Ik ben (kei) eng, maar blijkbaar werkt deze facade niet goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou werkelijk niet weten waarom ik mij zou verschuilen voor jou?
Er is op dit moment weinig te kossen behalve wat knuffelnegerts en een lijk waarop de raarste experimenten gedaan worden. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ook niets om permanent aan de streams voor te gaan zittenquote:Ik kom graag in deze slowchat. En zelfs dat kan ik al niet bijhouden, vandaar dat ik niet in die discussietopics kom. Af en toe, als ik tijd en zin heb post ik er, tot ze weer uit mijn actieve topiclijst verdwijnen dan vergeet ik het gewoon. Tot ik weer tijd heb en weer wat verder rondkijk dan deze slowchat.
Daarnaast lopen mijn streams vaak vast wat ik wel jammer vind, want ik heb wel zin om straks in de COS te posten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
We moeten echt een keer pokeren!
Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben (kei) eng, maar blijkbaar werkt deze facade niet goed.
[..]
Er is op dit moment weinig te kossen behalve wat knuffelnegerts en een lijk waarop de raarste experimenten gedaan worden. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ook niets om permanent aan de streams voor te gaan zitten
ik ben een saaie piet gewordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben na 10 jaar (ofzo) wel gewend geraakt aan dat jij eng bent, sorry.![]()
je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.quote:Ja maar!! Dat gevoel van erbij willen zijn
Nee ik ga zo plat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
dan wel strippokerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Roep maar wanneer!
Lijkt me leuk!![]()
nu?
Omdat ze er zeker niet goed in is héquote:
We worden oud!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een saaie piet geworden.
[..]
Ik was nog niet klaar maar drukte op enter en door SV duurde het uren voor ik kon edit-en.quote:je bent er ook bij heur.. doe anders gewoon net alsof je erbij bent.
in de chat op johanvlemmix.tv hoef je ook niet te wezen voor het gezelligheidsprincipe, daar komen alleen zure sloten uit andere decennia.
+ vanwege haar tetten natürlich.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze er zeker niet goed in is hé
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruikquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We worden oud!
Wat waren we toen nog jong, zo puur..
Ben oprecht wel benieuwd hoe het met punkenstein is, daar heb ik op een meet nog een keer mee gezopen en geblowed, moest eerst hij, toen ex en toen ik kotsen
En er moet weer eens een leuke RLS komenquote:
*Ploing!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heh, Punkenstein, het zou me verbazen als die nog leeft, met zijn üeberdrankgebruik.
Vruuger ja, toen stuurden we elkaar nog kerstkaarten en toen mocht ik niet m'n naam als afzender gebruiken ivm je ouders die dan dachten dat je te viezelevozelen lag oid.
Oeh even zappen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En er moet weer eens een leuke RLS komen
*giel aan heeft
omg, hij weerquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh even zappen!
Ik heb wel eens gebeld, dus ik mag lachen om bellers
Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Ploing!!
Meestal herinner ik mij nog alles en erger ik mij aan het feit dat andere mensen daar niets meer van weten, maar dit was ik echt vergeten en heel ergens ver begint er iets te dagen!!Waren het kerstkaarten ja?
Wat leuk! Volgens mij mocht je geen maanvis schrijven, maar wel je echte naam? Of was het andersom?
ik had strenge ouders
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hè. Ik die van jou misschien nog wel, ergens, ver weg, onder een stapel van dingen, enzo
. Of niet natuurlijk. Maar volgens mij heb ik toen uiteindelijk maar geen afzender gedaan
.
geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh oeh oeh!! Nitroooh!
mocht jij in zijn room? Dan kan je in het metro cafe, en stiekem daaover roddelen
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fokquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.
Als je die van mij ooit eens tegenkomt, dan en ik benieuwd wat ik schreef!
Als ik ooit zin heb om die doos door te spitten en ik kom die van jou tegen laat ik het ook wel even weten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fok. Heb volgens mij ook nog een videoband waar jij op staat, dat je met Jelle in zo'n klein autootje stapt
.
jep, maar het is meer een kliekje in 1 kanaal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@ je vorige post: het bestaat nog dus!
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijnquote:Ik weet dat mijn exzwager er nog wel kwam, en dat jildau was overleden en dat hij naar de begravenis was geweest., maar dat is ook al een paar jaar terug.
Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote danquote:(Ik moet opeens aan Manu denken.)
WAT?!quote:De panda van mijn moederDie moet ik zien!
Sesamstraat bestaat 40 jaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja wat is dat met google?
Pietje postte gister ook al een plaatje.
Ik vond haar tof en zag haar als versterking aan het liesjefrond mbt schoonfamiliequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:06 schreef Maanvis het volgende:
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijn.
[..]
ja.quote:Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote dan.
ja dat kleine autootje was de fiat panda van mijn moederquote:WAT?!
Dat!quote:
Heb je daar behoefte aan?quote:
Je hebt heul mooie vingertsquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je daar behoefte aan?![]()
Wat mij betreft niet al voelde ik mij wel aangesproken toen maanvis het over lelijke vingers had![]()
Lekker gezopen?![]()
Told ya.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ian bedankt!
http://listen.grooveshark.com/#/search/?query=the%20posies
Ze heben alles!
Wut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |