quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar godverdomme eens met rust stelletje dombo's, simpeler kan ik 't niet maken. Dit topic gaat over Huub en Claire en verder niks, wil je nog wat weten over 't vorige deel dan heb je pech, tief je maar lekker op. Klachten kunnen in de FB.
OMG, Riri en Huub kenden elkaar al voor DGK???quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zei RiRi, daar nam hij het van over.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef versabommie het volgende:
Trouwens who gives a fuck, ik vond het in dgk een schoft zoals hij met vrouwen omging. Na DGK gaf hij aan dat hij irl ook zo is.. dus de cholera voor hem, hij mishandeld vrouwen.. iig geestelijk. Dat is voor mij overduidelijk bewezen!
Dat is mijn visie, mijn waarheid en mag hopen dat hij in de gevangenis komt en meermaals per dag verkracht gaat worden door overgrote negers!
dat dus!
Hij kreeg het per brief van RiRi, hij las het voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, Riri en Huub kenden elkaar al voor DGK???
Maar ik heb het Huub toch echt in DGK horen zeggen, en toen had hij nog nooit van een Riri gehoord
goedemiddag..tja ben nog van de oude stempel... vrouwen, kinderen, bejaarden, die help je. punt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook een goedenmiddagzo als het nu niet duidelijk is hoe je erover denkt weet ik het ook niet meer hoor!!!
Ben trots op je. punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
goedemiddag..tja ben nog van de oude stempel... vrouwen, kinderen, bejaarden, die help je. punt!
WTF?? zit je nou te dollen??quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kreeg het per brief van RiRi, hij las het voor
Vind je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:
Al draagt Huub geen ring het is en blijft een lekker ding
waarom reageer je nog op die troll? nu lees ik ze ookquote:
Ik zit niet te dollen, ik weet niet niet beter dan datquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? zit je nou te dollen??
Ik dacht toch echt dat hij dat in de VS opgepikt had en dat het wat aan kracht verloren had in de vertaling.
Je dochter heeft wel smaak trouwensquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
sorry Gert, Pietje, edit deze maarMijn dochtertje vroeg of ik deze een keer wilde doen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze moet erom lachen![]()
Hmmz... dat is nou iets waarvan ik hoop dat Huub daar even opheldering over komt geven... maar goed, dan zullen er wel gelijk weer 3000 reacties op komen, dus dan zijn we over 10 topics nog nergensquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit niet te dollen, ik weet niet niet beter dan dat
Sterker, die smiley is de reden dat ik getrouwd benquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je dochter heeft wel smaak trouwens
Die smiley is tof
*tvp much?
Dit moet de meest bizarre post zijn die ik ooit heb gequotequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, die smiley is de reden dat ik getrouwd ben
Nee echt mijn huidige vrouw wilde me ooit kapot maken n.a.v. mijn forumgedragquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit moet de meest bizarre post zijn die ik ooit heb gequote
Dus gaf ze je een kind en een trouwringquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt mijn huidige vrouw wilde me ooit kapot maken n.a.v. mijn forumgedrag
ik ben compleet gesloopt door zequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus gaf ze je een kind en een trouwring![]()
Missie geslaagd lijkt me![]()
Klinkt niet als huub, die is immers voor niemand bang en bovendien valt er volgens hem niks te 'scheren'... hij weet nergens van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; "Als je geschoren wordt, moet je stilzitten"
Als er echt niks aan de hand is komt het waarschijnlijk niet eens tot een rechtzaak.quote:Het kan dus best dat er idd niets van waar is, en Huub het liever op een rechtzaak laat aankomen
Ik heb het over boulevard aanpakken, niet de moeder van zijn kind...quote:dan dat hij mee gaat doen aan het moddergooien....
Met die uitspraak schermde hij wel eens in zijn DGK'spel', maar hij was het zelf die het niveau daar constant verlaagdequote:Volgens mij was Huub degene die zei "als je je verlaagt naar hun niveau dan verlies je op ervaring"
Er vanuitgaande dat huub onschuldig is, is er geen bewijs, komt het niet tot een zaak en hoor je er niks meer over tenzij hij zelf de media zoekt (wat gevoelig zou kunnen liggen ivm het belang van zijn dochter).quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Mylene het volgende:
Brian wilde Amanda na de uitspraak van de rechter toch ook aanklagen wegens smaad? Ik weet niet, ik denk niet dat Huub zo ver zal gaan en het bij een eventuele uitspraak in zijn voordeel het daar bij zal laten.
Ik denk dat het niet eens tot een zaak kwam, dan ook geen uitspraakquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Mylene het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die uitspraak van Brian versus Amanda. Maar ik heb niets kunnen vinden op rechtspraak.nl.
't Was wel een beetje sneaky, maar ik vond dat ons übercorrect Pietje 't wel kon gebruiken. Een beetje mee in de vaart der volkerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij fucking held, ik had het gewoon NIET gezien zonder Pietje
Tachtigquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
Dat er tachtig topics over gaanBoeiend
Hier wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tachtig
We zitten pas in het twaalfde
quote:vr 27 mrt 2009, 13:31 'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken van mishandeling van onze redactie
AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.
Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."
Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."
Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."
Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."
Dat had iig nu een probleem gescheeld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Als Huub een beetje ballen zou hebben zou hij Claire iig eens flink in d'r pens trappen!
Ik voel me echt mishandeld nu .... En al mijn proza door de prullebakquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef versabommie het volgende:
Hebben mensen niets anders te doen dan de hele tijd te gaan zitten azen op mishandeling?
En mijn faalhaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me echt mishandeld nu .... En al mijn proza door de prullebak
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:
De mijne zit nog onder mijn knop, maar Pietje houdt niet van wildquote:
Daar staat niet dat de rechtbank Brian onschuldig heeft verklaard of dat Amanda zat te liegen, daar staat alleen maar dat de aanklacht is afgewezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef sunny16947 het volgende:
Hier dan nog maar even de uitspraak van Amanda vs Brian.
En als je alle artikelen over de aangifte en gebeurtenissen leest, inclusief het hacken van Amanda's hyves lijkt het wel kopieergedrag. Het verschil is alleen de zwangerschap.
[..]
Schrijf jij dat op deze lelijke gedachten??quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Als Huub een beetje ballen zou hebben zou hij Claire iig eens flink in d'r pens trappen!
*zucht*quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Schrijf jij dat op deze lelijke gedachten??![]()
In zijn pens trappen........ als je er alleen al aan denkt , laat staan opschrijven.
Hoe kom jij aan deze verschrikkelijke gedachten.
ja das lekker makkelijk , jij schrijft hier iets , wat Huub evt zou kunnen doen dit zijn niet Huub zijn gedachten maar van jou en schuift ze naar Huub toe. Je kan Huub helemaal niet persoonlijk alleen van uit de kooi of vanuit wat posten hier op Fok.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb niet eens zin om je antwoord te geven.
chapeau!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja das lekker makkelijk , jij schrijft hier iets , wat Huub evt zou kunnen doen dit zijn niet Huub zijn gedachten maar van jou en schuift ze naar Huub toe. Je kan Huub helemaal niet persoonlijk alleen van uit de kooi of vanuit wat posten hier op Fok.
Beetje vreemd vind je zelf niet.
Jij bent van Huub een seriemoordenaar aan het maken met al jou......... aannames , gedachten en vermoedens,beweringen etc etc.
*kuchtquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb niet eens zin om antwoord te geven.
jeetjuuhquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Er missen wat posts. Niets schokkend, enkel youtubes, hele lelijke.
't wordt een beetje moeilijk, Huub heeft zich ingegraven en de "off-topic" moderatie is killing !quote:
ik denk dat je lang kan wachten op die misstap,ik denk eerder dat familie recourt weer wat van zich laat horen ,want die willen zo graag in de schijnwerpers en het is al te lang geleden dat ze in the picture waren .:)quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
't wordt een beetje moeilijk, Huub heeft zich ingegraven en de "off-topic" moderatie is killing !
't wachten is op een nieuwe misstap van onze "knuffellaaf"
Onze laaf heeft ons nog nooit teleurgesteld als het aankomt op "misstappen". Tis de aard van het beestje, dus ik blijf erbij, het is slechts de vraag wanneer ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik denk dat je lang kan wachten op die misstap,ik denk eerder dat familie recourt weer wat van zich laat horen ,want die willen zo graag in de schijnwerpers en het is al te lang geleden dat ze in the picture waren .:)
dan hoop ik dat je engelen geduld hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Onze laaf heeft ons nog nooit teleurgesteld als het aankomt op "misstappen". Tis de aard van het beestje, dus ik blijf erbij, het is slechts de vraag wanneer ?
Hij is er dagelijks, zo ook gisteren nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je engelen geduld hebt![]()
want hij heeft nu al een lange tijd niks van zich laten horen maar geeft wel antwoord aan vrienden op hyves,dus hij is er wel en ik denk ook wel op fok
dat zeg ik ook,maar gaat erom dat het lang kan duren voor hij wat zegt,ik denk echt dat zijn handen gebonden zijn,hij wil wel maar mag het misschien niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is er dagelijks, zo ook gisteren nog
[ afbeelding ]
okee huup, bedankt dat je jezelf op deze manier komt 'verklaren'quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je engelen geduld hebt![]()
want hij heeft nu al een lange tijd niks van zich laten horen maar geeft wel antwoord aan vrienden op hyves,dus hij is er wel en ik denk ook wel op fok
ikke huub???zo snel kan ik geen pikkies aanbreien hoor hahahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee huup, bedankt dat je jezelf op deze manier komt 'verklaren'
Huub laat zich toch niet voorschrijven of hij mag reageren? Hij is toch geen watje geworden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:13 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook,maar gaat erom dat het lang kan duren voor hij wat zegt,ik denk echt dat zijn handen gebonden zijn,hij wil wel maar mag het misschien niet.
dat "leuk geprobeerd" impliceert dan wel weer e.e.a.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ikke huub???zo snel kan ik geen pikkies aanbreien hoor hahahahaha
maar leuk geprobeerd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub laat zich toch niet voorschrijven of hij mag reageren? Hij is toch geen watje geworden?
je mag geloven en denken wat je wilt hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat "leuk geprobeerd" impliceert dan wel weer e.e.a.
Het is gewoon een bangebroekje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
niemand weet wat er aan de hand is en waarom hij niet reageerd,dus het blijft speculeren.
Of eindelijk verstandigquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een bangebroekje.
ik zou het niet weten ,ik ken hem niet,alleen van dgk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een bangebroekje.
Neem dat dan maar van mij aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten ,ik ken hem niet,alleen van dgk.
ik neem niet zomaar iets aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neem dat dan maar van mij aan.
ik geloof je dat je hem ook buiten de kooi kent,maar dan nog neem ik nooit zomaar iets aanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik ken hem niet alleen van dgk, dus ik weet het beter
eigenlijk intereseerd het me niet wat huub denkt,het ging er alleen om dat iemand zei dat hij wel iets van huub wilde horen,en dat doet hij niet tot nu toe dan,wie weet wat er nog komt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Elisa1958 het volgende:
Huub doet nu eindelijk wat hij al een jaar geleden had moeten doen. Totaal geen aandacht meer vragen.
Snap wel dat hij dat op dit moment doet, want van deze aandacht houd huub niet van.Andere zijn slecht volgens hem en hij is altijd een goed persoon. Het ligt nooit en te nimmer aan huub maar altijd aan andere mensen. Maar wel een die heel goed kan liegen, want dat heeft iedereen hier meegekregen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kwam zich hier na de dgk laten toejuichen om zijn bekendheid nog wat op te lengen en de popi-jopi uit te hangen. Ik vind het onbegrijpelijk dat destijds niemand bij Talpa hem dat heeft afgeraden.
Mijn posting was sarcastisch n.a.v. 1 van de vele verdwenen postings die er gisteren wel stonden. Dat dus!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja das lekker makkelijk , jij schrijft hier iets , wat Huub evt zou kunnen doen dit zijn niet Huub zijn gedachten maar van jou en schuift ze naar Huub toe. Je kan Huub helemaal niet persoonlijk alleen van uit de kooi of vanuit wat posten hier op Fok.
Beetje vreemd vind je zelf niet.
Jij bent van Huub een seriemoordenaar aan het maken met al jou......... aannames , gedachten en vermoedens,beweringen etc etc.
Ik geloof er niets van dat je al die postings met "hij is een, het is een" geëdit hebt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het steeds gehad over vemeende, vermoede enzovoorts.
Ik vind hem sowieso een wifebeater, vrouwen mishandelen kan namelijk ook verbaal, en als er iets is wat hij verschrikkelijk veel en hard heeft gedaan in DGK en ook hier op FOK! dan is het dat!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je al die postings met "hij is een, het is een" geëdit hebt.
Lachen om het mishandelen van vrouwen, staat je netjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Proest,moet ff lachen (sub)in afwachting van goed nieuws(/sub)
Zie je je leert het wel! "ik vind"heb ik toch in de 1e 11 topics gemist.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso een wifebeater, vrouwen mishandelen kan namelijk ook verbaal, en als er iets is wat hij verschrikkelijk veel en hard heeft gedaan in DGK en ook hier op FOK! dan is het dat! Ik zeg hier dus dat in dat voetlicht ik blijf staan achter mijn mening dat Huub een notoire vrouwenmishandelaar is!
Verdomd je hebt gelijk. Fok kan hij trouwens onder de noemer sarcasme doen dus daar kan niemand wat mee maar bij deze: N.a.v. DGK en zijn verschrikkelijke optreden jegens vrouwen daar zeg ik dat Huub een vrouwenmishandelaar IS!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zie je je leert het wel! "ik vind"heb ik toch in de 1e 11 topics gemist.
En geestelijk mishandelen hier op Fok? Hmm ik ken me wel wat uitspraken van een zeker iemand herinneren. Of geldt dat alleen voor Huub?
N.a.v. je stukjes proza hier op fok deel ik je dan maar in dezelfde catagorie in.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd je hebt gelijk. Fok kan hij trouwens onder de noemer sarcasme doen dus daar kan niemand wat mee maar bij deze: N.a.v. DGK en zijn verschrikkelijke optreden jegens vrouwen daar zeg ik dat Huub een vrouwenmishandelaar IS!!!!
bedankt voor de tip!
Ik heb nog nooit een vrouw onheus bejegend zoals Huub dat doet, en van jullie weet ik niet eens of jullie vrouwen zijn, jullie kunnen van alles zijn, man, travestiet, hermafrodiet. Ik denk persoonlijk nog steeds dat jij en mooiii twee hele valse nichten zijn met een bochel en een glazen oog.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
N.a.v. je stukjes proza hier op fok deel ik je dan maar in dezelfde catagorie in.
Eet smakelijk voor straks. Verslik je niet!
Vind ik van niet , jij bent elke keer Huub zo vreselijk zwart aan het maken met jou vermeende gedachten, ik vind het echt griezelig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn posting was sarcastisch n.a.v. 1 van de vele verdwenen postings die er gisteren wel stonden. Dat dus!
Verder lul je dus wat mij betreft uit je nek, ik heb het steeds gehad over vemeende, vermoede enzovoorts.
Kijk nu weer doe je hele vreselijke uitspraken , verstandelijke gehandicapten ...........man waar heb jij het over je verliest de realiteit .......zoek hulp.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw onheus bejegend zoals Huub dat doet, en van jullie weet ik niet eens of jullie vrouwen zijn, jullie kunnen van alles zijn, man, travestiet, hermafrodiet. Ik denk persoonlijk nog steeds dat jij en mooiii twee hele valse nichten zijn met een bochel en een glazen oog.
Verder interesseert me wat jij of welke andere verstandelijke gehandicapte zegt me geen reet, ik zou niet eens kunnen opbrengen wat Huub al die tijd flikte live op camera tegen vrouwen.
Ja Sunny deze man heeft snel hulp nodig .....begint echt door te draaien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
N.a.v. je stukjes proza hier op fok deel ik je dan maar in dezelfde catagorie in.
Eet smakelijk voor straks. Verslik je niet!
Huub heeft in de gouden kooi ten aanzien van iedereen vrouwen geestelijk mishandeld, dus is mijn conclusie gewoon terecht.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Vind ik van niet , jij bent elke keer Huub zo vreselijk zwart aan het maken met jou vermeende gedachten, ik vind het echt griezelig.
Ik vind Sunny en Mooi gewoon twee kutkerels en jij bent niets gewend.. Kom je niet verder op FOK!? Huilie!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kijk nu weer doe je hele vreselijke uitspraken , verstandelijke gehandicapten ...........man waar heb jij het over je verliest de realiteit .......zoek hulp.
Ach ik vergoelijk niet iemand die op camera en public vrouwen heeft mishandeld!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja Sunny deze man heeft snel hulp nodig .....begint echt door te draaien.
quote:
quote:
"Mentale mishandeling", ik zou niet weten hoe ik dat moet definiëren. Je kan dat ook op geen enkele manier bewijzen, ondanks dat je alles op beeld hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:
Wat is jouw mening eigenlijk? In mijn optiek mishandelde Huub mentaal al vrouwen op tv, dan ben je toch ook gewoon aan het mishandelen?
ik herinner me de beelden waar Lieke ook al zo bang voor hem was en Lieke was nou bepaald geen mietje te noemenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Wat is jouw mening eigenlijk? In mijn optiek mishandelde Huub mentaal al vrouwen op tv, dan ben je toch ook gewoon aan het mishandelen?
Klopt,geldwolf is een beter woordquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef margje49 het volgende:
[..]
ik herinner me de beelden waar Lieke ook al zo bang voor hem was en Lieke was nou bepaald geen mietje te noemen
En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman. Die had geen geld nodig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt,geldwolf is een beter woordMaar wie weet nu niet meer
![]()
Maar z'n moeder heeft ie uiteindelijk niet verkochtquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef margje49 het volgende:
[..]
En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman
Nee, nog niet. Dat zal de volgende stap wel zijn. Waar moet hij anders de alimentatie van betalen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar z'n moeder heeft ie uiteindelijk niet verkocht
Geen idee,maar jij weet het vast geeft het antwoord al.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef margje49 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Dat zal de volgende stap wel zijn. Waar moet hij anders de alimentatie van betalen.
Ik had sterkere argumenten verwacht. Om Huub nu letterlijk te quoten is wel erg gemakkelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef margje49 het volgende:
[..]
En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman. Die had geen geld nodig.
misschien komt dat omdat niemand zn moeder wilde kopen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar z'n moeder heeft ie uiteindelijk niet verkocht
Klopt,prijs is gestegen omdat ze het waard isquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
misschien komt dat omdat niemand zn moeder wilde kopen?
ja en nu met de recessie is alles wat moeilijkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt,prijs is gestegen omdat ze het waard is
dus nu kost ze al 4 euroquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt,prijs is gestegen omdat ze het waard is
Indd,4 euro is geen grapje ,moeders zijn onbetaalbaar,wat zeg ik,onbetaalbaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
Ik kan geen oordeel vellen over Huubs Moeder. Ik ga er dus ook geen grapen over maken. Grappen over moeders zijn sowieso niet leuk!
Hier kunnen bepaalde Fokkers een voorbeeld aan nemen.Gna gna gna....de Palinggate-volgers snappen mij wel....Ow sorry Tvpquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
Ik kan geen oordeel vellen over Huubs Moeder. Ik ga er dus ook geen grapen over maken. Grappen over moeders zijn sowieso niet leuk!
@Anniequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier kunnen bepaalde Fokkers een voorbeeld aan nemen.Gna gna gna....de Palinggate-volgers snappen mij wel....Ow sorry Tvplurk lurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
@Anniek denk dat t wel weer goed gaat met m.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt,geldwolf is een beter woordMaar wie weet nu niet meer
![]()
Voorlopig gaat ze lekker naar Dubai. Misschien slaat ze wel een rijke oliesheik aan de haak. Hoewel ik haar nog niet 5 meter achter een man zie lopen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?
Mijn Huub,moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Voorlopig gaat ze lekker naar Dubai. Misschien slaat ze wel een rijke oliesheik aan de haak. Hoewel ik haar nog niet 5 meter achter een man zie lopen.
Ze zetten waarschijnlijk die kleine op het vliegtuig met het adres waar ze haar moet afleveren vastgeprikt op het truitje, kunnen ze daar ieder geval geen ruzie over maken i.v.m. bezoekrecht.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????
Nee denk dat dit over lieke gaat, want als er iets over huub wordt gezegd door Pearlbitch dan wordt lieke er gelijk met haar haren bijgehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????
-1quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef sunny16947 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee, Lieke gaat naar Dubai. pfffffff valt me een beetje tegen hoor. Wat traag van begrip zijn jullie/
Mwah, zoals het er stond leek het erop dat de moeder van Huub naar Dubai gingquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef Laysa het volgende:
Het topic gaat over Huub en Claire dus nee ik dacht niet aan Lieke
Waaromquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat Huub op de rug van zijn schoonmoeder naar Dubai ging
Over dr rug tochquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Fiasco nr. 2!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef Elske6 het volgende:
ik lees net op de chat van Vlemmix dat Claire en Leo ( wtf is Leo ? ) op zoek zijn naar een huis in Eindhoven met ruimte voor een salon voor Claire.
Huub heeft haar verkocht voor ¤2.000.000 aan een olisheik in Dubai.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zoals het er stond leek het erop dat de moeder van Huub naar Dubai ging
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Toverheks het volgende:
en kennen claire en leo elkaar dan???
De 'feiten' die worden genoemd op de chat, zijn net zo betrouwbaar als de 'feiten' die hier worden gemeld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
niet alles geloven wat er op die chat gezegt wordt hoor (wie is nou weer Leo???)
okequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Leo van de foto'squote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Ja die idd.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:15 schreef Elisa1958 het volgende:
Ach denk dat er iemand leuk probeert te doen. Claire heeft een baan gevonden, dus die eigen zaak is denk ik nog niet in de planning nu sophie nog zo klein is.
Nee hoor valt best mee,quote:Op zondag 8 november 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er iets loos met Huub en Claire?
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.quote:Op zondag 8 november 2009 01:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee hoor valt best mee,
Huub mishandeld zijn vrouw en dat is het.
Mag toch wel ?
Huub is van de buitenwereld afgesloten oftewel . "Wie zwijgt, stemt toe"
Claire heb haar verhaal gedaan![]()
Huub houd van aandacht maar dit is tegen hem met feiten en nu zit hij in een bunker.
Te wachten op de eerste uitspraken van de rechter "u mag zitten 3 jaar "
en u mag u dochter voorlopig alleen zien onder begeleiding van.....
dus eigenlijk zeg je : "Dit topic waar ik zelf graag in post, moet dicht" ?quote:Op zondag 8 november 2009 02:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.
O en spreken is zilver,zwijgen is goud...Slaap lekker peoplep.s ,en je bent onschuldig zolang ..puntje puntje.. dus dat.,geldt voor beide partijen
![]()
"stopt een BMW, breeje sloffen, mistlampen, lichtmetalen velgen en wie stapt er er uit .......... Dikke Leo" ?quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef sunny16947 het volgende:
Is Leo niet een beetje te oud voor Claire. Of zoekt ze nu een vaderfiguur?
Ach een jong mannetje heeft haar niet echt verder geholpen, dus wie weet is ze op zoek naar iets meer wijsheid in plaats van impulsieve driftigheid! Hulde!quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef sunny16947 het volgende:
Is Leo niet een beetje te oud voor Claire. Of zoekt ze nu een vaderfiguur?
Kalmte kan je redden. Gisteren belde: ze willen de discussie niet nog een keerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Sunny en Mooi gewoon twee kutkerels en jij bent niets gewend.. Kom je niet verder op FOK!? Huilie!
Einde discussie, want wat jij of welke andere Corky ook vinden doet boeit me geen ruk!
Wie belde? en welke discussie? Huub kan niet eens discussiëren, die kan alleen maar schreeuwen en meppenquote:Op zondag 8 november 2009 10:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kalmte kan je redden. Gisteren belde: ze willen de discussie niet nog een keer
quote:Op zondag 8 november 2009 11:38 schreef Elske6 het volgende:
Claire Recourt , Sophie en fotograaf Leo xxx zoeken een huisje in Tilburg. Leo is de bunker fotograaf , van de week nog op de stream en goede vriend van Bram Recourt.
Er staat op VOL ook een foto van Leo , maar weet niet hoe ik die hier moet plakken, sorry.....
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 11:38 schreef Elske6 het volgende:
Claire Recourt , Sophie en fotograaf Leo xxx zoeken een huisje in Tilburg. Leo is de bunker fotograaf , van de week nog op de stream en goede vriend van Bram Recourt.
Er staat op VOL ook een foto van Leo , maar weet niet hoe ik die hier moet plakken, sorry.....
Goed man, tenminste een kerel met een baan en zonder die primitieve neanderthalerblik waaruit je geweldsverheerlijking op kan maken! Ik ben oprecht blij voor die arme arme Claire!quote:Op zondag 8 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.![]()
En plakken kan ik dan weer wel![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat Leo niet gewoon een huisje helpen zoeken voor Claire.
dat denk ik eerder ja....wel fijn voor dr een eigen plek voor haar en sophiequote:Op zondag 8 november 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat Leo niet gewoon een huisje helpen zoeken voor Claire.
Hè, wees nou gewoon blij voor Claire en Sophiequote:Op zondag 8 november 2009 11:52 schreef beequeen het volgende:
Wat of wie is de bron van dit bericht?
dat is idd fijn onder de plak van pa en ma recourt uit.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat denk ik eerder ja....wel fijn voor dr een eigen plek voor haar en sophie
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huubquote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef Jian het volgende:
Lijkt me zo op het eerste gezicht een aardige man en ook een kindervriendIk ben blij voor Claire en voor Sophie, kunnen ze verder en de nachtmerrie achter zich laten
quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huub![]()
Daar gaat het toch niet om? Iedereen kan wel iets roepen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
Hè, wees nou gewoon blij voor Claire en Sophie
Wees toch gewoon blij voor Claire en Sophie! Nu kunnen ze eindelijk een leven opbouwen zonder alle horrortaferelen!quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huub![]()
Daar geloof ik niks van als ik 'm zo zie. Nee, dat is een goede nieuwe Papa voor Sophiequote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Leo is een kanjer!quote:Op zondag 8 november 2009 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee dit lijkt mij een heel vriendelijke zachtaardige man
quote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wees toch gewoon blij voor Claire en Sophie! Nu kunnen ze eindelijk een leven opbouwen zonder alle horrortaferelen!![]()
Wat een heerlijk nieuws op deze zondag! Claire een fijne degelijke man, en Sophie eindelijk een echte normale vader!
Staat gewoon in het bericht van Elske hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Leo van achteren ?
Niet dat het heel belangrijk is, maar ik wil even kijken of het mooi past; Sophie (en dan) ............. ?
denk het wel...en ze heeft natuurlijk al die tijd lopen hoeren en sloeren...omdat huub niet kon presteren meer....en sophie is helemaal niet van huub.....want huub kon dus niet meer presteren...wat een mietje hé?quote:Op zondag 8 november 2009 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmmm dus tijdens de bunker ontmoet. Zou Huub daarom met Claire's telefoon hebben gegooid vanwege al die lieve smsjes?
degelijk Jian...dat is gewoon killing....arm kindquote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er mis met een keurige, degelijke en stabiele factor in Sophietjes leven
Nouja met degelijk bedoel ik een man die niet direct de hersenen ingooit met een iphone als zijn drank niet koud genoeg is...quote:
Laten we het verleden laten rustenquote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van als ik 'm zo zie. Nee, dat is een goede nieuwe Papa voor Sophie
Psies! Ik denk dat er een wereld voor Claire en Sophie opengaat! Je kunt ook leven in een gezin zonder pijn en angst! Go Leo!quote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er mis met een keurige, degelijke en stabiele factor in Sophietjes leven
Oh....een normaal opgevoede man met echte normen en waarden...zeg dat danquote:Op zondag 8 november 2009 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja met degelijk bedoel ik een man die niet direct de hersenen ingooit met een iphone als zijn drank niet koud genoeg is...
Oh niet gezien ...quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat gewoon in het bericht van Elske hoor.
Bevalt die achternaam je een beetje?
Dat kind is getekend voor het leven en zoekt nu de beschermende armen van een keurige vent .. Wat is daar mis meequote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Charmian het volgende:
Heeft Claire nu al een nieuwe vriend? Dan is ze wel snel over die mishandelpraktijken heen
quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
Weet niet of dit nu wel zo geschikt is voor Claire. Lijkt me een uithuizig type. En dan al die modellen die er omheen zwerven.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we het verleden laten rusten
Dat was ook mijn idee! En ik vind het een veel betere achternaam!quote:Op zondag 8 november 2009 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh niet gezien ...
Sophietje xxx, ... ja, ik heb er wel iets mee![]()
Bijkomend voordeel is natuurlijk dat ze later ook niet zo makkelijk in verband te brengen is met die ranzige filmpjes van Van Ballegooij
Volgens mij heeft niemand ooit gerept over het vreemdgaan van Claire, Huub is wel degene die vaker heeft laten zien het niet zo nauw te nemen met trouw!quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef sunny16947 het volgende:
Woensdag de bladen. "Claire bedroog Huub al voor de bevalling".
En daar heeft Claire handig gebruik van gemaakt. Stille wateren, diepe gronden.quote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand ooit gerept over het vreemdgaan van Claire, Huub is wel degene die vaker heeft laten zien het niet zo nauw te nemen met trouw!
Het zal haar kansen in de toekomst aanzienlijk vergrotenquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee! En ik vind het een veel betere achternaam!
Denk dat Sophie op deze leeftijd ook heerlijk snel gewend is aan haar nieuwe papa!
Sorry hoor maar zo kun je Claire wel overal ongegrond voor uitmaken. Je bent dan ook nog voor smaad aan te pakkenquote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daar heeft Claire handig gebruik van gemaakt. Stille wateren, diepe gronden.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zo kun je Claire wel overal ongegrond voor uitmaken. Je bent dan ook nog voor smaad aan te pakken
Het spreekwoord: wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje gaat gewoon dus niet op! Sophie is het levende bewijs, van de duistere grochten van de Huub-hell naar een stabiele rustige stimulerende en kansen creeerende warme gezinsomgeving!quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal haar kansen in de toekomst aanzienlijk vergroten
De nuance is soms wel ver te zoeken. Ik begrijp ook niet waarom.. Mensen schijnen die arme Sophie geen mooi leven te gunnenquote:Op zondag 8 november 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent me net voor, ik wilde ook al om bewijs vragen, want dit is wel heel erg "zomaar iets roepen".
leuke vent en hij lacht liefquote:Op zondag 8 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.![]()
En plakken kan ik dan weer wel![]()
[ afbeelding ]
EN ik zie net dat hij ook bekend is in de kickbox wereld, dus als Huub zijn eventuele aanstaande straatverbod gaat overtreden kan Leo 'm op zijn dronken kop tikken!quote:
hij maakt foto's. ook in de kickbokswereld. so what?quote:Op zondag 8 november 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het zielig voor Sophie als ze straks aan haar vragen of dat haar opa is. Btw, of Leo nou zo'n rustig type is......hij is wel bekend in de kickboxwereld.
Huub probeerde ook wel eens foto's te maken met zijn iphone, da's weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hij maakt foto's. ook in de kickbokswereld. so what?
heb ik ook weleens gedaan, ben ik nu meteen staatsgevaarlijk ofzo?
actiefotos's gemaakt door een steeds sneller dichterbijkomende iphone. gaf wel close ups van claire dr hoofd. ::)quote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub probeerde ook wel eens foto's te maken met zijn iphone, da's weer een heel ander verhaal
Gelukkig zijn die gruweltijden over nu Sophie een nieuwe lieve papa heeft!quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef gomi het volgende:
[..]
actiefotos's gemaakt door een steeds sneller dichterbijkomende iphone. gaf wel close ups van claire dr hoofd. ::)
Ik vind het zielig als ze aan Sophie vragen of haar vader Huub van Ballengooij heetquote:Op zondag 8 november 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het zielig voor Sophie als ze straks aan haar vragen of dat haar opa is. Btw, of Leo nou zo'n rustig type is......hij is wel bekend in de kickboxwereld.
precies, en sophie dr nieuwe vader is bekend in t kickbokswereldje. zal dus wel sportief zijn en gezond leven, amper drinken. Een hele vooruitgang tov de altijd dronken vorige vader van dr.quote:Op zondag 8 november 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
Ik begin toch het gevoel te krijgen dat Sunny Sophie geen stabiele thuis situatie gunt....wat zou Huub daar wel niet van denken
...Die is er ook bij gebaat dat zn prinsesje tenminste op 1 plek de rust vindt om op te groeien
Dit is gewoon door iemand gister op de vlemminx chat neer gezet. En iedereen maakt er gelijk en heel verhaal van. Die man is rond de 50 jaar, en nogmaals claire heeft net een nieuwe baan en die is niet in Eindhoven.quote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Charmian het volgende:
Heeft Claire nu al een nieuwe vriend? Dan is ze wel snel over die mishandelpraktijken heen
Daarnaast is Leo fotograaf, Sophie kan strax gewoon op school vertellen dat haar vader een leuke baan heeft en hem uitnodigen om erover te vertellen! Ik zag al gruwelbeelden van een door de hele school gepeste Sophie omdat haar godzijdank ex-vader de Koffielaaf van Talpa is.quote:Op zondag 8 november 2009 12:56 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, en sophie dr nieuwe vader is bekend in t kickbokswereldje. zal dus wel sportief zijn en gezond leven, amper drinken. Een hele vooruitgang tov de altijd dronken vorige vader van dr.
ik zie alleen winst voor sophie
Waarom niet???? Wat heeft leo nu al gedaan om jou aan het twijfelen te brengen?quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dat gun ik Claire juist wel. Heb alleen mijn twijfels of Leo dat kan bewerkstelligen.
Je pakt dit dus met beide handen aan om Claire nu in de picture te zetten ipv huub he.quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dat gun ik Claire juist wel. Heb alleen mijn twijfels of Leo dat kan bewerkstelligen.
precies zou er niet aan moeten denken dat ze zou opgroeien met dit als idee van een kerstboom:quote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast is Leo fotograaf, Sophie kan strax gewoon op school vertellen dat haar vader een leuke baan heeft en hem uitnodigen om erover te vertellen! Ik zag al gruwelbeelden van een door de hele school gepeste Sophie omdat haar godzijdank ex-vader de Koffielaaf van Talpa is.
Krijgen Sophie en Claire een fijne warme kerst met een kerstboom ipv een stapel lege flessen in de hoek! Man ik ben zo blij voor ze!Nu hoeft Sophie later ook niet aan de kerstman om een nieuwe papa te vragen!
Ga jij nu alle hoop de bodem inslaan van al die lieve fokkers die het beste met Claire en Sophie voor hebben?quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dit is gewoon door iemand gister op de vlemminx chat neer gezet. En iedereen maakt er gelijk en heel verhaal van. Die man is rond de 50 jaar, en nogmaals claire heeft net een nieuwe baan en die is niet in Eindhoven.
Nee ik hou het gewoon bij de feiten wat dit aangaat, en laat me niet door een grappe maker op de vlemminx chat uitlokken tot dingen die niet waar zijn. Er is nu iemand heel hard aan het lachen om zijn grap.quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ga jij nu alle hoop de bodem inslaan van al die lieve fokkers die het beste met Claire en Sophie voor hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef sunny16947 het volgende:
team Leo.Nou...miss is het in bepaalde achterhoeken van het land nog niet doorgedrongen...dat kan natuurlijk....maar je hoeft niet de rest van je leven weg te verpieteren bij iemand waar je niet meer van houdt....dat verschijnsel heet ''Scheiden'' ....echt een hele uitkomst hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......en ws heeft deze meneer ook deze conclussie getrokken...there is still life after Bloemetjesjurken
quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef sunny16947 het volgende:
team Leo.maar hij is niet meer single op die leeftijd. Hij heeft claire nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leo of Bram?quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Nee ik hou het gewoon bij de feiten wat dit aangaat, en laat me niet door een grappe maker op de vlemminx chat uitlokken tot dingen die niet waar zijn. Er is nu iemand heel hard aan het lachen om zijn grap.
En door dit wijze besluit heeft Leo nu een Lieve brabantse blondine en een prachtig kindje!!quote:Op zondag 8 november 2009 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...miss is het in bepaalde achterhoeken van het land nog niet doorgedrongen...dat kan natuurlijk....maar je hoeft niet de rest van je leven weg te verpieteren bij iemand waar je niet meer van houdt....dat verschijnsel heet ''Scheiden'' ....echt een hele uitkomst hoor........en ws heeft deze meneer ook deze conclussie getrokken...there is still life after Bloemetjesjurken
Hoe dat zo? Zijn ze al getrouwd? Heeft Sophie zijn achternaam al gekregen? En "heeft hijj", Heeft Bram ze aan hem verkocht?quote:Op zondag 8 november 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En door dit wijze besluit heeft Leo nu een Lieve brabantse blondine en een prachtig kindje!!
quote:Op zondag 8 november 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zijn ze al getrouwd? Heeft Sophie zijn achternaam al gekregen? En "heeft hijj", Heeft Bram ze aan hem verkocht?
Wat zeg je nu ?? , oooooh, echt waar, domme Fokkers allemaal hier,quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit nep nieuws is er indd gisteren op de chat ingebracht.Iedereen lag in een deuk dat ze er hier allemaal intrapten![]()
![]()
Ja idd... En die Huub groupies zijn nu wel de boel aan het downplayen maar laten wij gewoon genieten van het feit dat die arme arme Claire en Sophie nu eindelijk rust en vrede in hun leven krijgen!quote:Op zondag 8 november 2009 13:24 schreef Jian het volgende:
dit topic heeft plots weer wat potentie, met dank aan Leo
![]()
Leo is een topper![]()
Ik zie het al voor me volgend jaar de 1e Vaderdag en Sophietje die met vingerverf (en een beetje hulp van Claire natuurlijk) een mooie tekening heeft gemaakt voor Papa LeoIk hou ervan
Negeer ze maar gewoon hoor, lieve Laysa!quote:Op zondag 8 november 2009 13:27 schreef Laysa het volgende:
Ik moet gewoon huilen......snap je....echt hoor
Nou,volgens mij trapt er hier nog niemand in, maar fantaseren ze effe over wat zou kunnen zijn. Het brengt weer even leven in de brouwerij hier. Dus dat heeft diegene met het chatbericht dan toch weer voor elkaar gekregen. Jij was het (of niet,) Bommie?quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit nep nieuws is er indd gisteren op de chat ingebracht.Iedereen lag in een deuk dat ze er hier allemaal intrapten![]()
![]()
Alsof zo'n nare streek uit mijn hoofd zou kunnen komenquote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou,volgens mij trapt er hier nog niemand in, maar fantaseren ze effe over wat zou kunnen zijn. Het brengt weer even leven in de brouwerij hier. Dus dat heeft digene met het chatbericht dan toch weer voor elkaar gekregen. Jij was het (of niet,) Bommie?
Je moet echt wat harder worden hoor. Je kunt niet het leed van de hele wereld op je schouders nemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:27 schreef Laysa het volgende:Ik moet gewoon huilen......snap je....echt hoor
Tja sommige mensen zijn nou eenmaal wel gevoelig voor het leed van een pasgeborenequote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je moet echt wat harder worden hoor. Je kunt niet het leed van de hele wereld op je schouders nemen.
Nee, zoiets zou je nooit van jou kunnen verwachtenquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alsof zo'n nare streek uit mijn hoofd zou kunnen komen
't zal natuurlijk ook wel even wennen zijn, zo'n Papa die naar Afthersave ruikt i.p.v. naar Jack Danielsquote:Op zondag 8 november 2009 13:40 schreef versabommie het volgende:
En wat dachten jullie van zoiets simpels als zakgeld? Leo kan Sophie dat geven en haar leren met geld om te gaan en dat is een stuk leuker dan de zak kroonkurken en gall&gall zegeltjes die ze van Huub kon krijgen!
Gewoon een betrouwbare bronquote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Charmian het volgende:
Waar kwam het eigenlijk vandaan, dat van Leo?
Jaha ik zag het, uit de Vlemmix-hoekquote:
groene?quote:Op zondag 8 november 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
Het gaat alweer hoor.....wetende dat Sophie nu in een mooie vreedzame wereld zal opgroeien, beschermt door een echte papa die samen met haar en dr mama door het bos gaat wandelen, samen blaadjes opschoppend....dat ze gewoon als een lief onwetend kindje kan leven...dat helpt hoor
een geruststellende gedachte he Laysaquote:Op zondag 8 november 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
Het gaat alweer hoor.....wetende dat Sophie nu in een mooie vreedzame wereld zal opgroeien, beschermt door een echte papa die samen met haar en dr mama door het bos gaat wandelen, samen blaadjes opschoppend....dat ze gewoon als een lief onwetend kindje kan leven...dat helpt hoor
ja....ze gaat een Degelijk leven tegemoetquote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een geruststellende gedachte he Laysa
en schopt hij ook blaadjes?quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...die hangen in de bomen of om dr biologische vader zn nek
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef sunny16947 het volgende:
team Leo. Hoewel ik me wel afvraag wat er aan mankeert als je op die leeftijd nog single bent
quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeg je nu ?? , oooooh, echt waar, domme Fokkers allemaal hier,![]()
Ja, hallo dat is toch de definitie van degelijk en stabiel. Jij impliceert dus dat Leo niet zo degelijk en stabiel is. Nou lekker danquote:Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.![]()
Ohhhhhhhhh het is dus niet waar. Gelukkig, dan is er toch nog een kans op hereniging. Een kind wil toch het liefste gewoon zijn/haar pappie en mammie bij elkaar.quote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhhh is HET niet Waar dan, pppfftttt ben er met open ogen ingestonken, had zo lekker ervan geslapen nu ik wist dat Sophie een leuke nieuwe papa zou krijgen, is er dus helemaal niksnoppesnada van waar.
pppffttttttttt beetje dom dat ik daar ingestonken ben
Nou, hier sla je de plank toch mis hoor. Als je 50 ben, ben je nog niet afgeschreven en zit je nog niet achter de geraniums. Het is maar wat je er zelf van maakt. Wij feesten en beesten er nog volledig op los, genieten super van het leven en van elkaar. Nu nog na 33 jaar samen. Ons leven is allesbehalve saai, suf of duf te noemen!quote:Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.![]()
Samen oud worden is dan ook heel mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou, hier sla je de plank toch mis hoor. Als je 50 ben, ben je nog niet afgeschreven en zit je nog niet achter de geraniums. Het is maar wat je er zelf van maakt. Wij feesten en beesten er nog volledig op los, genieten super van het leven en van elkaar. Nu nog na 33 jaar samen. Ons leven is allesbehalve saai, suf of duf te noemen!
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zoquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen oud worden is dan ook heel mooi.
Precies. En dat kan dus ook op een heerlijke, alles uit het leven halende manier.quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen oud worden is dan ook heel mooi.
Kun je niet gewoon een weekje je toetsenbord aan de kant zetten of zo? Ik vind je, samen met een paar anderen, een schandvlek op het blazoen van het gemiddelde LBO niveau.quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja, hallo dat is toch de definitie van degelijk en stabiel. Jij impliceert dus dat Leo niet zo degelijk en stabiel is. Nou lekker dan
dat is de grens idd.quote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zo
quote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Liefde is.... zijn gebittenbakje schoon maken
liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagenquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).quote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zo
Kunen we die term voortaan ontwijken? Ik spreek liever van "de donor".quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...die hangen in de bomen of om dr biologische vader zn nek
De cirkel is rondquote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).
quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagen
Dat vind ik nou weer een tikkeltje overdreven. Ben blij dat ons dat nooit gaat overkomen. Alles zit muurvast en is vervangbaar door een nieuwe muurvaste constructie.quote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stortquote:
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stort
yeah, ms is t wel een bekende van huub. uit die pijpkring van hem ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.
hahahaquote:Op zondag 8 november 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
Tuurlijk, na Claire gaat de bekende kliek nu ook al Leo veroordelen op eigen zieke hersenspinsels! Het lijkt wel of mensen als Sunny niet rusten voor Sophie op 25 jarige leeftijd om het leven komt als crackhoer. Sophie krijgt eindelijk de kans op een gelukkig leven! TEAM LEO!
Leo heeft en prachtdochter.. van 16quote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef mazaru het volgende:
Leo heeft geen kinderen he? Dat is wel jammer, anders had Sophie gelijk leuke leeftijdgenootjes gehad aan zijn kleinkinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |