abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:15:01 #91
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74485930
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Verdomd je hebt gelijk. Fok kan hij trouwens onder de noemer sarcasme doen dus daar kan niemand wat mee maar bij deze: N.a.v. DGK en zijn verschrikkelijke optreden jegens vrouwen daar zeg ik dat Huub een vrouwenmishandelaar IS!!!!

bedankt voor de tip!
N.a.v. je stukjes proza hier op fok deel ik je dan maar in dezelfde catagorie in.

Eet smakelijk voor straks. Verslik je niet!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:25:49 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74486181
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

N.a.v. je stukjes proza hier op fok deel ik je dan maar in dezelfde catagorie in.

Ik heb nog nooit een vrouw onheus bejegend zoals Huub dat doet, en van jullie weet ik niet eens of jullie vrouwen zijn, jullie kunnen van alles zijn, man, travestiet, hermafrodiet. Ik denk persoonlijk nog steeds dat jij en mooiii twee hele valse nichten zijn met een bochel en een glazen oog.

Verder interesseert me wat jij of welke andere verstandelijke gehandicapte zegt me geen reet, ik zou niet eens kunnen opbrengen wat Huub al die tijd flikte live op camera tegen vrouwen.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74487413
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mijn posting was sarcastisch n.a.v. 1 van de vele verdwenen postings die er gisteren wel stonden. Dat dus!
Verder lul je dus wat mij betreft uit je nek, ik heb het steeds gehad over vemeende, vermoede enzovoorts.
Vind ik van niet , jij bent elke keer Huub zo vreselijk zwart aan het maken met jou vermeende gedachten, ik vind het echt griezelig.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74487448
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw onheus bejegend zoals Huub dat doet, en van jullie weet ik niet eens of jullie vrouwen zijn, jullie kunnen van alles zijn, man, travestiet, hermafrodiet. Ik denk persoonlijk nog steeds dat jij en mooiii twee hele valse nichten zijn met een bochel en een glazen oog.

Verder interesseert me wat jij of welke andere verstandelijke gehandicapte zegt me geen reet, ik zou niet eens kunnen opbrengen wat Huub al die tijd flikte live op camera tegen vrouwen.
Kijk nu weer doe je hele vreselijke uitspraken , verstandelijke gehandicapten ...........man waar heb jij het over je verliest de realiteit .......zoek hulp.
pi_74487476
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ja Sunny deze man heeft snel hulp nodig .....begint echt door te draaien.
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:30:05 #96
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74487770
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:13 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Vind ik van niet , jij bent elke keer Huub zo vreselijk zwart aan het maken met jou vermeende gedachten, ik vind het echt griezelig.
Huub heeft in de gouden kooi ten aanzien van iedereen vrouwen geestelijk mishandeld, dus is mijn conclusie gewoon terecht.

Dat jij liever iemand die en public op camera vrouwen mishandeld hier gaat verdedigen, DAT is pas griezelig!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:31:24 #97
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74487802
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:14 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Kijk nu weer doe je hele vreselijke uitspraken , verstandelijke gehandicapten ...........man waar heb jij het over je verliest de realiteit .......zoek hulp.
Ik vind Sunny en Mooi gewoon twee kutkerels en jij bent niets gewend.. Kom je niet verder op FOK!? Huilie!

Einde discussie, want wat jij of welke andere Corky ook vinden doet boeit me geen ruk!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:32:06 #98
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74487817
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:16 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ja Sunny deze man heeft snel hulp nodig .....begint echt door te draaien.
Ach ik vergoelijk niet iemand die op camera en public vrouwen heeft mishandeld!
pi_74488222
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
Einde discussie
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:50:03 #100
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74488259
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat is jouw mening eigenlijk? In mijn optiek mishandelde Huub mentaal al vrouwen op tv, dan ben je toch ook gewoon aan het mishandelen?
pi_74488319
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:
Wat is jouw mening eigenlijk? In mijn optiek mishandelde Huub mentaal al vrouwen op tv, dan ben je toch ook gewoon aan het mishandelen?
"Mentale mishandeling", ik zou niet weten hoe ik dat moet definiėren. Je kan dat ook op geen enkele manier bewijzen, ondanks dat je alles op beeld hebt . Er werd niet systematisch gecensureerd of zo, of dat ze minder mochten dan mannen. Daarnaast waren de dames er zelf bij, ondanks de druk van 't geld zaten ze er vrijwillig en konden ze er op elk moment uit. Zou dus niet durven stellen dat er sprake is geweest van mentale mishandeling.

Fysieke mishandeling is wat makkelijker te bepalen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74488351
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik herinner me de beelden waar Lieke ook al zo bang voor hem was en Lieke was nou bepaald geen mietje te noemen
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:55:02 #103
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74488358
Ach ja je posts getuigen dat je zoveel beter bent dan Huub. Je hebt alle recht van spreken. Je bent zo intelligent dat je hele bevolkingsgroepen onderuit moet schoffelen om je gelijk te halen. Je toont respect voor een ander zijn mening. Het zegt mij genoeg over jou. Alleen het etaleren op de buis ontbreekt nog.
Maar goed dream on boy.
Snooker is top!!!
pi_74488386
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef margje49 het volgende:

[..]

ik herinner me de beelden waar Lieke ook al zo bang voor hem was en Lieke was nou bepaald geen mietje te noemen
Klopt,geldwolf is een beter woord Maar wie weet nu niet meer
Love music!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:58:41 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74488435
- het was al klaar -

[ Bericht 48% gewijzigd door PietjePuk007 op 07-11-2009 18:59:54 ]
pi_74488478
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Klopt,geldwolf is een beter woord Maar wie weet nu niet meer
En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman. Die had geen geld nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door margje49 op 07-11-2009 19:01:30 (lettertje vergeten) ]
pi_74488513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef margje49 het volgende:

[..]

En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman
Maar z'n moeder heeft ie uiteindelijk niet verkocht
Love music!
pi_74488542
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Dat zal de volgende stap wel zijn. Waar moet hij anders de alimentatie van betalen.
pi_74488632
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef margje49 het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Dat zal de volgende stap wel zijn. Waar moet hij anders de alimentatie van betalen.
Geen idee,maar jij weet het vast geeft het antwoord al.
Love music!
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:13:22 #110
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74488895
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef margje49 het volgende:

[..]

En huub zat er alleen om anderen te jennen en de huid vol te schelden, gratis te drinken en rond te neuken met Jan en alleman. Die had geen geld nodig.
Ik had sterkere argumenten verwacht. Om Huub nu letterlijk te quoten is wel erg gemakkelijk.

Alimentatie en waar het vandaan moet komen ach daar breek ik mijn hoofd niet over. Hopelijk komen ze er samen op een volwassen manier uit.
Snooker is top!!!
pi_74488937
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

misschien komt dat omdat niemand zn moeder wilde kopen?
pi_74489251
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

misschien komt dat omdat niemand zn moeder wilde kopen?
Klopt,prijs is gestegen omdat ze het waard is
Love music!
pi_74489349
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

ja en nu met de recessie is alles wat moeilijker .....
pi_74489369
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

dus nu kost ze al 4 euro
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74489426
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dus nu kost ze al 4 euro
Nee over miljarden,onbetaalbaar ,logisch
Love music!
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:42:11 #116
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74489702
Ik kan geen oordeel vellen over Huubs Moeder. Ik ga er dus ook geen grapen over maken. Grappen over moeders zijn sowieso niet leuk!
pi_74489775
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
Ik kan geen oordeel vellen over Huubs Moeder. Ik ga er dus ook geen grapen over maken. Grappen over moeders zijn sowieso niet leuk!
Indd,4 euro is geen grapje ,moeders zijn onbetaalbaar,wat zeg ik,onbetaalbaar
Love music!
pi_74489815
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
Hier kunnen bepaalde Fokkers een voorbeeld aan nemen.Gna gna gna....de Palinggate-volgers snappen mij wel....Ow sorry Tvp lurk lurk.
pi_74489899
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:46 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Hier kunnen bepaalde Fokkers een voorbeeld aan nemen.Gna gna gna....de Palinggate-volgers snappen mij wel....Ow sorry Tvp lurk lurk.
@Annie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
pi_74489970
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

@Annie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k denk dat t wel weer goed gaat met m.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')