Geen drugs hier, junk!quote:
Na na na na nanananana.quote:
Junk??quote:
Liesiequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos
Ja al een paar uur, was even een spelletje aan het doen.
Heb ik nog wat gemist hier?
dit blijft uniek hoevaak ik het postquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Na na na na nanananana.
Nananana
Hey Jude!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Zo Fucking Mooi!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit blijft uniek hoevaak ik het post
Maakt niet uit joh waar jij mij voor aanziet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!
Effe nieuwe video starten...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
en haar wil ik volledig kapotneuken, of niet apk en NMNS?
Mwahg, zij mag mijn toilet ontstoppen met die stem.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een eh...appart sfeertje hangt hier vanavond.
Holy fuck, wat heeft dat mens een grote mondquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Nee hoor, valt best mee denk ik?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Of mensen met een kritische noot? Zoveel onvrede heb ik niet hoor en ik denk, als ik voor VB mag spreken, hij ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..
ik ben der nog niet helemaal aan uit of dat pos of neg is.
Vooral veel geld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsen
Don't bother.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
Ik doe er even één om de lieve vrede te bewaren![]()
Gelukkig ben ik er om de boel een beetje te normaliserenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
is dat "het" wat een breedbek kikker gebekt maakt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsen
zit ik ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie spike van direct op tv, wat een engnek is dat toch.
Dat woord kan ik denk ik van mijn leven niet meer horen zonder aan Huub te denkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat "het" wat een breedbek kikker gebekt maakt?
Marc Marie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
zit ik ook naar te kijken
en wat denk je van die kale piepkabouter?![]()
legerding?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Maanvis het volgende:
ik ben zo'n legerding aan het kijken.. er is net iemand neergeschoten,maar iemand anders zegt dat het leven keileuk is. dus daar gaan we dan maar vanuit.
ja zo'n serie die gaat over de 2e welteurlog.quote:
Hoi maanvisquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Maanvis het volgende:
ik ben zo'n legerding aan het kijken.. er is net iemand neergeschoten,maar iemand anders zegt dat het leven keileuk is. dus daar gaan we dan maar vanuit.
Yepquote:
Zou ik ook doen, die worden niet kapot geschoten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi maanvis
Ik hou het maar even op The Simpsons
Tof! Ik durf nooit mee te doen, than again heb ik ook nooit genoeg, heb nu denk ik 1500 ofzoquote:
Ik zit best veel te pokeren, dan word je er vanzelf handig in. Maar soms ga ik ook met AA op mijn bek. Thats pokerstars. Ik kijk meestal ook naar RTL poker op TVquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Ik durf nooit mee te doen, than again heb ik ook nooit genoeg, heb nu denk ik 1500 ofzo
*kan niet zo goed pokeren.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die worden niet kapot geschoten.
Waarom kom je alleen in deze slowchat topique en niet in de reguliere discussietopiques? Verschuil je je voor mij?
Ik heb het een tijdje ook heel veel gedaan en het is gewoon een leuk spelquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best veel te pokeren, dan word je er vanzelf handig in. Maar soms ga ik ook met AA op mijn bek. Thats pokerstars. Ik kijk meestal ook naar RTL poker op TV![]()
Maar voor echt geld is het erg riskant
Ik bluff heel weinig, alleen op de finale tafel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje ook heel veel gedaan en het is gewoon een leuk spel
Mijn proleem is een beetje dat ik niet zo snel durf te bluffen.
Maar af en toe heb ik mijn dagen![]()
En nee, om echt geld, daar begin ik maar niet aan.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bluff heel weinig, alleen op de finale tafel.
Behalve als ik weet dat iemand niet durft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |