quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Je zou je binnen vijf minuten doodongelukkig voelen, na tien minuten met je mobiel gaan gooien en na een kwartier alle deuren intrappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.
Hoe is 't met de wagenquote:
Kutantwoord!quote:
Daar deed je het toch voor?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Jamaar... ik vind je lief!quote:
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Soury het volgende:Tering ik heb er twee notes bij in één week (avond) Wat sneu (voor mij)
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euroquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Ik vind jou ook liefquote:
Boeien! Vrouwen horen sowieso niet achter het stuurquote:
Amateurquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
Moet toch af en toe ff snel stoom afblazenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
Dat af en toe je Gilles de la Tourette opspeelt kan je ook niets aan doen
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoonquote:
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amateur![]()
Een beetje vent heeft dat rond halftien op en gaat weer pinnen
Ik had een beetje kerst gevoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Terecht, je vroeg erom, ik had je een ban van 48 uur gegeven
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Jawel hoor, maar het stelt niet heel veel voor danquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?![]()
Maar om er even een dooddoener tegenaan te gooien: Je koopt er geen nieuwe voor
Staan ze wel in de goede volgorde?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Maar wel snel gaan kijken of je notes hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoon
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Ik ook van jou, gekke bommiequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!
Voor in je schoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Je konijn had dat direct al in de gaten en trok er zich dan ook niets van aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
ja was op nieuws he kinderdagverblijf 5 meter verder wist van niks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
quote:
En op vrijdag??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Die dennenaalden doen zeer als iemand een boom omzaagd . Maar het ruikt wel lekkerquote:
Wut?quote:
Friesland Who cares . Dat het nog op het nieuws wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er had wel iets gelekt, salpeterzuur ofzo.
Ik ga weer met je mee, net als gisteravond.......gezelligquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, slaap lekker voor straks
Ligt eraan wat ze betalen wilquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
Wie hier zou albayrak geven?
Fryslan Boppequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Friesland Who cares . Dat het nog op het nieuws was
Echt waar???quote:
Ze is zo dom, ik zou mijn hond er nog van af trappen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze betalen wil
tis net als de jouw bekende topics alleen mag je vet offtopic lullen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Maanvis het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik begrijp niets van dit topic.
Ik weet niet of het zo dom is om 2, 3 keer zoveel te verdienen als Bommiequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is zo dom, ik zou mijn hond er nog van af trappen!
Da's natuurlijk prima giswerk van jequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo dom is om 2, 3 keer zoveel te verdienen als Bommie
Da;s ook geen vereiste hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Maanvis het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik begrijp niets van dit topic.
Kut dat eiland bestaat dus nog. Valse hoop weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fryslan Boppe![]()
Al was het maar om het suikerbrood
Neuh, je vertelde hoeveel belastinggeld je terugkreeg, inclusief alimentatie. Dat zegt niet alles, maar 't geeft wel een beeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's natuurlijk prima giswerk van je
Hangzequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even bankhangen, slaap lekker voor straks
Nouja aan de hand van die cijfers kan ik je wel vertellen dat ik ws niet hetzelfde bedrag terugzie maar af en toe wel eens op die strook kijk en denk: jezus wat fucking asociaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, je vertelde hoeveel belastinggeld je terugkreeg, inclusief alimentatie. Dat zegt niet alles, maar 't geeft wel een beeld
Dat gaat wel over hoor, je bent ook nog zo nieuwquote:
Wat exact vind je asociaal, vat 'm even nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja aan de hand van die cijfers kan ik je wel vertellen dat ik ws niet hetzelfde bedrag terugzie maar af en toe wel eens op die strook kijk en denk: jezus wat fucking asociaal
De hoogte van de fooi die ze me gevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat exact vind je asociaal, vat 'm even niet
Nou het was een beetje.... whatever.... vandaag, dus ik heb wel teruggelezen, maar daarbij redelijk snel over grote stukken heengescrolled, waarbij ik eventueel terug naar boven scrolde als ik bijna een van jouw kwaliteitsposts gemist had (er kan iets niet helemaal goed gegaan zijn bij het terugscrollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wut?![]()
Oh, je hebt tegen je natuur in niet terug gelezen?
Volgens mij is ze niet zo nieuw meer hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel over hoor, je bent ook nog zo nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |