pokerstars. Ik kijk meestal ook naar RTL poker op TVquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Ik durf nooit mee te doen, than again heb ik ook nooit genoeg, heb nu denk ik 1500 ofzo
*kan niet zo goed pokeren.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die worden niet kapot geschoten.
Waarom kom je alleen in deze slowchat topique en niet in de reguliere discussietopiques? Verschuil je je voor mij?
Ik heb het een tijdje ook heel veel gedaan en het is gewoon een leuk spelquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best veel te pokeren, dan word je er vanzelf handig in. Maar soms ga ik ook met AA op mijn bek. Thats pokerstars. Ik kijk meestal ook naar RTL poker op TV![]()
Maar voor echt geld is het erg riskant
Ik bluff heel weinig, alleen op de finale tafel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje ook heel veel gedaan en het is gewoon een leuk spel
Mijn proleem is een beetje dat ik niet zo snel durf te bluffen.
Maar af en toe heb ik mijn dagen![]()
En nee, om echt geld, daar begin ik maar niet aan.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bluff heel weinig, alleen op de finale tafel.
Behalve als ik weet dat iemand niet durft
Ik ben (kei) eng, maar blijkbaar werkt deze facade niet goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou werkelijk niet weten waarom ik mij zou verschuilen voor jou?
Er is op dit moment weinig te kossen behalve wat knuffelnegerts en een lijk waarop de raarste experimenten gedaan worden. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ook niets om permanent aan de streams voor te gaan zittenquote:Ik kom graag in deze slowchat. En zelfs dat kan ik al niet bijhouden, vandaar dat ik niet in die discussietopics kom. Af en toe, als ik tijd en zin heb post ik er, tot ze weer uit mijn actieve topiclijst verdwijnen dan vergeet ik het gewoon. Tot ik weer tijd heb en weer wat verder rondkijk dan deze slowchat.
Daarnaast lopen mijn streams vaak vast wat ik wel jammer vind, want ik heb wel zin om straks in de COS te posten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
We moeten echt een keer pokeren!
Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben (kei) eng, maar blijkbaar werkt deze facade niet goed.
[..]
Er is op dit moment weinig te kossen behalve wat knuffelnegerts en een lijk waarop de raarste experimenten gedaan worden. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ook niets om permanent aan de streams voor te gaan zitten
ik ben een saaie piet gewordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.![]()
je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.quote:Ja maar!! Dat gevoel van erbij willen zijn
Nee ik ga zo plat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
dan wel strippokerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
Omdat ze er zeker niet goed in is héquote:
We worden oud!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een saaie piet geworden.
[..]
Ik was nog niet klaar maar drukte op enter en door SV duurde het uren voor ik kon edit-en.quote:je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.
in de chat op johanvlemmix.tv hoef je ook niet te wezen voor het gezelligheidsprincipe, daar komen alleen zure sloten uit andere decennia.
+ vanwege haar tetten natürlich.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze er zeker niet goed in is hé
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruikquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We worden oud!
Wat waren we toen nog jong, zo puur..
Ben oprecht wel benieuwd hoe het met punkenstein is, daar heb ik op een meet nog een keer mee gezopen en geblowed, moest eerst hij, toen ex en toen ik kotsen
En er moet weer eens een leuke RLS komenquote:
*Ploing!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruik.
Vruuger ja, toen stuurden we elkaar nog kerstkaarten en toen mocht ik niet m'n naam als afzender gebruiken ivm je ouders die dan dachten dat je te viezelevozelen lag oid.
Oeh even zappen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En er moet weer eens een leuke RLS komen
*giel aan heeft
omg, hij weerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh even zappen!
Ik heb wel eens gebeld, dus ik mag lachen om bellers
Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Ploing!!
Meestal herinner ik mij nog alles en erger ik mij aan het feit dat andere mensen daar niets meer van weten, maar dit was ik echt vergeten en heel ergens ver begint er iets te dagen!!Waren het kerstkaarten ja?
Wat leuk! Volgens mij mocht je geen maanvis schrijven, maar wel je echte naam? Of was het andersom?
ik had strenge ouders
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hè. Ik die van jou misschien nog wel, ergens, ver weg, onder een stapel van dingen, enzo
. Of niet natuurlijk. Maar volgens mij heb ik toen uiteindelijk maar geen afzender gedaan
.
geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh oeh oeh!! Nitroooh!
mocht jij in zijn room? Dan kan je in het metro cafe, en stiekem daaover roddelen
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fokquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.
Als je die van mij ooit eens tegenkomt, dan en ik benieuwd wat ik schreef!
Als ik ooit zin heb om die doos door te spitten en ik kom die van jou tegen laat ik het ook wel even weten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fok. Heb volgens mij ook nog een videoband waar jij op staat, dat je met Jelle in zo'n klein autootje stapt
.
jep, maar het is meer een kliekje in 1 kanaal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@ je vorige post: het bestaat nog dus!
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijnquote:Ik weet dat mijn exzwager er nog wel kwam, en dat jildau was overleden en dat hij naar de begravenis was geweest., maar dat is ook al een paar jaar terug.
Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote danquote:(Ik moet opeens aan Manu denken.)
WAT?!quote:De panda van mijn moederDie moet ik zien!
Sesamstraat bestaat 40 jaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja wat is dat met google?
Pietje postte gister ook al een plaatje.
Ik vond haar tof en zag haar als versterking aan het liesjefrond mbt schoonfamiliequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:06 schreef Maanvis het volgende:
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijn.
[..]
ja.quote:Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote dan.
ja dat kleine autootje was de fiat panda van mijn moederquote:WAT?!
Dat!quote:
Heb je daar behoefte aan?quote:
Je hebt heul mooie vingertsquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je daar behoefte aan?![]()
Wat mij betreft niet al voelde ik mij wel aangesproken toen maanvis het over lelijke vingers had![]()
Lekker gezopen?![]()
Told ya.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ian bedankt!
http://listen.grooveshark.com/#/search/?query=the%20posies
Ze heben alles!
Wut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |