Maar niet over mijn persoonlijke situatie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regelmatig wel hoor![]()
Is het niet over politici, dan wel over sommige posters![]()
[..]
Da's een beetje het probleem Coos, door de globalisering is het overal zo'n beetje gelijk aan het worden. Je kunt het niet meer ontvluchten
Er staat me nog iets bij over de inrichting van een kantoor van een megalomane UWV directeur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig Coos, dit jaar gaat het SIOD, de UWV en de FIOD samen flink los
Dat klopt. Ik doe dat dan weer wel zo af en toe, ondanks dat ik niet zo heel veel te klagen heb op dit moment en ook het komende jaar niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar niet over mijn persoonlijke situatie.
Ik dacht al dat die kans groot wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef hondjes het volgende:
NMNS.het invoeren van de auto is toch duurder,,komt op 1500 euro.
We waren vandaag bij de Gestor, dus misschien toch beter om een nieuwe auto in Spanjje te kopen.
Perfect day.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die kans groot was
Nu In my place meezingen als het lukt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij deze ook top?
Gedeformeerd tot Fok! junkiequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op F5 druk als het bij het pokeren niet snel genoeg gaat
How low can you goquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedeformeerd tot Fok! junkie
In my place, in my placequote:
aan welke tafel zit je dan kom ik ook effequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op F5 druk als het bij het pokeren niet snel genoeg gaat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, er valt mee te leven. Alhoewel, "leven"![]()
Ik doe een toenooi 27 spelers 10.000 chips inzet, sit-and-goquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
aan welke tafel zit je dan kom ik ook effe
Tournooien doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe een toenooi 27 spelers 10.000 chips inzet, sit-and-go
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Tournooien doe ik niet aan.
Soms gewoon effe klooien op de 5/10 tafels en ruzie maken met de spaanstaligen
Doe jij echt geld dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijk
Of kunnen verliezen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet wel wat kunnen verdienen natuurlijk
Nu niet meer, wel ff gedaan. ¤130,- gewonnen, was ik ook weer kwijt in een weekquote:
Ja link!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu niet meer, wel ff gedaan. ¤130,- gewonnen, was ik ook weer kwijt in een week
Ik had even 1.5 milj, toen terug naar niets en nu heb ik weer 600.000quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja link!
Ik had al snel 100.000 op de teller en nu ook al bijna niets meer.
Hoezo cheaters?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had even 1.5 milj, toen terug naar niets en nu heb ik weer 600.000
Een hoop cheaters online
pfff, op diverse manieren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo cheaters?![]()
meerdere accounts en zo?
da's triest ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pfff, op diverse manieren.
kaarten doorgeven via msn, het liefst met een groepje tegelijk
Voor echt geld gebeurt het ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
da's triest ja.
het is toch alleen maar een spelletje
daar kan ik het me voorstellen als je later de winst deeltquote:
zit je aan de downers?quote:
Best wel mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |