quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar godverdomme eens met rust stelletje dombo's, simpeler kan ik 't niet maken. Dit topic gaat over Huub en Claire en verder niks, wil je nog wat weten over 't vorige deel dan heb je pech, tief je maar lekker op. Klachten kunnen in de FB.
OMG, Riri en Huub kenden elkaar al voor DGK???quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat zei RiRi, daar nam hij het van over.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef versabommie het volgende:
Trouwens who gives a fuck, ik vond het in dgk een schoft zoals hij met vrouwen omging. Na DGK gaf hij aan dat hij irl ook zo is.. dus de cholera voor hem, hij mishandeld vrouwen.. iig geestelijk. Dat is voor mij overduidelijk bewezen!
Dat is mijn visie, mijn waarheid en mag hopen dat hij in de gevangenis komt en meermaals per dag verkracht gaat worden door overgrote negers!
dat dus!
Hij kreeg het per brief van RiRi, hij las het voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, Riri en Huub kenden elkaar al voor DGK???
Maar ik heb het Huub toch echt in DGK horen zeggen, en toen had hij nog nooit van een Riri gehoord
goedemiddag..tja ben nog van de oude stempel... vrouwen, kinderen, bejaarden, die help je. punt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook een goedenmiddagzo als het nu niet duidelijk is hoe je erover denkt weet ik het ook niet meer hoor!!!
Ben trots op je. punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
goedemiddag..tja ben nog van de oude stempel... vrouwen, kinderen, bejaarden, die help je. punt!
WTF?? zit je nou te dollen??quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kreeg het per brief van RiRi, hij las het voor
Vind je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:
Al draagt Huub geen ring het is en blijft een lekker ding
waarom reageer je nog op die troll? nu lees ik ze ookquote:
Ik zit niet te dollen, ik weet niet niet beter dan datquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? zit je nou te dollen??
Ik dacht toch echt dat hij dat in de VS opgepikt had en dat het wat aan kracht verloren had in de vertaling.
Je dochter heeft wel smaak trouwensquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
sorry Gert, Pietje, edit deze maarMijn dochtertje vroeg of ik deze een keer wilde doen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze moet erom lachen![]()
Hmmz... dat is nou iets waarvan ik hoop dat Huub daar even opheldering over komt geven... maar goed, dan zullen er wel gelijk weer 3000 reacties op komen, dus dan zijn we over 10 topics nog nergensquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit niet te dollen, ik weet niet niet beter dan dat
Sterker, die smiley is de reden dat ik getrouwd benquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je dochter heeft wel smaak trouwens
Die smiley is tof
*tvp much?
Dit moet de meest bizarre post zijn die ik ooit heb gequotequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, die smiley is de reden dat ik getrouwd ben
Nee echt mijn huidige vrouw wilde me ooit kapot maken n.a.v. mijn forumgedragquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit moet de meest bizarre post zijn die ik ooit heb gequote
Dus gaf ze je een kind en een trouwringquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt mijn huidige vrouw wilde me ooit kapot maken n.a.v. mijn forumgedrag
ik ben compleet gesloopt door zequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus gaf ze je een kind en een trouwring![]()
Missie geslaagd lijkt me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |