Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan er gelukkig twee keer van op vakantie, van die kinderbijslag en het geld wat we niet hoeven te betalen voor schoolboeken.
Ze nemen maar een krantenwijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor afschaffen eigenlijk . Nonsens
neuk ze!quote:
Ze krijgen niet álles, want dat kan je tegenwoordig niet betalen. Ik ben volgend jaar, middelbare school per maand alleen al 85 euro kwijt puur aan het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen ruzie over maken buuf. Ik gun iedereen z'n kinderen en ik begrijp dat je het beste voor ze wil. Mijn grenzen zijn alleen de jouwe niet, wat logisch is, want jij zou ze, als moeder, alles geven.
Eén en ander is in ieder geval bij mij "over de grens" van het betamelijke. Dat geldt niet alleen voor dit onderwerp, er zijn er nog wel een paar.
Geen idee, maar hier komt dit jaar geen AZC, dus het zal iets minder zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
Weet je hoeveel geld er godverde naar inburgeringscursussen gaat en welk een laag percentage er 3 woorden nederlands aan over doet houden? Even zo in de groep![]()
En nee ik ben geen wilders addept, sterker ik heb vandeweek een tweede kamerlid van groenlinks nog op weg geholpen wheheheh
lol, wrijf het er maar inquote:
Ze nemen maar geen kinderen als het niet kan en echt ik vind de opmerking dat je er twee keer van op vakantie kanquote:
Borrelbaat... jij zou eens de cijfers van de siod van afgelopen jaar in moeten zien.. man daar wor je triest vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
ajbquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
Wat een borrelblaat hier.![]()
Hidi, geldt dat biertjes-aanbod nog? Doe eens iets lekker herfstbokkerigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |