En bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik eis gewoon dat je meedoet![]()
En Elies moet ook echt hoor![]()
Jullie zijn de leukste mensen om te trekken.
Jaaaa ik zei trekken
Ja jij raakt echt overal van over de zeikquote:
PI's lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij raakt echt overal van over de zeik![]()
Helemaal mee eens. Als ik meedoe kunnen jullie dat ook........quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik eis gewoon dat je meedoet![]()
En Elies moet ook echt hoor![]()
Jullie zijn de leukste mensen om te trekken.
Jaaaa ik zei trekken
Ze deed een knipoog PI.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij raakt echt overal van over de zeik![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Oh dat wist ik niet DML, dat je alles tegelijk moest doen.
Ik zal Elies even bellen. Of zal ze in bed liggen?
In de OP staat een linkje met uitleg hoe het werkt.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef Maes het volgende:
Ok niet zo snel. Waar is het SS lijstje, waar moet ik mijn verlanglijstje laten en waarom doet Q nou niet mee?
Waarom doe jij nou zo kattig?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
waarom verandert hier elke voorpret toch ergens weer in massahysterie
Nee klopt maar ik voorzie nog wel dat jullie ook bij Elies blijven drammenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
Maes, dat komt ook nog in het topic hoor, hoe het werkt
En DML, ik heb nog geen sms van Cat, dus je kunt sowieso nog niet beginnen dan toch?
Ja ik lach me suf hoor, ik ben alles behalve kattig.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom doe jij nou zo kattig?![]()
Is er iets niet goed ofzo? We zijn gewoon niet allemaal hetzelfde, dat maakt het toch allemaal leuk juist?
Laat mij lekker hyperen?
Oh nou dan vatte ik jouw post 'jij raakt ook overal over de zeik' oid tegen DML zeker verkeerd op.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik lach me suf hoor, ik ben alles behalve kattig.
Ben een van de weinige antikat mensen hier
Oei...nou heel veel beterschap!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Breaking news! Ik ben niet naar kantoor gegaan vandaag, want ik heb koorts
Ja zij stak als eerste dr tong uit om niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan vatte ik jouw post 'jij raakt ook overal over de zeik' oid tegen DML zeker verkeerd op.
My bad
Daar stond toch gewoon een knipoog bij?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zij stak als eerste dr tong uit om niks.
Beetje sarcasme valt hier echt nogal snel verkeerd he![]()
Opzouten met je terugtrekken, anders ga ik je slaanquote:Mss kan ik me ook maar beter terug trekken want als ik ga dichten is het vast niet lief kusjekroelgenoeg
Ja want we zijn allemaal 5 jaar. Kerstgedachte enzo. Het gaat toch helegaar niet om die cadeau's?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Nah, mss doe ik t maar gewoon ook.
Gedoe allemaal, straks gaan dr daadwerkelijk mensen jammeren dat de kadootjes stom zijn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |