abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74422088
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
knip
Ieuw ik had het wel geweten hoor. Ik was gewoon overgestapt naar een ander.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74422136
Oh Nonneke fijn dat het meeviel. Nu nog even telefoontje afwachten hopen dat dat ook zo meevalt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  donderdag 5 november 2009 @ 15:41:13 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74422155
Greys, zoek ff een andere da joh, dit klinkt echt nergens naar!!!
Ik heb alleen deze pagina bijgelezen maar ik wilde ff melden dat ik net een Bento box gekocht heb
Ik hoop dat ie dr voor mn verjaardag is maar dat zal wel, kadootje voor mezelf
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74422173

Beterschap voor Elisabeeb!

Greys, wat een rare dierenarts ! Ik ga regelmatig voor mezelf pas medicijnen halen op de dag dat ik ze ook nodig heb (iets met planningen die al-tijd mislopen ), maar dat maakt verder toch niet uit? Je hébt ze toch op tijd .

Veel plezier met het hyperen voor SS verder !
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 15:42:25 #130
163650 Greys
pi_74422208
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ieuw ik had het wel geweten hoor. Ik was gewoon overgestapt naar een ander.
Ik woon in een vrij klein gehucht en zowel in Bleiswijk (waar ik woon) als Bergschenhoek en Berkel & Rodenrijs zit diezelfde dierenarts Die rijdt heen en weer van praktijk naar praktijk. Dus dan moet ik alweer echt een flink stuk verderop. Maar ik ga toch maar even zoeken inderdaad, want deze man bezorgt me de kriebels. En geen goede kriebels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74422222
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Phaidra het volgende:

Beterschap voor Elisabeeb!

Greys, wat een rare dierenarts ! Ik ga regelmatig voor mezelf pas medicijnen halen op de dag dat ik ze ook nodig heb (iets met planningen die al-tijd mislopen ), maar dat maakt verder toch niet uit? Je hébt ze toch op tijd .

Veel plezier met het hyperen voor SS verder !
Het stuitert hier idd nogal van de hyperdepiep voor SS.

Elisa ziek oeh ff zoeken!!!
pi_74422248
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik woon in een vrij klein gehucht en zowel in Bleiswijk (waar ik woon) als Bergschenhoek en Berkel & Rodenrijs zit diezelfde dierenarts Die rijdt heen en weer van praktijk naar praktijk. Dus dan moet ik alweer echt een flink stuk verderop. Maar ik ga toch maar even zoeken inderdaad, want deze man bezorgt me de kriebels. En geen goede kriebels
Die van mij is echt heul cool
Nog niet veel nodig gehad ( gelukkig) maar aardige kerel, leuk tegen Mips, en naar mijn idee niet zo eentje die je op kosten wil jagen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 15:43:50 #133
163650 Greys
pi_74422265
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Jij vindt het dus ook overdreven, twee weken later een echo als het goed gaat?
quote:
Ik heb alleen deze pagina bijgelezen maar ik wilde ff melden dat ik net een Bento box gekocht heb
Wanneer ben je jarig?
En leuk! Ga je dan ook elke avond bento klaarmaken? Ik wilde het ook wel maar ik heb het twee dagen volgehouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74422305
quote:

[..]

Echt raar, vooral als ik zie wat Ing en Non bij hun dierenartsen moesten afrekenen.
Dan kan dat van die van mij toch nooit kloppen?

En Bink doet het prima, geen benauwdheid meer, geen gekuch (deed ze sowieso al helemaal niet, dus ik was er vrij vroeg bij lijkt me), en maakt een heel gelukkige indruk. Dan ga ik toch niet 'zomaar' twee weken later weer een echo en een foto a 300 euro laten maken?
En het is echt niet zo dat ik het niet kan betalen of dat ik het niet voor mijn hond over heb. Een diertje hebben kan nou eenmaal veel geld kosten. Ik vond dit alleen zo overdreven...

Hij keek nu in de computer toen ik zei dat het zo goed met Bink ging en hij zei 'Oh nou, dan moet je misschien ook zo'n pilletje nemen!'. En tegen de dame die voor mij aan de beurt was, die haar pasje honderd keer door de pin trok en dat apparaat reageerde niet, zei hij 'Jij piept toch ook niet als je door een gleuf getrokken word?'. Ik vind het gewoon een engerd
Gek geval die DA van jou ik was iets van 50-780 euro kwijt voor de foto waarop de mijne zag dat ze een vergroot hart heeft.
Hij probeert me wel pillen aan te smeren maar heb zoiets van ik oordeel aan de hand van haar gedrag wel of het beter gaat.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74422315
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Breaking news! Ik ben niet naar kantoor gegaan vandaag, want ik heb koorts
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Nee.

En het ergste is: ik nam net kippensoep met geroosterd brood, bleek ik beschimmeld brood geroosterd te hebben

Echt... mijn hele bek vol schimmel. Dat is smerig joh! Ik ging bijna over mijn nek

De koorts is wel weer over geloof ik, dus ik zal morgen wel weer gewoon gaan werken. Maar dit is voor het eerst in misschien wel 20 jaar dat het erger is dan gewoon ff een beetje verkouden. Interessant! Ik moest nodig van de week nog zeggen dat ik niet vatbaar ben
Beterschap Elisa wel goed uitzieken he.....

Maarre uitzieken doe je niet met beschimmeld brood hoor!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 15:45:33 #136
163650 Greys
pi_74422331
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die van mij is echt heul cool
Nog niet veel nodig gehad ( gelukkig) maar aardige kerel, leuk tegen Mips, en naar mijn idee niet zo eentje die je op kosten wil jagen
Er zijn veel rare dierenartsen hoor! Die vorige die ik had, in Rotterdam toen, die zei toen ik daar voor het eerst met Bink kwam 'Houdt u wel van uw hond?????'.
Dus ik stotteren van schrik van 'Ehm ja, hoezo? '. Nou dan mag u haar wel eens op een sperziebonendieet zetten want ze is zeker een pond te zwaar! Nahja, dat kan je toch ook normaal zeggen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74422334
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Was dat?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74422382
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Wanneer ben je jarig?
En leuk! Ga je dan ook elke avond bento klaarmaken? Ik wilde het ook wel maar ik heb het twee dagen volgehouden
Nou ik vind 300 euro voor een echo en wat pillen idd overdreven en zeker om dat twee weken later doodleuk nog eens te doen. En dan ook die reacties zoals je die schreef. Doet mij denken aan oeh ik ben dierenarts en wil graag de nieuwste BMW zodat ik chickies kan scoren.....

Wat is Bento??
pi_74422390
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zijn veel rare dierenartsen hoor! Die vorige die ik had, in Rotterdam toen, die zei toen ik daar voor het eerst met Bink kwam 'Houdt u wel van uw hond?????'.
Dus ik stotteren van schrik van 'Ehm ja, hoezo? '. Nou dan mag u haar wel eens op een sperziebonendieet zetten want ze is zeker een pond te zwaar! Nahja, dat kan je toch ook normaal zeggen?
Gelukkig nog geen ervaring mee. Al heb ik wel het idee als ik zo die prijzen soms hoor dat het sowieso in de Randstad op de een of andere manier stukken duurder is qua behandelkosten e.d. dan in de 'polder'
  donderdag 5 november 2009 @ 15:47:29 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74422404
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Die DA waar ik vanmiddag nieuwe hartpilletjes voor Bink moest halen is écht raar hoor
Ik kwam er de vorige keer natuurlijk en toen deed ie een echo en een foto en moest ik haast 300 euro afrekenen. Toen kreeg ik pilletjes mee voor haar hartruis en dat was voor twee weken. Hij zei toen 'Kom daarna maar weer een echo maken om te zien of het al helpt'.

Nou ja?
a) Twee weken is wel erg weinig om al verschil te kunnen zien lijkt me?
b) Met die pilletjes krijg je bijna nooit een verbetering, alleen een stabilisatie.

Anyway, ik had het idee dat ie alleen maar weer na veertien dagen een berg geld wilde opstrijken
Dus ik ben na die twee weken gewoon weer een potje pilletjes voor een maand gaan halen. Bink doet het er super op, wordt absoluut niet slechter en zelfs wat beter eigenlijk, speelt meer dan hiervoor.

En nu ging ik weer nieuwe pilletjes halen, had er nog eentje voor vandaag. Zat hij zelf achter de balie en kreeg ik een hele preek dat ik 'dat wel erg op het laatste moment deed', die nieuwe pillen halen. Dus ik 'ja maar ehm, ik heb er nog eentje voor vandaag en ik heb donderdagmiddag altijd vrij dus kon ik ze vandaag mooi halen, komt goed uit toch?'. Zegt ie 'Dus jij gaat ook pas melk kopen als je nog maar 1 druppel hebt? '.

Nou ja zeg
Ik koop ook wel eens pas melk als de vorige al een paar dagen op is, dat is zijn zaak toch niet
Wat heb ik dan een ontzettend toffe DA

"Hooooi! Met denise! Ik heb dit en dit nodig maar ben niet in drenthe. Ken je het ff opsturen? tjenks "

Ik haal ook altijd dingen op het laatste moment, is heel normaal hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74422411
OMG, jij zoekt ze wel uit Greys, die dierenartsen! Maar ik zou dus ook een andere DA gaan zoeken!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_74422460
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Kun jij in Rotterdam komen met je dieren??

Zal ik dan mijn zusje (gothicblackie hiero) eens vragen wie ze als dierenarts heeft?? Die heeft een heule toffe maatschap gevonden in Rotterdam voor haar monster.
  donderdag 5 november 2009 @ 15:49:38 #143
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74422477
Drolletje dr DA-avontuur was wel wat minder, dat heeft toen ruim 800 gulden (vlak voor de kerst ) gekost om dr achterpootje te laten amputeren, en een nachtje slapen bij de dierenarts
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 5 november 2009 @ 15:49:40 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74422479
quote:

[..]

Echt raar, vooral als ik zie wat Ing en Non bij hun dierenartsen moesten afrekenen.
Dan kan dat van die van mij toch nooit kloppen?

En Bink doet het prima, geen benauwdheid meer, geen gekuch (deed ze sowieso al helemaal niet, dus ik was er vrij vroeg bij lijkt me), en maakt een heel gelukkige indruk. Dan ga ik toch niet 'zomaar' twee weken later weer een echo en een foto a 300 euro laten maken?
En het is echt niet zo dat ik het niet kan betalen of dat ik het niet voor mijn hond over heb. Een diertje hebben kan nou eenmaal veel geld kosten. Ik vond dit alleen zo overdreven...

Hij keek nu in de computer toen ik zei dat het zo goed met Bink ging en hij zei 'Oh nou, dan moet je misschien ook zo'n pilletje nemen!'. En tegen de dame die voor mij aan de beurt was, die haar pasje honderd keer door de pin trok en dat apparaat reageerde niet, zei hij 'Jij piept toch ook niet als je door een gleuf getrokken word?'. Ik vind het gewoon een engerd
Nah, ik was bij duursema in DH eergisteren en moest 57 euro dokken voor 2 spuiten en voor antibiotica. INc consult. Bij shirley was ik ws 30 kwijt geweest. Maar daar ben ik kind aan huis. Ik vond/vind 57 euro nog wel meevallen. Jouw rekening was echt aso
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74422532
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 15:53:37 #146
163650 Greys
pi_74422607
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef nieslief het volgende:

[..]

Kun jij in Rotterdam komen met je dieren??

Zal ik dan mijn zusje (gothicblackie hiero) eens vragen wie ze als dierenarts heeft?? Die heeft een heule toffe maatschap gevonden in Rotterdam voor haar monster.
Ja vraag maar eens als je wilt!
Misschien is dat dezelfde als die Loveless heeft!

Oh en voor degenen die zich afvroegen wat Bento is... dat is een uit Japan overgewaaide manier om lunchboxes te maken met restjes van de avond er voor en allerlei gezonde dingetjes er in. De bedoeling is ook dat je het LEUK aankleedt, met vormpjes enzo!

In Japan doen ze dat heel uitgebreid:

In Nederland doet men het vooral zo:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 november 2009 @ 15:54:26 #147
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74422640
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Wanneer ben je jarig?
Had jij nog een bentobox ter overname dan
Neuh niet elke avond hoor, maar ik kook vaak Indisch en dingen die er geschikt voor zijn, en dan vind ik het wel leuk om zo een doosje te vullen.
Ik ga niet priegelen met HK eieren en zo hoor
En als ik dan bento lunch eet kan ik 's avonds klein dineren, das veel fijner ook
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74422665
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja vraag maar eens als je wilt!
Misschien is dat dezelfde als die Loveless heeft!

Oh en voor degenen die zich afvroegen wat Bento is... dat is een uit Japan overgewaaide manier om lunchboxes te maken met restjes van de avond er voor en allerlei gezonde dingetjes er in. De bedoeling is ook dat je het LEUK aankleedt, met vormpjes enzo!

In Japan doen ze dat heel uitgebreid:

[ afbeelding ]

In Nederland doet men het vooral zo:
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen das ook een maatschappij nl.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 15:59:02 #149
163650 Greys
pi_74422837
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Had jij nog een bentobox ter overname dan
Neuh niet elke avond hoor, maar ik kook vaak Indisch en dingen die er geschikt voor zijn, en dan vind ik het wel leuk om zo een doosje te vullen.
Ik ga niet priegelen met HK eieren en zo hoor
En als ik dan bento lunch eet kan ik 's avonds klein dineren, das veel fijner ook
Nee hoor, ik ken mezelf een beetje en had het eerst eens gewoon in Tupperware bakkies geprobeerd
De dingen die wij 's avonds eten bleken gewoon niet echt geschikt om de volgende dag koud te eten. Hooguit pasta ofzo. Verder niet. En dan moest ik allerlei fancy schmancy dingen gaan kopen en was ik er een uur mee bezig en was ik er alweer helemaal klaar mee na twee dagen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74422841
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zou goed kunnen das ook een maatschappij nl.
Ik spreek haar vandaag nog wel dan vraag ik het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')