abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 14:27:38 #51
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74419387
Breaking news! Ik ben niet naar kantoor gegaan vandaag, want ik heb koorts
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74419426
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Och arme! Beterschap
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74419471
quote:
Een afwijking, gebrekkige opvoeding én koorts?

Och arme, het zit je niet mee
  donderdag 5 november 2009 @ 14:33:39 #54
33954 ElisaB
pi_74419570
Nee.

En het ergste is: ik nam net kippensoep met geroosterd brood, bleek ik beschimmeld brood geroosterd te hebben

Echt... mijn hele bek vol schimmel. Dat is smerig joh! Ik ging bijna over mijn nek

De koorts is wel weer over geloof ik, dus ik zal morgen wel weer gewoon gaan werken. Maar dit is voor het eerst in misschien wel 20 jaar dat het erger is dan gewoon ff een beetje verkouden. Interessant! Ik moest nodig van de week nog zeggen dat ik niet vatbaar ben
pi_74419668
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Nee.

En het ergste is: ik nam net kippensoep met geroosterd brood, bleek ik beschimmeld brood geroosterd te hebben

Echt... mijn hele bek vol schimmel. Dat is smerig joh! Ik ging bijna over mijn nek

De koorts is wel weer over geloof ik, dus ik zal morgen wel weer gewoon gaan werken. Maar dit is voor het eerst in misschien wel 20 jaar dat het erger is dan gewoon ff een beetje verkouden. Interessant! Ik moest nodig van de week nog zeggen dat ik niet vatbaar ben
Blijf dan nog een dagje thuis joh, als je verder toch nooit ziek ben. Is het daarna gelijk weekend en kan je lekker uitzieken.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:38:11 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419731
hoe de neuk zie je niet dat je brood vol met schimmel zit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74419744
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
hoe de neuk zie je niet dat je brood vol met schimmel zit
Misschien dacht ze dat het van dat brood met kruidenboter er al in/op was
  donderdag 5 november 2009 @ 14:39:02 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74419758
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:40:02 #59
163650 Greys
pi_74419808
Zo, bijgelezen:

Takaiki! (beetje verlaat, maar niemand zag haar zeker, want niemand zwaaide ).

Ll, blij met je prijzenpakket? Kan je d'r wat mee?

Maes, ik liep nogal achter met PM's, sorry. Maar ik zie dat het al gelukt is

En gelukkig nieuwjaar allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:41:28 #60
163650 Greys
pi_74419865
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit exáct hebben wij een keer gehad bij de tante van Heer G
Die kan niet ruiken en proeven en had zo'n stokbrood in de oven gegooid voor ons. En ik dacht nog toen ze het op tafel zette... wat ruikt dat vreemd. Toen nam ik zo'n stukje in mijn hand en toen gluurde ik er een beetje in en zag ik allemaal groene vlekken die géén kruidenboter waren
Bleek dat ze dat ding gewoon buiten de koeling bewaard had al die tijd, ze dacht dat dat zo hoorde.

IEUWWWWWWWW!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74419900
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Zo, bijgelezen:

Takaiki! (beetje verlaat, maar niemand zag haar zeker, want niemand zwaaide ).

Ll, blij met je prijzenpakket? Kan je d'r wat mee?

Maes, ik liep nogal achter met PM's, sorry. Maar ik zie dat het al gelukt is

En gelukkig nieuwjaar allemaal!
Het waren 2 drinkdetectives, dan kan je checken of er GHB of andere rape/party-drugs in je drankje zitten.

Heb ze weggeven. Ik hoop al jaren dat een of andere heerlijke vrouw GHB in m'n drankje doet en me ontvoert naar haar sexgrot kamer, maar dat gebeurt toch nooit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:43:58 #62
163650 Greys
pi_74419964
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het waren 2 drinkdetectives, dan kan je checken of er GHB of andere rape/party-drugs in je drankje zitten.

Heb ze weggeven. Ik hoop al jaren dat een of andere heerlijke vrouw GHB in m'n drankje doet en me ontvoert naar haar sexgrot kamer, maar dat gebeurt toch nooit
Je zou toch ook condooms krijgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 november 2009 @ 14:45:09 #63
33954 ElisaB
pi_74420010
Beetje donker in de keuken en ik ben een beetje vaag. Eén kant was keurig schoon. De andere kans echt helemaal niet dus.

Ow, en als je een beetje verkouden bent, proef je niet zo goed. Dus ik lekker kauwen. Moest ik de schimmel daarna tussen mijn kiezen vandaag frutten. Erg onsmakelijk!
pi_74420027
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zou toch ook condooms krijgen?
Nee dat kón, er waren diverse prijzen, en één groot pakket, en je wist pas wat je precies had gewonnen als je het toegestuurd kreeg
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:46:07 #65
163650 Greys
pi_74420053
Oh, ik zou vanmiddag 'even' een Blijdorp abbo gaan kopen. Nou, die koop ik dus wel de eerste keer dat ik er kom binnenkort Vrolijk vanaf mijn werk naar de Oceanium ingang gereden, regende het echt keihard en ik kon alleen heel ver weg parkeren. Ja, je kon wel bij de kassa parkeren, maar dan moest ik het parkeerterrein op à 6 euro en alleen om een abbo te kopen vond ik dat nou net wat overdreven.
Toen maar zuchtend naar de oude ingang gereden. Eindelijk geparkeerd, er heen gerend door de regen. Zit er een miep in dat kassahokje die me vertelt dat ik abbo's alleen bij de Oceaniumkassa kan kopen. Ja DOEI!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 november 2009 @ 14:46:33 #66
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74420077
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Veel plezier. Misshien werkt dit wel voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:48:15 #67
163650 Greys
pi_74420134
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef ElisaB het volgende:
Beetje donker in de keuken en ik ben een beetje vaag. Eén kant was keurig schoon. De andere kans echt helemaal niet dus.

Ow, en als je een beetje verkouden bent, proef je niet zo goed. Dus ik lekker kauwen. Moest ik de schimmel daarna tussen mijn kiezen vandaag frutten. Erg onsmakelijk!
Whiiiiiiiiii. Brrrrrrr. Heb het één keer gehad, een gevulde koek op mijn vorige werk. Had al een hap genomen en toen zei mijn collega 'kijk eens aan de onderkant van die koek! '. Was de onderkant helemaal pluizig

Oh en nog even over het drank ende drugs verhaal van gister:
Ik ben wat dat betreft een provinciaaltje (nou ja, niet alleen wat dat betreft ) en heb ooit, twintig jaar geleden ofzo, één keer geblowd en daar voelde ik helemaal niets van en dat was dat. Toen was de lol er meteen af. Verder niets. Een pilletje ofzo zou ik gewoon nooit durven en ook niet willen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74420192
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zou vanmiddag 'even' een Blijdorp abbo gaan kopen. Nou, die koop ik dus wel de eerste keer dat ik er kom binnenkort Vrolijk vanaf mijn werk naar de Oceanium ingang gereden, regende het echt keihard en ik kon alleen heel ver weg parkeren. Ja, je kon wel bij de kassa parkeren, maar dan moest ik het parkeerterrein op à 6 euro en alleen om een abbo te kopen vond ik dat nou net wat overdreven.
Toen maar zuchtend naar de oude ingang gereden. Eindelijk geparkeerd, er heen gerend door de regen. Zit er een miep in dat kassahokje die me vertelt dat ik abbo's alleen bij de Oceaniumkassa kan kopen. Ja DOEI!
Ga er ook binnenkort maar weer es kijken. Is best alweer ff geleden
  donderdag 5 november 2009 @ 14:50:03 #69
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74420206
Is er nou al een datum bekend voor SS pakjes-avond en voor de lootjes-trek-dag?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  donderdag 5 november 2009 @ 14:51:29 #70
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74420249

alle beestjes zijn mee terug gekomen van de DA tandjes weer geslepen, kale plek doen we niks aan (wrs geknabbelt), zwarte nageltjes geknipt, en over het gezwel was ze gelukkig niet heel negatief, het zijn dr melkklieren, en ze zou vanmiddag direct de boeken in duiken en bellen met Utrecht hoe en wat, want uiteraard is het wel iets uitzonderlijks
Als honden zoiets hebben is het meestal geen probleem, maar bij katten zou het helemaal mis zijn, en ze wist eigenlijk niet direct hoe dat nou bij cavia's was.
Maar ze belt vanmiddag even, we hebben afgesproken als het te opereren is laten we dat doen, zo niet laten we het zitten aangezien ze er niet zichtbaar last van heeft.
Viel hardstikke mee, 35 euro met 7 dieren op het spreekuur Maarja dan is Pucca nog niet geopereerd natuurlijk
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:51:48 #71
163650 Greys
pi_74420265
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef MrSubtle het volgende:
Is er nou al een datum bekend voor SS pakjes-avond en voor de lootjes-trek-dag?
Ik denk dat we donderdag 17 december als pakjesavond maar gewoon moeten aanhouden, daar kwamen de meeste positieve reacties op toch? DML, mee eens?

En lootjes trekken a.s. zaterdagavond? Degenen die er dan niet zijn die lezen dan zondagochtend wel wie ze hebben. DML, kan jij zaterdagavond? Ik ben er vanaf een uur of acht zeker weer. Niet dat je mij persé nodig hebt, maar mocht je nog iets willen overleggen ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74420270
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Pagan het volgende:

[..]

Veel plezier. Misshien werkt dit wel voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 Not Found
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 14:52:17 #73
163650 Greys
pi_74420281
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga er ook binnenkort maar weer es kijken. Is best alweer ff geleden
Misschien kom ik je dan wel tegen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 november 2009 @ 14:52:35 #74
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74420297
quote:
Beterschap!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74420299
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien kom ik je dan wel tegen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: