klik hier esquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Nah, mss doe ik t maar gewoon ook.
Gedoe allemaal, straks gaan dr daadwerkelijk mensen jammeren dat de kadootjes stom zijn of zo
"Hou jij wel genoeg van je hond?"quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch dom
Heb ik alles gedaan vanmiddag, boodschappen gehaald, medicijnen gehaald voor Bink, ben ik vergeten dierenvoer te kopen en dat is nu op. Moet ik er toch nog uit
't Is maar goed dat die DA dit niet weet
T wordt zo vijanding hierquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want we zijn allemaal 5 jaar. Kerstgedachte enzo. Het gaat toch helegaar niet om die cadeau's?
Ja ik heb toch jou geworven en een bijdrage geleverd danquote:
Maar mop, we moeten toch een dag prikken?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T wordt zo vijanding hier![]()
Ik word altijd een beetje panisch van dat strakke geregel, eerst was t zaterdag, nu wordt dr op donderdag middag al gepaniekeerd...
Tuurlijk gaat het niet om die kado's.
Dat snap ik heus wel hoor.
Het ging prima hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj, als we alle email adressen binnen hebben kunnen we gewoon beginnen omdat ik dacht dat het lijstje wel definitief wasmy bad.
Maar Mor is het weekend weg dus op zich is het wel handig als zij voor die tijd haar lootje kan activeren.
Het rottige is dat je eerst ALLE adressen moet hebben en iedereen daarna eerst moet activeren voordat we tot trekken over gaan.
Veel mensen blijft lastig, dat merk ik ook aan de wintersport regelen en das maar 9 man
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T wordt zo vijanding hier![]()
Ik word altijd een beetje panisch van dat strakke geregel, eerst was t zaterdag, nu wordt dr op donderdag middag al gepaniekeerd...
Tuurlijk gaat het niet om die kado's.
Dat snap ik heus wel hoor.
Je stookt maar een eind weg hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind dat we 't nu allemaal moeten afblazen![]()
![]()
Of ben ik nu gewoon aan het stoken?![]()
Ik ook! Verdommequote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind dat we 't nu allemaal moeten afblazen![]()
![]()
Of ben ik nu gewoon aan het stoken?![]()
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrrquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat is er nou? Seriously?
Je valt zelf over een uitgestoken tong waar nota bene een knipoog bij stond en nu is het punt dat een ander je daarop attendeert en is alles meteen kut ofzo?
Waar gaat dit nou weer over?
Nou ja, het was ook alweer zeker twee dagen gezellig hier natuurlijk
Ja, en dan komt dat zeker niet aan netzoals met die kaart van jequote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrr
Prima. Maar wel enorm flauw.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrr
Ja psies, keimooie dootjes krijg jequote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dan komt dat zeker niet aan netzoals met die kaart van je![]()
![]()
!!
mama muischquote:Op donderdag 5 november 2009 16:40 schreef Muis006 het volgende:
Zeg kinders wel lief blijven doen hea
Hoi. Jij nog bier?quote:
Schijnbaar zijn we echt bij vlagen onnavolgbaar voor elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima. Maar wel enorm flauw.
Valt me echt van je tegen.
En dan? Die gaat dan alles editten?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja pas maar op anders haal ik Elies erbij
Heuj, lijstjes zijn best geilquote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn we echt bij vlagen onnavolgbaar voor elkaar.
Maar ik ben gewoon niemand voor zulk geregel, lijstjes hier en daar, daar krijg ik het benauwd van, en al helemaal als het blijft veranderen, want wat heb je dan aan die lijstjes en data?
Slap excuus hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tss ik moet onder het mes, mmkay
spannendquote:Op donderdag 5 november 2009 16:40 schreef Nonneke het volgende:
Dierenarts belde netMaandag mogen we dr om half 12 brengen, dan gaan ze een foto maken, en dan kijken hoe het er van binnen uitziet, evt uitzaaiingen. Mocht het er "goed" uit zien gaat ze dr om half 2 opereren. Mocht het toch van binnen een rommeltje zijn dan "zien we waar het schip strand" met evt pijnstilling, maar gaat ze niet snijden.
edit; en ze had berekend dat de foto en de operatie zo'n 165,- gaan kosten
Hou nou es op met stoken kuthoerrrrrrquote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heuj, lijstjes zijn best geilIk bedoel, ik druip nog steeds van mn medicatie schema lijstje op de deur, ja
ben jij high?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef Muis006 het volgende:
En een luiaard is nog altijd een Ayayay
Meh, een shunt want ik heb een teveel aan hersenvocht.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Slap excuus hoor.![]()
Ernstig? Like big aux serieux operation?
Ik ga mn polsen wel doorsnijden. Tis allemaal MIJN schuldquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou nou es op met stoken kuthoerrrrrr![]()
Als jij niet dr uitgegaan was had ik dat nooit gezegd en was dr niks aan de hand geweest
Ja! Van de dexaquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ben jij high?![]()
Dat las ik gisteren ofzo
Wat slik je?
ooh das mooi kutquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, een shunt want ik heb een teveel aan hersenvocht.
Maandag hoor ik meer!
Doeiiiiquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mn polsen wel doorsnijden. Tis allemaal MIJN schuld
Ik ga wel.
Doei..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |