Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Toverheks het volgende:
en kennen claire en leo elkaar dan???
De 'feiten' die worden genoemd op de chat, zijn net zo betrouwbaar als de 'feiten' die hier worden gemeld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
niet alles geloven wat er op die chat gezegt wordt hoor (wie is nou weer Leo???)
okequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Leo van de foto'squote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Ja die idd.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:15 schreef Elisa1958 het volgende:
Ach denk dat er iemand leuk probeert te doen. Claire heeft een baan gevonden, dus die eigen zaak is denk ik nog niet in de planning nu sophie nog zo klein is.
Nee hoor valt best mee,quote:Op zondag 8 november 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er iets loos met Huub en Claire?
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.quote:Op zondag 8 november 2009 01:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee hoor valt best mee,
Huub mishandeld zijn vrouw en dat is het.
Mag toch wel ?
Huub is van de buitenwereld afgesloten oftewel . "Wie zwijgt, stemt toe"
Claire heb haar verhaal gedaan![]()
Huub houd van aandacht maar dit is tegen hem met feiten en nu zit hij in een bunker.
Te wachten op de eerste uitspraken van de rechter "u mag zitten 3 jaar "
en u mag u dochter voorlopig alleen zien onder begeleiding van.....
dus eigenlijk zeg je : "Dit topic waar ik zelf graag in post, moet dicht" ?quote:Op zondag 8 november 2009 02:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wegens "formaliteiten, spellingsfouten en veel meer,wordt dit vonnis nietig verklaard.Praise the lord.
O en spreken is zilver,zwijgen is goud...Slaap lekker peoplep.s ,en je bent onschuldig zolang ..puntje puntje.. dus dat.,geldt voor beide partijen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |