Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hčquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Ploing!!
Meestal herinner ik mij nog alles en erger ik mij aan het feit dat andere mensen daar niets meer van weten, maar dit was ik echt vergeten en heel ergens ver begint er iets te dagen!!Waren het kerstkaarten ja?
Wat leuk! Volgens mij mocht je geen maanvis schrijven, maar wel je echte naam? Of was het andersom?
ik had strenge ouders
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee meer, je hebt het kaartje vast niet meer hč. Ik die van jou misschien nog wel, ergens, ver weg, onder een stapel van dingen, enzo
. Of niet natuurlijk. Maar volgens mij heb ik toen uiteindelijk maar geen afzender gedaan
.
geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh oeh oeh!! Nitroooh!
mocht jij in zijn room? Dan kan je in het metro cafe, en stiekem daaover roddelen
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fokquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik he in de loop van mijn leven ongeveer een verhuisdoos vol aan post verzameld, Hij zal er ongewtijfeld tusenzitten.
Als je die van mij ooit eens tegenkomt, dan en ik benieuwd wat ik schreef!
Als ik ooit zin heb om die doos door te spitten en ik kom die van jou tegen laat ik het ook wel even weten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeh dan laat ik het je zeker weten, als ik je dan nog kan vinden op fok. Heb volgens mij ook nog een videoband waar jij op staat, dat je met Jelle in zo'n klein autootje stapt
.
jep, maar het is meer een kliekje in 1 kanaal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@ je vorige post: het bestaat nog dus!
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijnquote:Ik weet dat mijn exzwager er nog wel kwam, en dat jildau was overleden en dat hij naar de begravenis was geweest., maar dat is ook al een paar jaar terug.
Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote danquote:(Ik moet opeens aan Manu denken.)
WAT?!quote:De panda van mijn moederDie moet ik zien!
Sesamstraat bestaat 40 jaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja wat is dat met google?
Pietje postte gister ook al een plaatje.
Ik vond haar tof en zag haar als versterking aan het liesjefrond mbt schoonfamiliequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:06 schreef Maanvis het volgende:
Ja jouw exzwager is de ex van mijn ex, het voelt bijna alsof we familie zijn.
[..]
ja.quote:Manu? Edit; oh, nou zie ik ineens dat ie dood is.. Nou da's ook mooi klote dan.
ja dat kleine autootje was de fiat panda van mijn moederquote:WAT?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |