dat is idd fijn onder de plak van pa en ma recourt uit.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat denk ik eerder ja....wel fijn voor dr een eigen plek voor haar en sophie
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huubquote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef Jian het volgende:
Lijkt me zo op het eerste gezicht een aardige man en ook een kindervriendIk ben blij voor Claire en voor Sophie, kunnen ze verder en de nachtmerrie achter zich laten
quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huub![]()
Daar gaat het toch niet om? Iedereen kan wel iets roepen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
Hè, wees nou gewoon blij voor Claire en Sophie
Wees toch gewoon blij voor Claire en Sophie! Nu kunnen ze eindelijk een leven opbouwen zonder alle horrortaferelen!quote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er achter de zonnebril schuil gaat , misschien wel een nog erger monster als Huub![]()
Daar geloof ik niks van als ik 'm zo zie. Nee, dat is een goede nieuwe Papa voor Sophiequote:Op zondag 8 november 2009 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Leo is een kanjer!quote:Op zondag 8 november 2009 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee dit lijkt mij een heel vriendelijke zachtaardige man
quote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wees toch gewoon blij voor Claire en Sophie! Nu kunnen ze eindelijk een leven opbouwen zonder alle horrortaferelen!![]()
Wat een heerlijk nieuws op deze zondag! Claire een fijne degelijke man, en Sophie eindelijk een echte normale vader!
Staat gewoon in het bericht van Elske hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Leo van achteren ?
Niet dat het heel belangrijk is, maar ik wil even kijken of het mooi past; Sophie (en dan) ............. ?
denk het wel...en ze heeft natuurlijk al die tijd lopen hoeren en sloeren...omdat huub niet kon presteren meer....en sophie is helemaal niet van huub.....want huub kon dus niet meer presteren...wat een mietje hé?quote:Op zondag 8 november 2009 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmmm dus tijdens de bunker ontmoet. Zou Huub daarom met Claire's telefoon hebben gegooid vanwege al die lieve smsjes?
degelijk Jian...dat is gewoon killing....arm kindquote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er mis met een keurige, degelijke en stabiele factor in Sophietjes leven
Nouja met degelijk bedoel ik een man die niet direct de hersenen ingooit met een iphone als zijn drank niet koud genoeg is...quote:
Laten we het verleden laten rustenquote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van als ik 'm zo zie. Nee, dat is een goede nieuwe Papa voor Sophie
Psies! Ik denk dat er een wereld voor Claire en Sophie opengaat! Je kunt ook leven in een gezin zonder pijn en angst! Go Leo!quote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er mis met een keurige, degelijke en stabiele factor in Sophietjes leven
Oh....een normaal opgevoede man met echte normen en waarden...zeg dat danquote:Op zondag 8 november 2009 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja met degelijk bedoel ik een man die niet direct de hersenen ingooit met een iphone als zijn drank niet koud genoeg is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |