Dan lijk ik net de nicht van de groepquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Loveless, Maes en ik gaan zaterdagmiddag even naar Blijdorp.
Zin om mee te gaan? Goodbye wilde waarschijnlijk ook mee, want daar had ik al mee afgesproken voor zaterdagmiddag!
stel je niet aanquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lijk ik net de nicht van de groep
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat echt de hele dag gieten zaterdag, wist je dat?
I take that as a yes! Mooi, geregeld!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lijk ik net de nicht van de groep
goed zoquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik hoor net van Qwea dat ik meega
Ik hoor net van de organiseeeeeeesjun dat je je teruggetrokken hebt uit de SS?quote:
Ik PM je ff!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik hoor net van Qwea dat ik meega
organiseesjunquote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net van de organiseeeeeeesjun dat je je teruggetrokken hebt uit de SS?
Dat KAN niet hoor Q, je had je lijstje al klaar!
Ow ja, jij bent niet echt een keukenprinses he?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken mezelf een beetje en had het eerst eens gewoon in Tupperware bakkies geprobeerd
De dingen die wij 's avonds eten bleken gewoon niet echt geschikt om de volgende dag koud te eten. Hooguit pasta ofzo. Verder niet. En dan moest ik allerlei fancy schmancy dingen gaan kopen en was ik er een uur mee bezig en was ik er alweer helemaal klaar mee na twee dagen.
Maar waarom zeg je dat niet ff hier dan, misschien kunnen we nog schuiven?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
organiseesjun
Ja klopt. 17dec is vandaag totaal vol geplanned met alles (niet eens door mij) met dingen die ik niet/heel moeilijk kan afzeggen
En dat lijstje moest ik toch maken, MM moet me ook nog wat kopen
wat heb je besteldquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent niet echt een keukenprinses he?
Ik ben al een lijstje aan het maken met dingen die lekker zijn om in huis te hebben voor in zo een doos![]()
En een vriendinnetje ( waarmee ik naar Texel was ) wil ook , dies Japan gek, dus die had ik zo om, dies nu een doos aan het shoppen op ebay.
Oh en ik heb net mn avond eten zitten bestellen op thuisbezorgd
Omdat jullie niet allemaal voor mij hoeven aan te passen. Joh, volgend jaar doen we het weer en dan doe ik gezellig meequote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat niet ff hier dan, misschien kunnen we nog schuiven?
Of heb je er geen zin in?Ik vond het juist zo leuk, je hebt beloofd aan me dat je meedeed en dat ik daarom niet meer hoefde te zeuren tegen je
Ik kan wel koken en bakken, maar we eten eigenlijk nooit rijst of dingen die gewoon in zo'n box kunnen. Of ik heb te weinig fantasie, kan ook hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent niet echt een keukenprinses he?
Maar je kunt op de 17e toch wel een kwartiertje vinden om een foto te uploaden?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys, het gaat niet alleen om de 17de hoor. Ook die dagen ervoor en erna zijn asociaal vol gemikt vanmiddag
Q je moet gewoon meedoen hoor. Ik kan heul niet dichten en ik had speciaal voor jou al een heeel en nog rijmend ook gedicht bedacht. Helemaal over POEP.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
QWEA kuthoerrrrrrrrrr, je doet maar gewoon mee hoor![]()
Ik heb chinees besteld, dr zit geen chinees meer bij ons in de buurt , volgens mij heb ik al in geen jaar meer goed chinees gegeten![]()
En tis minstens genoeg voor 2 dagen en nog een diepvriesportie
Ik ben me al helemaal in de koude rijstsalades aan het verdiepenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan wel koken en bakken, maar we eten eigenlijk nooit rijst of dingen die gewoon in zo'n box kunnen. Of ik heb te weinig fantasie, kan ook hoor
En bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik eis gewoon dat je meedoet![]()
En Elies moet ook echt hoor![]()
Jullie zijn de leukste mensen om te trekken.
Jaaaa ik zei trekken
Ja jij raakt echt overal van over de zeikquote:
PI's lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij raakt echt overal van over de zeik![]()
Helemaal mee eens. Als ik meedoe kunnen jullie dat ook........quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik eis gewoon dat je meedoet![]()
En Elies moet ook echt hoor![]()
Jullie zijn de leukste mensen om te trekken.
Jaaaa ik zei trekken
Ze deed een knipoog PI.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij raakt echt overal van over de zeik![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Oh dat wist ik niet DML, dat je alles tegelijk moest doen.
Ik zal Elies even bellen. Of zal ze in bed liggen?
In de OP staat een linkje met uitleg hoe het werkt.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef Maes het volgende:
Ok niet zo snel. Waar is het SS lijstje, waar moet ik mijn verlanglijstje laten en waarom doet Q nou niet mee?
Waarom doe jij nou zo kattig?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
waarom verandert hier elke voorpret toch ergens weer in massahysterie
Nee klopt maar ik voorzie nog wel dat jullie ook bij Elies blijven drammenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
Maes, dat komt ook nog in het topic hoor, hoe het werkt
En DML, ik heb nog geen sms van Cat, dus je kunt sowieso nog niet beginnen dan toch?
Ja ik lach me suf hoor, ik ben alles behalve kattig.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom doe jij nou zo kattig?![]()
Is er iets niet goed ofzo? We zijn gewoon niet allemaal hetzelfde, dat maakt het toch allemaal leuk juist?
Laat mij lekker hyperen?
Oh nou dan vatte ik jouw post 'jij raakt ook overal over de zeik' oid tegen DML zeker verkeerd op.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik lach me suf hoor, ik ben alles behalve kattig.
Ben een van de weinige antikat mensen hier
Oei...nou heel veel beterschap!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Breaking news! Ik ben niet naar kantoor gegaan vandaag, want ik heb koorts
Ja zij stak als eerste dr tong uit om niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan vatte ik jouw post 'jij raakt ook overal over de zeik' oid tegen DML zeker verkeerd op.
My bad
Daar stond toch gewoon een knipoog bij?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zij stak als eerste dr tong uit om niks.
Beetje sarcasme valt hier echt nogal snel verkeerd he![]()
Opzouten met je terugtrekken, anders ga ik je slaanquote:Mss kan ik me ook maar beter terug trekken want als ik ga dichten is het vast niet lief kusjekroelgenoeg
Ja want we zijn allemaal 5 jaar. Kerstgedachte enzo. Het gaat toch helegaar niet om die cadeau's?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Nah, mss doe ik t maar gewoon ook.
Gedoe allemaal, straks gaan dr daadwerkelijk mensen jammeren dat de kadootjes stom zijn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |