Och arme! Beterschapquote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Breaking news! Ik ben niet naar kantoor gegaan vandaag, want ik heb koorts
Een afwijking, gebrekkige opvoeding én koorts?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Blijf dan nog een dagje thuis joh, als je verder toch nooit ziek ben. Is het daarna gelijk weekend en kan je lekker uitzieken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Nee.
En het ergste is: ik nam net kippensoep met geroosterd brood, bleek ik beschimmeld brood geroosterd te hebben
Echt... mijn hele bek vol schimmel. Dat is smerig joh! Ik ging bijna over mijn nek
De koorts is wel weer over geloof ik, dus ik zal morgen wel weer gewoon gaan werken. Maar dit is voor het eerst in misschien wel 20 jaar dat het erger is dan gewoon ff een beetje verkouden. Interessant! Ik moest nodig van de week nog zeggen dat ik niet vatbaar ben
Misschien dacht ze dat het van dat brood met kruidenboter er al in/op wasquote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
hoe de neuk zie je niet dat je brood vol met schimmel zit![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat het van dat brood met kruidenboter er al in/op was
Dit exáct hebben wij een keer gehad bij de tante van Heer Gquote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat het van dat brood met kruidenboter er al in/op was
Het waren 2 drinkdetectives, dan kan je checken of er GHB of andere rape/party-drugs in je drankje zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Zo, bijgelezen:
Takaiki!![]()
(beetje verlaat, maar niemand zag haar zeker, want niemand zwaaide
).
Ll, blij met je prijzenpakket? Kan je d'r wat mee?
Maes, ik liep nogal achter met PM's, sorry. Maar ik zie dat het al gelukt is![]()
En gelukkig nieuwjaar allemaal!
Je zou toch ook condooms krijgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren 2 drinkdetectives, dan kan je checken of er GHB of andere rape/party-drugs in je drankje zitten.
Heb ze weggeven. Ik hoop al jaren dat een of andere heerlijke vrouw GHB in m'n drankje doet en me ontvoert naar haar sexgrot kamer, maar dat gebeurt toch nooit
Nee dat kón, er waren diverse prijzen, en één groot pakket, en je wist pas wat je precies had gewonnen als je het toegestuurd kreegquote:
Veel plezier. Misshien werkt dit wel voor je.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren 2 drinkdetectives, dan kan je checken of er GHB of andere rape/party-drugs in je drankje zitten.
Heb ze weggeven. Ik hoop al jaren dat een of andere heerlijke vrouw GHB in m'n drankje doet en me ontvoert naar haar sexgrot kamer, maar dat gebeurt toch nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Whiiiiiiiiii. Brrrrrrr. Heb het één keer gehad, een gevulde koek op mijn vorige werk. Had al een hap genomen en toen zei mijn collega 'kijk eens aan de onderkant van die koek!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef ElisaB het volgende:
Beetje donker in de keuken en ik ben een beetje vaag. Eén kant was keurig schoon. De andere kans echt helemaal niet dus.
Ow, en als je een beetje verkouden bent, proef je niet zo goed. Dus ik lekker kauwen. Moest ik de schimmel daarna tussen mijn kiezen vandaag frutten. Erg onsmakelijk!
Ga er ook binnenkort maar weer es kijken. Is best alweer ff geledenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zou vanmiddag 'even' een Blijdorp abbo gaan kopen. Nou, die koop ik dus wel de eerste keer dat ik er kom binnenkortVrolijk vanaf mijn werk naar de Oceanium ingang gereden, regende het echt keihard en ik kon alleen heel ver weg parkeren. Ja, je kon wel bij de kassa parkeren, maar dan moest ik het parkeerterrein op à 6 euro en alleen om een abbo te kopen vond ik dat nou net wat overdreven.
Toen maar zuchtend naar de oude ingang gereden. Eindelijk geparkeerd, er heen gerend door de regen. Zit er een miep in dat kassahokje die me vertelt dat ik abbo's alleen bij de Oceaniumkassa kan kopen. Ja DOEI!
Ik denk dat we donderdag 17 december als pakjesavond maar gewoon moeten aanhouden, daar kwamen de meeste positieve reacties op toch? DML, mee eens?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef MrSubtle het volgende:
Is er nou al een datum bekend voor SS pakjes-avond en voor de lootjes-trek-dag?
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Veel plezier. Misshien werkt dit wel voor je.
404 Not FoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kom ik je dan wel tegen!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga er ook binnenkort maar weer es kijken. Is best alweer ff geleden
Beterschap!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan wel tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |