Geen drugs hier, junk!quote:
Na na na na nanananana.quote:
Junk??quote:
Liesiequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos
Ja al een paar uur, was even een spelletje aan het doen.
Heb ik nog wat gemist hier?
dit blijft uniek hoevaak ik het postquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Na na na na nanananana.
Nananana
Hey Jude!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb ook niet teruggelezen maar toen ik inlogde dacht ik dat ik op Geenstijl zat.
Zo Fucking Mooi!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit blijft uniek hoevaak ik het post
Maakt niet uit joh waar jij mij voor aanziet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had je niet aangezien voor een jankjurk, jammer!
Effe nieuwe video starten...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
en haar wil ik volledig kapotneuken, of niet apk en NMNS?
Mwahg, zij mag mijn toilet ontstoppen met die stem.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een eh...appart sfeertje hangt hier vanavond.
Holy fuck, wat heeft dat mens een grote mondquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Nee hoor, valt best mee denk ik?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Of mensen met een kritische noot? Zoveel onvrede heb ik niet hoor en ik denk, als ik voor VB mag spreken, hij ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, mensen met veel onvrede in hun hoofd.
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
Duh, da's gewoon een kwestie van geld en poetsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben vet onder de indruk van haar tandjes..
ik ben der nog niet helemaal aan uit of dat pos of neg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |