quote:Op zondag 8 november 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zijn ze al getrouwd? Heeft Sophie zijn achternaam al gekregen? En "heeft hijj", Heeft Bram ze aan hem verkocht?
Wat zeg je nu ?? , oooooh, echt waar, domme Fokkers allemaal hier,quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit nep nieuws is er indd gisteren op de chat ingebracht.Iedereen lag in een deuk dat ze er hier allemaal intrapten![]()
![]()
Ja idd... En die Huub groupies zijn nu wel de boel aan het downplayen maar laten wij gewoon genieten van het feit dat die arme arme Claire en Sophie nu eindelijk rust en vrede in hun leven krijgen!quote:Op zondag 8 november 2009 13:24 schreef Jian het volgende:
dit topic heeft plots weer wat potentie, met dank aan Leo
![]()
Leo is een topper![]()
Ik zie het al voor me volgend jaar de 1e Vaderdag en Sophietje die met vingerverf (en een beetje hulp van Claire natuurlijk) een mooie tekening heeft gemaakt voor Papa LeoIk hou ervan
Negeer ze maar gewoon hoor, lieve Laysa!quote:Op zondag 8 november 2009 13:27 schreef Laysa het volgende:
Ik moet gewoon huilen......snap je....echt hoor
Nou,volgens mij trapt er hier nog niemand in, maar fantaseren ze effe over wat zou kunnen zijn. Het brengt weer even leven in de brouwerij hier. Dus dat heeft diegene met het chatbericht dan toch weer voor elkaar gekregen. Jij was het (of niet,) Bommie?quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit nep nieuws is er indd gisteren op de chat ingebracht.Iedereen lag in een deuk dat ze er hier allemaal intrapten![]()
![]()
Alsof zo'n nare streek uit mijn hoofd zou kunnen komenquote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou,volgens mij trapt er hier nog niemand in, maar fantaseren ze effe over wat zou kunnen zijn. Het brengt weer even leven in de brouwerij hier. Dus dat heeft digene met het chatbericht dan toch weer voor elkaar gekregen. Jij was het (of niet,) Bommie?
Je moet echt wat harder worden hoor. Je kunt niet het leed van de hele wereld op je schouders nemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:27 schreef Laysa het volgende:Ik moet gewoon huilen......snap je....echt hoor
Tja sommige mensen zijn nou eenmaal wel gevoelig voor het leed van een pasgeborenequote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je moet echt wat harder worden hoor. Je kunt niet het leed van de hele wereld op je schouders nemen.
Nee, zoiets zou je nooit van jou kunnen verwachtenquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alsof zo'n nare streek uit mijn hoofd zou kunnen komen
't zal natuurlijk ook wel even wennen zijn, zo'n Papa die naar Afthersave ruikt i.p.v. naar Jack Danielsquote:Op zondag 8 november 2009 13:40 schreef versabommie het volgende:
En wat dachten jullie van zoiets simpels als zakgeld? Leo kan Sophie dat geven en haar leren met geld om te gaan en dat is een stuk leuker dan de zak kroonkurken en gall&gall zegeltjes die ze van Huub kon krijgen!
Gewoon een betrouwbare bronquote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Charmian het volgende:
Waar kwam het eigenlijk vandaan, dat van Leo?
Jaha ik zag het, uit de Vlemmix-hoekquote:
groene?quote:Op zondag 8 november 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
Het gaat alweer hoor.....wetende dat Sophie nu in een mooie vreedzame wereld zal opgroeien, beschermt door een echte papa die samen met haar en dr mama door het bos gaat wandelen, samen blaadjes opschoppend....dat ze gewoon als een lief onwetend kindje kan leven...dat helpt hoor
een geruststellende gedachte he Laysaquote:Op zondag 8 november 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
Het gaat alweer hoor.....wetende dat Sophie nu in een mooie vreedzame wereld zal opgroeien, beschermt door een echte papa die samen met haar en dr mama door het bos gaat wandelen, samen blaadjes opschoppend....dat ze gewoon als een lief onwetend kindje kan leven...dat helpt hoor
ja....ze gaat een Degelijk leven tegemoetquote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een geruststellende gedachte he Laysa
en schopt hij ook blaadjes?quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...die hangen in de bomen of om dr biologische vader zn nek
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef sunny16947 het volgende:
team Leo. Hoewel ik me wel afvraag wat er aan mankeert als je op die leeftijd nog single bent
quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeg je nu ?? , oooooh, echt waar, domme Fokkers allemaal hier,![]()
Ja, hallo dat is toch de definitie van degelijk en stabiel. Jij impliceert dus dat Leo niet zo degelijk en stabiel is. Nou lekker danquote:Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |