1 2 3 4 5 6 | [img]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Schiet lekker op zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was het een vierde.
JJH had er ondertussen ook eentje, die was nummer 2, oh-oh 3
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
Nou euh doeiben weer schilderen enne MrS ik heb heul mooie plinten
Dat heb je zo af en toe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Haha ja die heb je ge-edit. Toen ik 'm las stond dat er nog niet
Plints or it didnt happen!quote:
Mijn grap, wat doe jequote:
Zie mijn topicquote:
Nou ook nog bij mij hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plints or it didnt happen!
Maar Ml-etje is vrij dus!Geen gezwaai vandaag of langsscheurende roze Fiesta's
Ja dat leek me wel logisch ook, die speelt echt valsquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen die van JJH in ieder geval afschrijven
30 vrije dagenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nog 30 vrije dagen dus neem tot 14 dec iedere week naast mijn vrije woensdag een dag op.
Vanaf 15 dec t/m 1 jan neem ik vrij
quote:
op fulltime basis 25/26 vakantie en 12 adv.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
30 vrije dagen![]()
Dat heb ik niet eens op jaarbasis
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat leek me wel logisch ook, die speelt echt vals
Oef helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er geloof ik ook 30 per jaar, 4 weken ofzo.
Heb denk ik ook nog wel eea staan, dit jaar niet weggeweest
25 dagen, 5 weken verlof dus per jaar.quote:Verlof Uren Dagen - (8 uur)
Eindsaldo vorig jaar -3,48 -0,44
Toekenning dit jaar 200 25
Uren opgenomen 109 13,63
Totaal tegoed 87,52 10,94
Ik ook niet, maar ik ga de tweede week van januari een week weg. Dan heb ik bijna 1,5 jaar geen vakantie gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oef helemaal niet?
Ik voor het laatst begin feb een week en ben er nu wel klaar mee.
Ik heb er 20 per jaar en nu nog 5 over, ook best netjes vind ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
25 dagen, 5 weken verlof dus per jaar.
Nog 2 weekies staan, die blijven wel staan ook waarschijnlijk
Succesquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
Joehooee ik heb er meer Ll
Maaruh ik ben echt weg nu anders had ik beter naar kantoor kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dacht ik mij ook te herinneren, maar was er niet helemaal zeker van. Lullig voor de baas van MB dat dit een relatief lange periode was, maar nog lulliger voor MB dat die periode er uberhaupt was. Ik heb zomaar het vermoeden dat de baas aan het kortste eind zal trekken.
Ik hoop nog steeds op een vergissing! Dat de baas zegt: "Nee, dat meen je niet? Dat is een vergissing; dat heeft de loonadministratie niet juist gedaan! Ik ga het direct corrigeren!"
Erg hèquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG
Hebben we 3 (!) topics, weet er toch nog iemand in het oude topic te posten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef JJH het volgende:
Zijn er verdorie 3 (!!!) nieuwe. En Mw B presteert het weer om door 't slotje heen te posten.
[..]
Ja dat dus, we gaan wel ff met de petquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
MB, ga jezelf alsjeblieft niet uit de Santalijst halen om financiële redenen.
Die klotesituatie met je werkgever (echt, hoe kan iemand zo weinig rekening met een ander houden) daarover denken we graag met je mee en de centjes die je nodig hebt voor SS krijg je van mij.
We kunnen het echt niet laten gebeuren dat je werkgever dat voor je gaat verpesten
Daar zijn we goed inquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, we gaan wel ff met de pet
Hé, goed ben ik hèquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef JJH het volgende:
Zijn er verdorie 3 (!!!) nieuwe. En Mw B presteert het weer om door 't slotje heen te posten.
[..]
Dat dacht ik mij ook te herinneren, maar was er niet helemaal zeker van. Lullig voor de baas van MB dat dit een relatief lange periode was, maar nog lulliger voor MB dat die periode er uberhaupt was. Ik heb zomaar het vermoeden dat de baas aan het kortste eind zal trekken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:57 schreef Memento-Mori het volgende:
En in principe heb je gewoon recht op verlof van de dag van overlijden tot aan de begravenis/crematie
Ik heb 'm gelezen, thank you!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Elisa weer bezig??
Bamba je vraag is beantwoord...
Onverbeterlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG
Hebben we 3 (!) topics, weet er toch nog iemand in het oude topic te posten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh! Ligt je roze tasje al klaar voor morgen?
Idd, kleine moeite!! Het zou jammer zijn als MB hierdoor moet afhaken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, we gaan wel ff met de pet
Kom maar op met die pet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
Daar zijn we goed in
Een voor allen, en allen voor een!
En mij heb je niet eens gevraagdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh! Ligt je roze tasje al klaar voor morgen?
Dan sla ik die ronde met die pet wel over hoor. Ik moet hier ook altijd moeite doen om het einde van de maand te halen. Maar als MB moet afhaken omdat het misgaat i.v.m. het overlijden vind ik het dubbel naar voor haar. Dus vooral doen die pet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, kleine moeite!! Het zou jammer zijn als MB hierdoor moet afhaken.
Niks is verplicht natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan sla ik die ronde met die pet wel over hoor. Ik moet hier ook altijd moeite doen om het einde van de maand te halen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan sla ik die ronde met die pet wel over hoor. Ik moet hier ook altijd moeite doen om het einde van de maand te halen.
Beterschap, niet teveel cremepjes van de party smeren enzo héquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef Bamba het volgende:
Ik ga weer even terug in bed liggen, ben beroerd en zoonlief is bij oma. Even profiteren van de situatie dus.. Tot later
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan sla ik die ronde met die pet wel over hoor. Ik moet hier ook altijd moeite doen om het einde van de maand te halen. Maar als MB moet afhaken omdat het misgaat i.v.m. het overlijden vind ik het dubbel naar voor haar. Dus vooral doen die pet.
Dus MB wel meedoen hoooor.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beterschap, niet teveel cremepjes van de party smeren enzo hé![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef ElisaB het volgende:
Zijn jullie trouwens niet verbaasd dat ik al weer zo frips und freulich ben?
Ik ga zo weer naar kantoor, want ik ben weer een heel eind opgeknapt
Oeh dat is kut!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
Telefoontje van de woningbouw. Het water schijnt bij de benedeburen van het plafond af te druipen. Hier is niks te merken. Schijnt toch uit mijn keuken te komen.
-Edit-
Ze komen met een uurtje dus even kijken
Huh da's niet grappig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
Telefoontje van de woningbouw. Het water schijnt bij de benedeburen van het plafond af te druipen. Hier is niks te merken. Schijnt toch uit mijn keuken te komen.
-Edit-
Moet jij niet nog een dagje uitzieken dan. Straks krijg je vast last van je darmpjes na die lekkere boterham met beleg van gisteren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef ElisaB het volgende:
Zijn jullie trouwens niet verbaasd dat ik al weer zo frips und freulich ben?
Ik ga zo weer naar kantoor, want ik ben weer een heel eind opgeknapt
Nee ze hadden het al wel tegen mij verteld, en omdat het bij mij schijnt weg te komen moest ik erachteraanbellen. Stond op het to do lijstje van vandaag, en dat terwijl ik de laatste twee dagen helemaal geen grote hoeveelheden water heb gebruikt, op het douchen na.quote:
Ow, heb ik ook eens gehad; kwam bij de benedenburen echt uit het plafond zetten. Bleek dat de standleiding op de alleronderste verdieping verstopt te zijn. Kon niemand dus iets aan doen, maar de buren kregen al mijn water door het plafondquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
-Edit-
FF nog een keer lezen er is meer antwoord!!!!!quote:
Heb je je hoofdkraan al dichtgedraaid?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee ze hadden het al wel tegen mij verteld, en omdat het bij mij schijnt weg te komen moest ik erachteraanbellen. Stond op het to do lijstje van vandaag, en dat terwijl ik de laatste twee dagen helemaal geen grote hoeveelheden water heb gebruikt, op het douchen na.
We zullen het zo wel horen.
Dat is toch gauw zo'n 50 literquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef JJH het volgende:
Nee ze hadden het al wel tegen mij verteld, en omdat het bij mij schijnt weg te komen moest ik erachteraanbellen. Stond op het to do lijstje van vandaag, en dat terwijl ik de laatste twee dagen helemaal geen grote hoeveelheden water heb gebruikt, op het douchen na.
We zullen het zo wel horen.
Als het een toevoerleiding is die lekt kan hij de hoofdkraan wel dichtdraaien maar dat schiet nog niet op hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je hoofdkraan al dichtgedraaid?
Nee, ik ga ze verrassen met mijn fijne aanwezigheidquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef nieslief het volgende:
Moet jij niet nog een dagje uitzieken dan. Straks krijg je vast last van je darmpjes na die lekkere boterham met beleg van gisteren.
dat had ik ook een keertje, hele vlek op het plafond, bleek het licht debiele kind van de bovenburen op de grond te hebben gezekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
-Edit-
Zal ik eens even doen. Zei die woningbouwer die ik aan de lijn had trouwen niets over.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je hoofdkraan al dichtgedraaid?
*witte chocoladequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef nieslief het volgende:
Help ff ik zit vast op m'n lijstje en kom niet verder dan dit:
* Reisverpakkingen douchegel in allemaal verschillende geurtjes. Geen deo, shampoo of bodylotion i.v.m. allergie.
* Sloffen of huissokken met rubberstipjes op de zolen maatje 39
* Dropjes (geen zoute) of chocola (geen wit)
Laten we eerst ff afwachten hoe en wat? Wie weet is het gewoon een fout en word het meteen vanmiddag in orde gemaaktquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga even stiekem overleggen en er volgt later vandaag een PM over het één voor allen gebeuren.
Het staat iedereen vrij uiteraard!
Maar dat kunnen we beter verder even een beetje achter de schermen regelen.
Hoezo MB mag best weten dat we willen dat ze meedoet. En ze mag ook rustig weten dat ik dat niet kan ik schaam me nergens voor en kan rustig een keertje iets leuks doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga even stiekem overleggen en er volgt later vandaag een PM over het één voor allen gebeuren.
Het staat iedereen vrij uiteraard!
Maar dat kunnen we beter verder even een beetje achter de schermen regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |