is dat beter dan morfine?quote:
Aaaaaaw, niet doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mn polsen wel doorsnijden. Tis allemaal MIJN schuld
Ik ga wel.
Doei..
Boh, das niet niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, een shunt want ik heb een teveel aan hersenvocht.
Maandag hoor ik meer!
Er verandert toch niets?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn we echt bij vlagen onnavolgbaar voor elkaar.
Maar ik ben gewoon niemand voor zulk geregel, lijstjes hier en daar, daar krijg ik het benauwd van, en al helemaal als het blijft veranderen, want wat heb je dan aan die lijstjes en data?
Hoezo, laatst zei je dat je geen kaart zou sturen meer... zelfs niet als ik dood zou gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaw, niet doen!
Straks komt mn kaart en dan ben je död![]()
Jeetje een shunt, das geen kleine op tochquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, een shunt want ik heb een teveel aan hersenvocht.
Maandag hoor ik meer!
Oke, ik denk dat oh-oh en ik wat op moeten biechten. Nou ja, met name oh-oh...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Er verandert toch niets?
Wat is nou serieus het probleem? Je hebt je mailadres al opgegeven, wat is er nou zo erg aan dat we vast de activatiemails sturen zodat Morrie dat ook op tijd kan regelen omdat ze er in het weekend niet is?
De 17e blijft de 17e.... dus....? Lijstjes blijven hetzelfde (behalve dan zonder Q nu helaas) en data blijven hetzelfde? Ik snap gewoon serieus niet waar je nou zo over valt. Echt echt echt niet.
Ik voel me dan alsof ik de voorpret niet mag hebben ofzo, alsof je mijn gehyper de kop in wilt drukken.
Doe ik!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boh, das niet niks.
Keep us updated?
twijfelend boefjequote:Op donderdag 5 november 2009 16:50 schreef MissBliss het volgende:
Pfft, door al dat gehakketak krijg ik niet méér zin in Secret Santa om eerlijk te zijn
(Ja, ik was nog steeds achteraf aan het twijfelen)
Zullen we als echte junks onze drugs uitwisselen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe ik!
Kweej, ik ben de hele tijd meligen ik kan niet goed typen dus hij gaat weer lekker
Hehequote:Op donderdag 5 november 2009 @ 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
twijfelend boefje
Weet je wat ik me altijd afvraag als ik in Amsterdam loop? Of je in de buurt van de kalverstraat woontwaarom ik me dat afvraag weet ik niet btw
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat oh-oh en ik wat op moeten biechten. Nou ja, met name oh-oh...
Weet je nog die stalker van oh-oh? Das dus allemaal bullshit, nou ja, half. Zei is de stalker en ik ben de oh-oh. Ennu ik niet meer mee doe, kan mijn stalker niet opeens wel weer mee doen. Snap je? Ze is gewoon te gefocust op me, en kan niet zonder me. Ze moet alles doen wat ik ook doe. Ze is een beetje ziek... maar dat kan zij niet helpen hoor! Ze krijgt medicatie maar dat moet nog aanslaan!
Je voelt je écht beter door die pillen he?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat oh-oh en ik wat op moeten biechten. Nou ja, met name oh-oh...
Weet je nog die stalker van oh-oh? Das dus allemaal bullshit, nou ja, half. Zei is de stalker en ik ben de oh-oh. Ennu ik niet meer mee doe, kan mijn stalker niet opeens wel weer mee doen. Snap je? Ze is gewoon te gefocust op me, en kan niet zonder me. Ze moet alles doen wat ik ook doe. Ze is een beetje ziek... maar dat kan zij niet helpen hoor! Ze krijgt medicatie maar dat moet nog aanslaan!
Volgens mij is iedereen nog net zo enthousiast, en hebben 1 of 2 mensen besloten niet mee te doen. Hun goed recht, hun keuzequote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Nou ja, zeggen jullie het maar hoor. Als niemand nu meer zin heeft kappen we er helemaal mee!
Dan zoek ik wel iets anders om over te hyperen, keuze genoeg!
Mocht het nog wel doorgaan en mocht niemand zich verder meer terugtrekken:
Cat d'r mailadres is inmiddels bij DML en Elies heeft aangegeven niet mee te doen.
Dus ik merk het verder wel en ik hyper pas weer als daar reden toe is![]()
Dat is stomquote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga zaterdag Flora het babynijlpaard zien!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Geeeeeen idee waar dat isquote:Op donderdag 5 november 2009 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Oh jeetje muis, das serious biznuz
Sterkte
[..]
HeheNee, ik woon in de buurt van het Vondelpark en de Overtoom.
De onze (een heuse dierenkliniek met werkelijk schatten) zegt altijd; das nazorg.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne exact zo.
Eerst vertellen dat het niet beter kan worden maar dan vervolgens wel steeds me op controle willen laten komen.
Moet wel zeggen dat ik na 3 dagen al verschil zag (veel meer rennen en doen) maar in d'r mandje is het nog wel eens hoesten hoor.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef MissBliss het volgende:
Van mij mag je hyperen hoor Greys, dat bedoelde ik niet.
Alleen gaat het o zo gezellige en vredige Secret Santa nogal gepaard met gezeik en gehakketak (niet alleen vandaag) en mja, dat spreekt me niet aan.
En dat zal best aan mij liggen en niet aan jullie, want ik ben sowieso nogal onvrolijk de laatste tijd. En wat het ook vooral is dat ik bijna alles onbelangrijk vind nuen dan snap ik niet dat er altijd gezeik moet zijn.
Daarom chat ik ook nog amper mee, niet dat ik jullie niet leuk enzo vind, maar ik vind het allemaal zo onbelangrijk nu. Dat gaat vast wel weer over, maar als er dan zoveel gedoe om een datum is dan denk ik zo vam: wat BOEIT dat nou? Naja, het ligt aan mij dus.
Ietsje verder dan het Leidseplein.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeeeeen idee waar dat isik ken alleen de dam enzulks
Nou ja, en ik heb niet eens drugszzzz genomen vandaagquote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je voelt je écht beter door die pillen he?![]()
ja, dat zei MM vorige week ook "ja daar en dat is op het leidseplein" wat? Wie?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ietsje verder dan het Leidseplein.
Tuurlijk is dat ieders goed recht.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen nog net zo enthousiast, en hebben 1 of 2 mensen besloten niet mee te doen. Hun goed recht, hun keuze![]()
Als degenen die niet meedoen zich dan ook maar niet gaan storen aan het gehyper van degenen die wel meedoen, dan is er niets aan de hand verder.quote:Nu weer gezellig verder ermee voor de mensen die wel zin hebben toch, gewoon via de mail etc of hier of wat nu ook de volgende stap is
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qweaaaaa niet doen ...
Oh mij stalker zit trouwens helemaal onder de medicijnen en is zo mak als een lammetje.
Hmm shit, jij weet waar ik werk he?
KUT, JE BEDOELDE KUTquote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Jongens ik volg er geen *insert grove naam voor het vrouwelijk geslachtsorgaan* meer van dus ik doe vanavond/morgen wel weer actief mee mmkay
[img=http://moviesoddity.com/wp-content/uploads/2009/04/mr-garrison.jpg[/img]
IK STOOR ME AAN JE GEHYPER. ZAL IK WAT RITALIN SCOREN VOOR JE?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat ieders goed recht.
Maar bij de manier waarop mag ik ook best mijn vraagtekens hebben neem ik aan, da's ook mijn goed recht.
Niet echt leuk om daarmee ook andermans pret te bederven. Of organiseer het lekker zelf de volgende keer, het is toch nooit goed, hoe je het ook doet. Daar mag ook wel eens wat begrip voor zijn![]()
[..]
Als degenen die niet meedoen zich dan ook maar niet gaan storen aan het gehyper van degenen die wel meedoen, dan is er niets aan de hand verder.
Kolere, daar moest ik veel te hard om lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK STOOR ME AAN JE GEHYPER. ZAL IK WAT RITALIN SCOREN VOOR JE?
Het is dat ik geen abces heb, anders mocht je het kussen van me!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK STOOR ME AAN JE GEHYPER. ZAL IK WAT RITALIN SCOREN VOOR JE?
Best wel smerig zeg maarquote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat ik geen abces heb, anders mocht je het kussen van me!
Da's Q d'r humor, die riep ze gister ook tegen mij!quote:
En sprinkles! Je vergeet de sprinkles!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muizel, doe eens ff je adres pm-en pretty please with a cherry en zo?
JE VERGEET DE SPRINKELSquote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Pretty please with sugar on top, clean the fucking car
We zullen aan jullie denken en duimen dat het goed komt!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:40 schreef Nonneke het volgende:
Dierenarts belde netMaandag mogen we dr om half 12 brengen, dan gaan ze een foto maken, en dan kijken hoe het er van binnen uitziet, evt uitzaaiingen. Mocht het er "goed" uit zien gaat ze dr om half 2 opereren. Mocht het toch van binnen een rommeltje zijn dan "zien we waar het schip strand" met evt pijnstilling, maar gaat ze niet snijden.
edit; en ze had berekend dat de foto en de operatie zo'n 165,- gaat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |