1 2 3 4 5 | [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Hmm, Fokken, muziekje, biertje, het is al leuk zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef Onnoman het volgende:
de wereld gaat ten onder om 18:00
we hebben nog 11 minuten om leuke dingen te doen :s
jaaaaaaaaaaaaaaa en met MozBackup kun je al je email + instellingen en firefox instellingen en ww etc backuppen en restorenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem Thunderbird als mailprogramma, die kan ook Gmail ophalen. D_M_L@gmail.com bv.
I know, en ik krijg het niet gewijzigd. OP is te groot om aan te passen zegt de software.quote:
Faalquote:
Ff Senesta of Elisa lief aankijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
I know, en ik krijg het niet gewijzigd. OP is te groot om aan te passen zegt de software.
HELP!!!
Ja, dat was ook niet normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Faal![]()
Als ik jouw eetlijstje zo hoor W'tje, at je ook wel belachelijk veel als ik het mag zeggen..
Viel mij ook al op. Lijkt me toch verstandig de links naar alle oude topics eruit te halen, die zouden we eventueel in een losse wiki pagina kunnen zetten en daar dan naar verwijzen in de OP?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
I know, en ik krijg het niet gewijzigd. OP is te groot om aan te passen zegt de software.
HELP!!!
ooh graag. Ik heb een hekel aan een lange OPquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Lijkt me toch verstandig de links naar alle oude topics eruit te halen, die zouden we eventueel in een losse wiki pagina kunnen zetten en daar dan naar verwijzen in de OP?
Ja, dat gaat niet. Ik heb dat altijd dat als ik de OP post of wijzig dat die icoontjes stuk gaan. En ik kan editten wat ik wil, maar ze blijven stukquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 18:08 schreef Qwea het volgende:
Zeg blissje... dan moet je wel de superman icons ook fixen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde het niet wijzigen omdat Senesta er was. Maar die is alweer weg geloof ik
Maar nu is het weg! (Evenals de superman-icoontjes)
Ik nieTVP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef senesta het volgende:
Volgens mij zijn we nu allemaal aan het knutselen
De icoontjes staan er weer!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 18:10 schreef senesta het volgende:
Volgens mij zijn we nu allemaal aan het knutselen
Ja ik probeer dat nu te doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar die vorige delen moeten wel achter een verwijzing vind ik!
Anders is het mega zonde van JJH z'n werk en het is best grappig het hele zooitje zo te hebben
Het is 2x klikken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:20 schreef Pagan het volgende:
100% CPU, geen geheugen over, Inkubus Sukkubus knalt hier door de tent, kortom, AFK, Koken en pilsje pakken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ben bezig met mn lootje in te leveren, ben met mn lijstje bezig...
En mag ik hier even huilen...De postcodestraatprijs is in onze straat gevallen...maar wij hebben geen lootje...Dag 12.5000 euro![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ben bezig met mn lootje in te leveren, ben met mn lijstje bezig...
En mag ik hier even huilen...De postcodestraatprijs is in onze straat gevallen...maar wij hebben geen lootje...Dag 12.5000 euro![]()
Haha idd, en nog een veul betere voor mezelf!!! Ik wil al jarenlang trouwen en dat had dan in een keer gewoon gekund!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s zwaar knudde!
Anders was het wel een heel goede SS voor iemand hier geweest.![]()
Weet je hoe debiel groot die OP is? Das niet grappig meerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar die vorige delen moeten wel achter een verwijzing vind ik!
Anders is het mega zonde van JJH z'n werk en het is best grappig het hele zooitje zo te hebben
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 2x klikken.
En ik mag toch hopen dat van een beetje muziek en internetten je geen CPU load van 100% heb
heldquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:33 schreef MrSubtle het volgende:
nieuwe versie van de OP in de wiki, let in het bijzonder op de laatste regel, die is nieuwen de 300 linkjes naar oude versies zijn daardoor verdwenen. Dit was noodzakelijk omdat de OP niet meer te editen was door een limiet in de mogelijkheden van de forumsoftware
--------------------------------
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbersSenesta ElisaB
[ afbeelding ] Onze vaste stamgastenGreys Ingetje79 Morretje Ynske oh-oh Harajuku. Missbliss Cat22 Muis006 Loveless85 JJH Pagan Qwea BigBird Isdatzo Nokwanda Re ferrari_rood Maes draculettetje Takaiki Memento-Mori Strega Bamba Goodbye Nieslief Barbaaf Ml-etje MrSubtle
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het kippenhok:
[ afbeelding ]
De Pink Bandana Posse:
[ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Deze OP is HIER te vinden!
Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden!
Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
Je kunt er maar beter niet te lang bij stilstaan idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd, en nog een veul betere voor mezelf!!! Ik wil al jarenlang trouwen en dat had dan in een keer gewoon gekund!
Ik denk er maar niet al te veel meer over na..
Wat zijn die lastig te krijgen zaken dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN VERLANGLIJSTJE INGEVULD!!!!! *HYPER*
![]()
![]()
![]()
![]()
(met een aantal lastig te krijgen zaken voor de gemiddelde nederlander.Ik probeer nog wat meer dingetjes te bedenken)
Daar kom je alleen achter als je mijn lootje trekt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat zijn die lastig te krijgen zaken dan?
Ik wilde je net B&J ijs brengen, maar nu krijg je niksquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar kom je alleen achter als je mijn lootje trekt.
Ik denk dat ze dat voor de makkelijkheid doen. Anders blijven mensen vragen om ze te laten testen. Denk ik dan...Ik vind het ook allemaal verwarrend...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Wat vreemd, ze zeggen nu op tv dat als je griepverschijnselen hebt nu dat je dan gewoon zo goed als zeker de Mexicaanse griep hebt, omdat er geen 'gewone' griep heerst momenteel.
Dus dan zou Heer G het afgelopen week ook gehad hebben toen hij vier dagen in bed lag, ziek. Maar ik heb niets, terwijl de besmetkans best groot is. Ik vind het maar verwarrend worden eigenlijk allemaal
Wat dacht je van incubatietijd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Wat vreemd, ze zeggen nu op tv dat als je griepverschijnselen hebt nu dat je dan gewoon zo goed als zeker de Mexicaanse griep hebt, omdat er geen 'gewone' griep heerst momenteel.
Dus dan zou Heer G het afgelopen week ook gehad hebben toen hij vier dagen in bed lag, ziek. Maar ik heb niets, terwijl de besmetkans best groot is. Ik vind het maar verwarrend worden eigenlijk allemaal
Vrouw, met je B&J iedere dag.quote:
Hm ja, de incubatietijd vergeten idd. Maar ik vind sowieso de berichtgeving momenteel gewoon heel slecht. Nu ook op tv dat er gewoon echt NIET bekend is bij de verloskundigen of dat vaccin nou wel of niet veilig is voor het ongeboren kind. Dat kan toch gewoon niet, dan is het toch een gokwerkje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat dacht je van incubatietijd?
Ik had het ok niet toen EW ziek was, maar nu doe ik er alles aan om het tegen te houden, want ik voel em duwen.
Maarja, het is een NIEUW vaccin, dat soort dingen blijken meestal naar verloop van tijd. Hoe hard dat ook isquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, de incubatietijd vergeten idd. Maar ik vind sowieso de berichtgeving momenteel gewoon heel slecht. Nu ook op tv dat er gewoon echt NIET bekend is bij de verloskundigen of dat vaccin nou wel of niet veilig is voor het ongeboren kind. Dat kan toch gewoon niet, dan is het toch een gokwerkje?
Dan zit je dus in de risicogroep door die winkel? Of ook om andere redenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Bamba het volgende:
Maar is de incubatietijd van de Mexicaanse griep zo lang dan? Ik dacht dat dat sneller ging..Maar ik ben ook maar een leek natuurlijk. Hier zit ook iets te wringen, maar hopelijk blijft het weg. Over een week ofzo krijg ik de Mexicaanse griepprik..Ik ben toch maar gezwicht, aangezien wij een hele drukke winkel hebben met hoestende en proestende klanten..Je weet maar nooit.
Dat is wel zo, maar men heeft het er nu al maanden over en dat vaccin is er nu wel al een tijdje, het moest alleen nog in grote hoeveelheden geproduceerd worden. Dus ik had gewoon gehoopt dat in elk geval bekend zou zijn of er dat soort hele gevaarlijke bijverschijnselen zouden zijn, want dit is gewoon Russisch roulette bijna.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, het is een NIEUW vaccin, dat soort dingen blijken meestal naar verloop van tijd. Hoe hard dat ook is
Wat leuk! Van die filmauditie. (leuke rol ?)quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben nog niet echt gegeten. Net thuis en op straat surinaamse nasi staan eten.
Mijn paps was vandeweek jarig en daar gaan we zondag heen, dus ik wilde nog een cadeautje kopen.
Daarna de stad door om EW van het centraal station te halen. Die was vanuit school naar Amsterdam gegaan voor een filmauditie. Volgende week weet hij meer
Daarna weer de hele stad door(koopavond) om ziojn fiets van school te halen omdat hij anders morgenochtend niet naar zijn werk kan komen.
En nu een beetje![]()
![]()
![]()
Even bankhangen voor ik weer aan eten ga denken.
Ik ben echt supernuchter geweest tot nu toe over die tacogriep. Ik vond het allemaal maar overdreven die ophef. Maar nu ze gaan roepen dat je eigenlijk nu altijd Mex. griep hebt als je griep hebt en dat het dan geen gewone griep kan zijn bijna en nu er jonge gezonde mensen aan dood gaan gaat het toch wel kriebelenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk is het gokwerk. Het is vaker gokwerk dan je wil weten.
IJs niet, iedere avond aan de B&J zitten welquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
Nu is IJS al gay?
We mogen al geen kleding meer passen in de winkel, en nu mag ijs ook al niet meer?
Bovendien zeg ik het vooral om Cat te jennen
Jij, hoorde ik je net zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was jij niet al aan iemand anders uitgehuwelijkt?
Mwah, dat betekent dus ook dat alle griepende mensjes meegeteld moeten worden bij de mensen die dood hadden kunnen gaan maar dat niet hebben gedaan... oftewel, de sterftecijfers nemen relatief gezien nog verder afquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt supernuchter geweest tot nu toe over die tacogriep. Ik vond het allemaal maar overdreven die ophef. Maar nu ze gaan roepen dat je eigenlijk nu altijd Mex. griep hebt als je griep hebt en dat het dan geen gewone griep kan zijn bijna en nu er jonge gezonde mensen aan dood gaan gaat het toch wel kriebelen
Ja, prachtigquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh Nok, ik hoor net dat het geen ENKELE zin heeft om vitamines enzo te nemen ter voorkoming.
Want het is een virus, daar kan je zelf niets tegen doen behalve die mondkapjes en alcoholsmeersels.
Hebben jullie die verspreking van Wim-Lex gezien op tv?![]()
Je bent wel sneller vatbaarder voor virussen als je weerstand laag is toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh Nok, ik hoor net dat het geen ENKELE zin heeft om vitamines enzo te nemen ter voorkoming.
Want het is een virus, daar kan je zelf niets tegen doen behalve die mondkapjes en alcoholsmeersels.
Whahah ik hoorde zoiets vanmorgen dat hij had gezegd dat de garnalen naar de klote gingen??quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie die verspreking van Wim-Lex gezien op tv?![]()
Tja, hier net zo,( Pagan astma, ik suiker) Heb de uitnodiging(en) ook al liggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef Bamba het volgende:
Greys, ik ben ook vanaf het begin af aan nuchter geweest...maar bij mij begint het nu ook te kriebelen hoor. En ik ben idd een risicofactor ivm suikerziekte. Heb de uitnodigingen al klaar liggen..
Ik drink genoeg alcohol. Dat ontsmet van binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je bent wel sneller vatbaarder voor virussen als je weerstand laag is toch?
Het is ook altijd Wim-lex die het overkomt he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
In het Spaans in Mexico zeggen:
'Een slapende garnaal gaat naar de kloten/fuck your mother'.
En hij wilde zeggen 'een slapende garnaal wordt door het getij meegesleurd'.
Heel die zaal in een deuk. Sta je dan weer met je goede gedrag.
Maxima zal wel weer zeggen dat het een beetje dom van hem was
Die meneer net op tv zei dat er tegen de Mexicaanse Griep niet op te vitaminen is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je bent wel sneller vatbaarder voor virussen als je weerstand laag is toch?
je keek sbs6?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Die moet echt iemand toegewezen krijgen die alles naleest wat hij wil gaan zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is ook altijd Wim-lex die het overkomt he?
Ik ben nu ook risico factor... maar wat denk je, dat het helpt om te gaan stressen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef Bamba het volgende:
Greys, ik ben ook vanaf het begin af aan nuchter geweest...maar bij mij begint het nu ook te kriebelen hoor. En ik ben idd een risicofactor ivm suikerziekte. Heb de uitnodigingen al klaar liggen..
Erg he? Ik ben op die manier ook overgehaald...door m'n omgeving. Ik ben alleen "bang" voor het effect van het vaccin op langere termijn...Maar ja, dat zien we dan maar weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, hier net zo,( Pagan astma, ik suiker) Heb de uitnodiging(en) ook al liggen.
Toch denk ik niet dat ik ga, maar dan hoor ik weer iemand lullen en dan ik....zal ik toch???
En meestal weet ik echt wel wat ik wil.
Dat stond hier toevallig aan toen we gingen snacken dus ja, ik keek naar SBS6 omdat ik het ook wel interessant vond om allemaal te horen! En dan daarna hecht ik er zelf wel waarde aan of niet, ik neem het niet allemaal klakkeloos voor waar aan hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
je keek sbs6?ik heb die campingzender maar afgezet. Paniekzaaierij en amateuristisch gedoe. Hoest met je kerel eigk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |