Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaidequote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
Ah pm's.
Ik ga mezelf gewoon lekker in de wiki laten staan.
Het nummer is wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
Slotje. Mogen we een nieuwe, deze is kapot
Muisquote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik: zeg, dat ligt niet aan mij he?
Mr: nee, dat is gewoon fout.
Ik dacht al, het zal wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaide
Daar heb je 't dan ook wel mee gehadquote:
Dat was bewustquote:
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaan
En de OP klopt ondertusen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar heb je 't dan ook wel mee gehad![]()
Ja dat heb ik ook even gemist, wat ergquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
Je hersenen willen geen afscheid nemen en huilen de holtes volquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Dan leren ze dat maar snel!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En de OP klopt ondertussen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.
*Kijkt Elies héél lief aan.![]()
Ik zal ze er binnenkort wel weer eens bijzetten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
JJH, met die vorige delen in de OP gaat het ook lekker he?
En jij maar je best er op doen!
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En de OP klopt ondertusen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.
*Kijkt Elies héél lief aan.![]()
Nu krijg ik een nieuw drainage systeemquote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hersenen willen geen afscheid nemen en huilen de holtes vol
Und jetzt?
Op zich is het goed van de tumor dat ie dood wil maar wat doen ze aan het teveel aan water?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik: zeg, dat ligt niet aan mij he?
Mr: nee, dat is gewoon fout.
Die dikke weer droog binnen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
GREY!S ik heb een abces, met pus. Die die mag jij dan kussenOke?
minder lullenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:Zitten we echt bijna aan de 300 al?
Volgens mij zaten we vorige week aan de 250 toch?
Holy moses...
Gelukkig en nu maar hopen dat deze afwatering gaat helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu krijg ik een nieuw drainage systeem
Ow... ik ga er maar vanuit dan een snel stervende tumor op zichzelf een goed ding is!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
Nu krijg ik een nieuw drainage systeem
Thanksquote:
Ik vrees vooral dat mijn epic sense of humor verdwijntquote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig en nu maar hopen dat deze afwatering gaat helpen
Die smiley erbij ookquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koop drop!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Nu ik nog eetlust heb!
Eeuwige zondequote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat mijn epic sense of humor verdwijnt
Neeeeeequote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik vrees vooral dat mijn epic sense of humor verdwijnt
Wat verwacht je met tig wijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
't Is ook gewoon echt een kippehok hier hé? Als in: zonder enige aanleiding elkaar in de haren vliegen en tien minuten later weer gezellig tokkelen alsof er niets gebeurd is
Yes en yes! Dus je hoort me niet klagenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... ik ga er maar vanuit dan een snel stervende tumor op zichzelf een goed ding is!
Is dit overigens ook de oorzaak van je klachten van de afgelopen weken / maanden?
Ik heb veel vragen
Mooi, dus we kunnen nog steeds trouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
Yes en yes! Dus je hoort me niet klagen
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
smeerlappen!
Een beetje rellen zonder mij.
Oh-oh, ben jij verliefd op Qwea?
Ik weet niet waarom, maar dat vroeg ik me zomaar ineens af na het lezen van de laatst 100 posts in het vorige topic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |