Moet toch af en toe ff snel stoom afblazenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
Dat af en toe je Gilles de la Tourette opspeelt kan je ook niets aan doen
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoonquote:
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaat een prikkie wel te boven ja, 1500 euro. Dat zijn een heleboel avonden stappen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amateur![]()
Een beetje vent heeft dat rond halftien op en gaat weer pinnen
Ik had een beetje kerst gevoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Terecht, je vroeg erom, ik had je een ban van 48 uur gegeven
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 1500 euro dacht de meneer zonder koffie. Iets met een brandstofslang. Brandstofslang check dacht ik nog. Is het niet erg? Dat is toch afschuwelijk.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Jawel hoor, maar het stelt niet heel veel voor danquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk is het, waarom gaan brandstofslangen kapot?![]()
Maar om er even een dooddoener tegenaan te gooien: Je koopt er geen nieuwe voor
Staan ze wel in de goede volgorde?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Maar wel snel gaan kijken of je notes hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben niet zo'n ik wil graag in de lijstjes persoon
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, reken het maar eens om in pepernoten.
Gelukkig heb ik wél een wasmachine!![]()
Nite y'all. Op de Kurk na.
Ik ook van jou, gekke bommiequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van alle admins die ik ooit gekend heb, ben jij wel de lelijkste he!
Voor in je schoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
G'navond.
Ik heb een lijstje:
Soury
Soury
Soury
Soury
Soury
Je konijn had dat direct al in de gaten en trok er zich dan ook niets van aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
ja was op nieuws he kinderdagverblijf 5 meter verder wist van niks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! ik ben dus niet gek!!Er was dus ook echt niks op de noodzender. en het alarm was een half uur te laat.
quote:
En op vrijdag??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Die dennenaalden doen zeer als iemand een boom omzaagd . Maar het ruikt wel lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |