De wereld is niet eerlijk Bommie, uiteindelijk leer je daar (een beetje) mee levenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's waar, ik ben ook niet te beroerd om af te dragen maar dan wel eerlijk. Er zijn meer dan zat bijstandsmoeders die het slechter hebben dan menig oplichtertje die frauduleus de wereld plukt.
Geef alle uitgaven van de jsf aan de SIOD en ik denk dat die uitgave zich binnen 2 maanden uit gaat betalen na opleiding nieuwe opsporingsbevoegde ambtenaars!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sinds kort voor nop, en dan nog klagen over een soort van statiegeld
Ja, die betalen er aan mee toch? Of moeten ze gewoon hun muil houden en gewoon schuiven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt hè, het zijn ook vooral de mensen zonder kinderen die daar zulk een mening over hebben....
Ik heb drie kinderen en deel zijn mening!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt hè, het zijn ook vooral de mensen zonder kinderen die daar zulk een mening over hebben....
Ach het schuim staat nog steeds wekelijks ruim op de mondhoeken. Hardwerkende mensen die leerboeken willen zijn de sjaak, waar niet willenden alles in hun schoot krijgen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De wereld is niet eerlijk Bommie, uiteindelijk leer je daar (een beetje) mee leven
Ik ben aan de whiskeyquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een onderwerp voor de vrijdagavond
Biertje iemand ?![]()
Je hebt helemaal gelijk vriend!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een onderwerp voor de vrijdagavond
Biertje iemand ?![]()
Nou vooruit, alle kinderen met een IQ van 120+ krijgen een toelagequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
prima, niet schuiven, ook geen gebruik maken van de kennis en kunde die er dan bij die kinderen zijn, Dus tot aan het graf eigen vuilnisbakje legen, eigen billen vegen en weet ik wat.
zie mijn mening hieromtrentquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
prima, niet schuiven, ook geen gebruik maken van de kennis en kunde die er dan bij die kinderen zijn, Dus tot aan het graf eigen vuilnisbakje legen, eigen billen vegen en weet ik wat.
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
:
De pedopartij die vandaag weer in het nieuw is gekomen!
Zo'n flauwekul hè. Kids die later mijn vuilnisbak legen worden betaald door het geld wat ik er voor neer tik. Dubbel dokken dus. Eerst voor de opleiding, later voor de "service". En dan moet je ook nog geluk hebben dat je als oudje niet afgesnauwd wordt door zo'n matig opgevoede teringlijder, die ook nog eens te belazerd is om je wasmachine op tijd langs te brengenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Altijd héquote:
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo'n flauwekul hè. Kids die later mijn vuilnisbak legen worden betaald door het geld wat ik er voor neer tik. Dubbel dokken dus. Eerst voor de opleiding, later voor de "service". En dan moet je ook nog geluk hebben dat je als oudje niet afgesnauwd wordt door zo'n matig opgevoede teringlijder, die ook nog eens te belazerd is om je wasmachine op tijd langs te brengen
ga jij nou ook al discriminerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen ruzie over maken buuf. Ik gun iedereen z'n kinderen en ik begrijp dat je het beste voor ze wil. Mijn grenzen zijn alleen de jouwe niet, wat logisch is, want jij zou ze, als moeder, alles geven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.
Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.
Ze nemen maar een krantenwijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsens
neuk ze!quote:
Ze krijgen niet álles, want dat kan je tegenwoordig niet betalen. Ik ben volgend jaar, middelbare school per maand alleen al 85 euro kwijt puur aan het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen ruzie over maken buuf. Ik gun iedereen z'n kinderen en ik begrijp dat je het beste voor ze wil. Mijn grenzen zijn alleen de jouwe niet, wat logisch is, want jij zou ze, als moeder, alles geven.
Eén en ander is in ieder geval bij mij "over de grens" van het betamelijke. Dat geldt niet alleen voor dit onderwerp, er zijn er nog wel een paar.
Geen idee, maar hier komt dit jaar geen AZC, dus het zal iets minder zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
Weet je hoeveel geld er godverde naar inburgeringscursussen gaat en welk een laag percentage er 3 woorden nederlands aan over doet houden? Even zo in de groep![]()
En nee ik ben geen wilders addept, sterker ik heb vandeweek een tweede kamerlid van groenlinks nog op weg geholpen wheheheh
lol, wrijf het er maar inquote:
Ze nemen maar geen kinderen als het niet kan en echt ik vind de opmerking dat je er twee keer van op vakantie kanquote:
Borrelbaat... jij zou eens de cijfers van de siod van afgelopen jaar in moeten zien.. man daar wor je triest vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
ajbquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
Er is zoveel. Wat te denken over huursubsidie die rechtstreeks in de zakken van woningbouwcorporaties verdwijnt, de hypotheekaftrek, de vele subsidies voor het bedrijfsleven en het keer op keer verlagen van winstbelastingen, de CO2 hype inclusief alle lobbyisten van het bedrijfsleven die daar baat bij hebben, het openen van de grenzen waarbij de lusten voor de werkgevers zijn en de lasten driedubbel bij de burgers wordt gelegd, banken die met miljarden gesteund worden -> rekening burgers, alle toeslagen voor God weet ik niet wat. Dit land hangt aan elkaar van geld schuiven naar doelgroepen ten koste van andere groepen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
Weet je hoeveel geld er godverde naar inburgeringscursussen gaat en welk een laag percentage er 3 woorden nederlands aan over doet houden? Even zo in de groep![]()
En nee ik ben geen wilders addept, sterker ik heb vandeweek een tweede kamerlid van groenlinks nog op weg geholpen wheheheh
Jij laat je wel snel op de kast jagen zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze nemen maar geen kinderen als het niet kan en echt ik vind de opmerking dat je er twee keer van op vakantie kanVan ditte
Mag ik je knuffelen nu ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is zoveel. Wat te denken over huursubsidie die rechtstreeks in de zakken van woningbouwcorporaties verdwijnt, de hypotheekaftrek, de vele subsidies voor het bedrijfsleven en het keer op keer verlagen van winstbelastingen, de CO2 hype inclusief alle lobbyisten van het bedrijfsleven die daar baat bij hebben, het openen van de grenzen waarbij de lusten voor de werkgevers zijn en de lasten driedubbel bij de burgers wordt gelegd, banken die met miljarden gesteund worden -> rekening burgers, alle toeslagen voor God weet ik niet wat. Dit land hangt aan elkaar van geld schuiven naar doelgroepen ten koste van andere groepen.
Als je alle subsidies, alle toeslagen zou weg saneren, dan kan de helft van de ambtenaren weg en de belasting generiek en fors naar beneden. Iedereen blij.
Aaaaaah daar is Coos: Afwijkende mening is geenstijl!quote:
Psies! Ohwja, Lennon... fuck you!quote:
Nee, natuurlijk kun je niet alles betalen. Het idee was dat je als ouders dat wél zou willen en je ze dat wél zou gunnen. Dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze krijgen niet álles, want dat kan je tegenwoordig niet betalen. Ik ben volgend jaar, middelbare school per maand alleen al 85 euro kwijt puur aan het openbaar vervoer.zolang je geen idee hebt over wat het eigenlijk kost, een kind, kan je toch geen goedgefundeerde mening vormen?
En ik kan het wel betalen hoor, zelf. Daar gaat het niet om, Persoonlijk vind ik de fokpremie veel kwalijker.
Generaliserend geblaat pik!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaah daar is Coos: Afwijkende mening is geenstijl!
zo voorspelbaar!
Ja zoietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
heauxmeaux! ga eens deaud!!!!1
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je van je salaris je kinderen normaal zou moeten kunnen opvoeden, je gewoon je woning en je ziektekostenpremie zou moeten kunnen betalen, etc. Als dat niet meer kan, dan zit er iets goed scheef en dan wordt het tijd om daar eens naar te kijken i.p.v. dat geschuif met geld.
Regelmatig wel hoorquote:
Da's een beetje het probleem Coos, door de globalisering is het overal zo'n beetje gelijk aan het worden. Je kunt het niet meer ontvluchtenquote:Waarom ga je niet emigreren dan als het hier allemaal zo rot is?
Nergens voor nodig Coos, dit jaar gaat het SIOD, de UWV en de FIOD samen flink losquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Generaliserend geblaat pik!![]()
Heb tijdens de uitoefening van mijn beroep een ivaliditeitje opgedaan.
En voor mij niets doelgroep subsidies of andere toelagen. Krijg 3 euro per maand meer dan de bijstandsnorm en kom dus ook niet in aanmerking voor wat dan ook. Iemand in de bijstand krijgt eens per jaar 250 euro. Ik niet omdat ik 3 euro teveel krijg per maand. Kom er dan per jaar 224 euro aan te kort.
Maar hoor je mij klagen?![]()
gaat het SI
Waarom ga je niet emigreren dan als het hier allemaal zo rot is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |