Klinkt niet als huub, die is immers voor niemand bang en bovendien valt er volgens hem niks te 'scheren'... hij weet nergens van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; "Als je geschoren wordt, moet je stilzitten"
Als er echt niks aan de hand is komt het waarschijnlijk niet eens tot een rechtzaak.quote:Het kan dus best dat er idd niets van waar is, en Huub het liever op een rechtzaak laat aankomen
Ik heb het over boulevard aanpakken, niet de moeder van zijn kind...quote:dan dat hij mee gaat doen aan het moddergooien....
Met die uitspraak schermde hij wel eens in zijn DGK'spel', maar hij was het zelf die het niveau daar constant verlaagdequote:Volgens mij was Huub degene die zei "als je je verlaagt naar hun niveau dan verlies je op ervaring"
Er vanuitgaande dat huub onschuldig is, is er geen bewijs, komt het niet tot een zaak en hoor je er niks meer over tenzij hij zelf de media zoekt (wat gevoelig zou kunnen liggen ivm het belang van zijn dochter).quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Mylene het volgende:
Brian wilde Amanda na de uitspraak van de rechter toch ook aanklagen wegens smaad? Ik weet niet, ik denk niet dat Huub zo ver zal gaan en het bij een eventuele uitspraak in zijn voordeel het daar bij zal laten.
Ik denk dat het niet eens tot een zaak kwam, dan ook geen uitspraakquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Mylene het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die uitspraak van Brian versus Amanda. Maar ik heb niets kunnen vinden op rechtspraak.nl.
't Was wel een beetje sneaky, maar ik vond dat ons übercorrect Pietje 't wel kon gebruiken. Een beetje mee in de vaart der volkerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij fucking held, ik had het gewoon NIET gezien zonder Pietje
Tachtigquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
Dat er tachtig topics over gaanBoeiend
Hier wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tachtig
We zitten pas in het twaalfde
quote:vr 27 mrt 2009, 13:31 'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken van mishandeling van onze redactie
AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.
Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."
Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."
Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."
Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."
Dat had iig nu een probleem gescheeld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Als Huub een beetje ballen zou hebben zou hij Claire iig eens flink in d'r pens trappen!
Ik voel me echt mishandeld nu .... En al mijn proza door de prullebakquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef versabommie het volgende:
Hebben mensen niets anders te doen dan de hele tijd te gaan zitten azen op mishandeling?
En mijn faalhaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me echt mishandeld nu .... En al mijn proza door de prullebak
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:
De mijne zit nog onder mijn knop, maar Pietje houdt niet van wildquote:
Daar staat niet dat de rechtbank Brian onschuldig heeft verklaard of dat Amanda zat te liegen, daar staat alleen maar dat de aanklacht is afgewezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef sunny16947 het volgende:
Hier dan nog maar even de uitspraak van Amanda vs Brian.
En als je alle artikelen over de aangifte en gebeurtenissen leest, inclusief het hacken van Amanda's hyves lijkt het wel kopieergedrag. Het verschil is alleen de zwangerschap.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |