Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Klopt,geldwolf is een beter woordMaar wie weet nu niet meer
![]()
Voorlopig gaat ze lekker naar Dubai. Misschien slaat ze wel een rijke oliesheik aan de haak. Hoewel ik haar nog niet 5 meter achter een man zie lopen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?
Mijn Huub,moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig was jouw Huub degene die bereid was zijn eigen moeder te verkopen voor twee miljoen, dus wie is er nou een geldwolf?
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Voorlopig gaat ze lekker naar Dubai. Misschien slaat ze wel een rijke oliesheik aan de haak. Hoewel ik haar nog niet 5 meter achter een man zie lopen.
Ze zetten waarschijnlijk die kleine op het vliegtuig met het adres waar ze haar moet afleveren vastgeprikt op het truitje, kunnen ze daar ieder geval geen ruzie over maken i.v.m. bezoekrecht.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????
Nee denk dat dit over lieke gaat, want als er iets over huub wordt gezegd door Pearlbitch dan wordt lieke er gelijk met haar haren bijgehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie gaat naar Dubai??? Claire??? Huub????
-1quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef sunny16947 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee, Lieke gaat naar Dubai. pfffffff valt me een beetje tegen hoor. Wat traag van begrip zijn jullie/
Mwah, zoals het er stond leek het erop dat de moeder van Huub naar Dubai gingquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef Laysa het volgende:
Het topic gaat over Huub en Claire dus nee ik dacht niet aan Lieke
Waaromquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat Huub op de rug van zijn schoonmoeder naar Dubai ging
Over dr rug tochquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Fiasco nr. 2!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef Elske6 het volgende:
ik lees net op de chat van Vlemmix dat Claire en Leo ( wtf is Leo ? ) op zoek zijn naar een huis in Eindhoven met ruimte voor een salon voor Claire.
Huub heeft haar verkocht voor ¤2.000.000 aan een olisheik in Dubai.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zoals het er stond leek het erop dat de moeder van Huub naar Dubai ging
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Toverheks het volgende:
en kennen claire en leo elkaar dan???
De 'feiten' die worden genoemd op de chat, zijn net zo betrouwbaar als de 'feiten' die hier worden gemeld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
niet alles geloven wat er op die chat gezegt wordt hoor (wie is nou weer Leo???)
okequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Leo van de foto'squote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huub heeft een tijd bij de bunker 'gewerkt'. Daar kwam Claire ook af en toe. Heb ze alle 3 gezien/gesproken daar toen ik er was.
Ja die idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |