quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:15 schreef Elisa1958 het volgende:
Ach denk dat er iemand leuk probeert te doen. Claire heeft een baan gevonden, dus die eigen zaak is denk ik nog niet in de planning nu sophie nog zo klein is.
Nee hoor valt best mee,quote:Op zondag 8 november 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er iets loos met Huub en Claire?
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.quote:Op zondag 8 november 2009 01:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee hoor valt best mee,
Huub mishandeld zijn vrouw en dat is het.
Mag toch wel ?
Huub is van de buitenwereld afgesloten oftewel . "Wie zwijgt, stemt toe"
Claire heb haar verhaal gedaan![]()
Huub houd van aandacht maar dit is tegen hem met feiten en nu zit hij in een bunker.
Te wachten op de eerste uitspraken van de rechter "u mag zitten 3 jaar "
en u mag u dochter voorlopig alleen zien onder begeleiding van.....
dus eigenlijk zeg je : "Dit topic waar ik zelf graag in post, moet dicht" ?quote:Op zondag 8 november 2009 02:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.
O en spreken is zilver,zwijgen is goud...Slaap lekker peoplep.s ,en je bent onschuldig zolang ..puntje puntje.. dus dat.,geldt voor beide partijen
![]()
"stopt een BMW, breeje sloffen, mistlampen, lichtmetalen velgen en wie stapt er er uit .......... Dikke Leo" ?quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef sunny16947 het volgende:
Is Leo niet een beetje te oud voor Claire. Of zoekt ze nu een vaderfiguur?
Ach een jong mannetje heeft haar niet echt verder geholpen, dus wie weet is ze op zoek naar iets meer wijsheid in plaats van impulsieve driftigheid! Hulde!quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef sunny16947 het volgende:
Is Leo niet een beetje te oud voor Claire. Of zoekt ze nu een vaderfiguur?
Kalmte kan je redden. Gisteren belde: ze willen de discussie niet nog een keerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Sunny en Mooi gewoon twee kutkerels en jij bent niets gewend.. Kom je niet verder op FOK!? Huilie!
Einde discussie, want wat jij of welke andere Corky ook vinden doet boeit me geen ruk!
Wie belde? en welke discussie? Huub kan niet eens discussiėren, die kan alleen maar schreeuwen en meppenquote:Op zondag 8 november 2009 10:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Kalmte kan je redden. Gisteren belde: ze willen de discussie niet nog een keer
quote:Op zondag 8 november 2009 11:38 schreef Elske6 het volgende:
Claire Recourt , Sophie en fotograaf Leo xxx zoeken een huisje in Tilburg. Leo is de bunker fotograaf , van de week nog op de stream en goede vriend van Bram Recourt.
Er staat op VOL ook een foto van Leo , maar weet niet hoe ik die hier moet plakken, sorry.....
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 11:38 schreef Elske6 het volgende:
Claire Recourt , Sophie en fotograaf Leo xxx zoeken een huisje in Tilburg. Leo is de bunker fotograaf , van de week nog op de stream en goede vriend van Bram Recourt.
Er staat op VOL ook een foto van Leo , maar weet niet hoe ik die hier moet plakken, sorry.....
Goed man, tenminste een kerel met een baan en zonder die primitieve neanderthalerblik waaruit je geweldsverheerlijking op kan maken! Ik ben oprecht blij voor die arme arme Claire!quote:Op zondag 8 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.![]()
En plakken kan ik dan weer wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |