Schrijf jij dat op deze lelijke gedachten??quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Als Huub een beetje ballen zou hebben zou hij Claire iig eens flink in d'r pens trappen!
*zucht*quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Schrijf jij dat op deze lelijke gedachten??![]()
In zijn pens trappen........ als je er alleen al aan denkt , laat staan opschrijven.
Hoe kom jij aan deze verschrikkelijke gedachten.
ja das lekker makkelijk , jij schrijft hier iets , wat Huub evt zou kunnen doen dit zijn niet Huub zijn gedachten maar van jou en schuift ze naar Huub toe. Je kan Huub helemaal niet persoonlijk alleen van uit de kooi of vanuit wat posten hier op Fok.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb niet eens zin om je antwoord te geven.
chapeau!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja das lekker makkelijk , jij schrijft hier iets , wat Huub evt zou kunnen doen dit zijn niet Huub zijn gedachten maar van jou en schuift ze naar Huub toe. Je kan Huub helemaal niet persoonlijk alleen van uit de kooi of vanuit wat posten hier op Fok.
Beetje vreemd vind je zelf niet.
Jij bent van Huub een seriemoordenaar aan het maken met al jou......... aannames , gedachten en vermoedens,beweringen etc etc.
*kuchtquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb niet eens zin om antwoord te geven.
jeetjuuhquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Er missen wat posts. Niets schokkend, enkel youtubes, hele lelijke.
't wordt een beetje moeilijk, Huub heeft zich ingegraven en de "off-topic" moderatie is killing !quote:
ik denk dat je lang kan wachten op die misstap,ik denk eerder dat familie recourt weer wat van zich laat horen ,want die willen zo graag in de schijnwerpers en het is al te lang geleden dat ze in the picture waren .:)quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
't wordt een beetje moeilijk, Huub heeft zich ingegraven en de "off-topic" moderatie is killing !
't wachten is op een nieuwe misstap van onze "knuffellaaf"
Onze laaf heeft ons nog nooit teleurgesteld als het aankomt op "misstappen". Tis de aard van het beestje, dus ik blijf erbij, het is slechts de vraag wanneer ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik denk dat je lang kan wachten op die misstap,ik denk eerder dat familie recourt weer wat van zich laat horen ,want die willen zo graag in de schijnwerpers en het is al te lang geleden dat ze in the picture waren .:)
dan hoop ik dat je engelen geduld hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Onze laaf heeft ons nog nooit teleurgesteld als het aankomt op "misstappen". Tis de aard van het beestje, dus ik blijf erbij, het is slechts de vraag wanneer ?
Hij is er dagelijks, zo ook gisteren nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je engelen geduld hebt![]()
want hij heeft nu al een lange tijd niks van zich laten horen maar geeft wel antwoord aan vrienden op hyves,dus hij is er wel en ik denk ook wel op fok
dat zeg ik ook,maar gaat erom dat het lang kan duren voor hij wat zegt,ik denk echt dat zijn handen gebonden zijn,hij wil wel maar mag het misschien niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is er dagelijks, zo ook gisteren nog
[ afbeelding ]
okee huup, bedankt dat je jezelf op deze manier komt 'verklaren'quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je engelen geduld hebt![]()
want hij heeft nu al een lange tijd niks van zich laten horen maar geeft wel antwoord aan vrienden op hyves,dus hij is er wel en ik denk ook wel op fok
ikke huub???zo snel kan ik geen pikkies aanbreien hoor hahahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee huup, bedankt dat je jezelf op deze manier komt 'verklaren'
Huub laat zich toch niet voorschrijven of hij mag reageren? Hij is toch geen watje geworden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:13 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook,maar gaat erom dat het lang kan duren voor hij wat zegt,ik denk echt dat zijn handen gebonden zijn,hij wil wel maar mag het misschien niet.
dat "leuk geprobeerd" impliceert dan wel weer e.e.a.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ikke huub???zo snel kan ik geen pikkies aanbreien hoor hahahahaha
maar leuk geprobeerd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub laat zich toch niet voorschrijven of hij mag reageren? Hij is toch geen watje geworden?
je mag geloven en denken wat je wilt hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat "leuk geprobeerd" impliceert dan wel weer e.e.a.
Het is gewoon een bangebroekje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
niemand weet wat er aan de hand is en waarom hij niet reageerd,dus het blijft speculeren.
Of eindelijk verstandigquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een bangebroekje.
ik zou het niet weten ,ik ken hem niet,alleen van dgk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een bangebroekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |