Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben (kei) eng, maar blijkbaar werkt deze facade niet goed.
[..]
Er is op dit moment weinig te kossen behalve wat knuffelnegerts en een lijk waarop de raarste experimenten gedaan worden. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ook niets om permanent aan de streams voor te gaan zitten
ik ben een saaie piet gewordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.![]()
je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.quote:Ja maar!! Dat gevoel van erbij willen zijn
Nee ik ga zo plat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
dan wel strippokerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
Omdat ze er zeker niet goed in is héquote:
We worden oud!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een saaie piet geworden.
[..]
Ik was nog niet klaar maar drukte op enter en door SV duurde het uren voor ik kon edit-en.quote:je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.
in de chat op johanvlemmix.tv hoef je ook niet te wezen voor het gezelligheidsprincipe, daar komen alleen zure sloten uit andere decennia.
+ vanwege haar tetten natürlich.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze er zeker niet goed in is hé
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruikquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We worden oud!
Wat waren we toen nog jong, zo puur..
Ben oprecht wel benieuwd hoe het met punkenstein is, daar heb ik op een meet nog een keer mee gezopen en geblowed, moest eerst hij, toen ex en toen ik kotsen
En er moet weer eens een leuke RLS komenquote:
*Ploing!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruik.
Vruuger ja, toen stuurden we elkaar nog kerstkaarten en toen mocht ik niet m'n naam als afzender gebruiken ivm je ouders die dan dachten dat je te viezelevozelen lag oid.
Oeh even zappen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En er moet weer eens een leuke RLS komen
*giel aan heeft
omg, hij weerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh even zappen!
Ik heb wel eens gebeld, dus ik mag lachen om bellers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |