quote:Op donderdag 5 november 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MrS and Greys sitting in a tree
Als je op hyper valtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ze is toch schattig nu?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En waar werkte je ook alweer en wat is de naam van je baas?(dat googlet makkelijker voor 'm
)
TEL TOT TIEN GREYSquote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
*tshirt over hoofd trekt en Cornholio nadoet*
HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TEL TOT TIEN GREYS
RUSTIG MAAR, HET IS GOED
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TEL TOT TIEN GREYS
RUSTIG MAAR, HET IS GOED
![]()
![]()
Komt goed dan ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiterlijk zaterdag activeren lijkt me goed, want ik ben er natuurlijk dit weekend niet, dan kan ik dat mooi eerder doen..
Hoey hyper hyper hyper.......quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Eliesje, weet je het ZEKER dat je niet met SS meedoet?Want het is zo definitieverig zometeen als de mails verzonden worden en ik vind het zo jammer als je niet meedoet of als je eigenlijk stiekem wel wilt maar niet durft ofzo
![]()
Hihihihi je zei nemen...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en ik zou Elisa nog wel nemen wegens besmettingsgevaar, doet ze niet eens mee !
Ow duimen dat de cavia behalve heel bijzonder ook gewoon lekker door gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Nonneke het volgende:![]()
alle beestjes zijn mee terug gekomen van de DAtandjes weer geslepen, kale plek doen we niks aan (wrs geknabbelt), zwarte nageltjes geknipt, en over het gezwel was ze gelukkig niet heel negatief, het zijn dr melkklieren, en ze zou vanmiddag direct de boeken in duiken en bellen met Utrecht hoe en wat, want uiteraard is het wel iets uitzonderlijks
![]()
Als honden zoiets hebben is het meestal geen probleem, maar bij katten zou het helemaal mis zijn, en ze wist eigenlijk niet direct hoe dat nou bij cavia's was.
Maar ze belt vanmiddag even, we hebben afgesproken als het te opereren is laten we dat doen, zo niet laten we het zitten aangezien ze er niet zichtbaar last van heeft.
Viel hardstikke mee, 35 euro met 7 dieren op het spreekuurMaarja dan is Pucca nog niet geopereerd natuurlijk
Da's idd leuker. Uiterlijk 7-12 opsturen is prima, S moet 30-11 weer naar het ZKH, dan weten we op welke termijn ze moet worden opgenomen (wat ons betreft pas begin 2010).quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
DML, je kunt uitsluitingen invoeren he?
Ik denk dat we alleen Pagan en Strega als uitzonderingen moeten invoeren (nou ja, we... JIJ) zodat die elkaar niet trekken als lootje. Da's leuker lijkt me als ze een ander hebben. Verder nog uitzonderingen waar ik overheen kijk? Nee he?
En kan jij dan ook niet zien wie wie heeft?
Er zijn hier zoooo veel foute grappen op te makenquote:
De mijne exact zo.quote:
Echt raar, vooral als ik zie wat Ing en Non bij hun dierenartsen moesten afrekenen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne exact zo.
Eerst vertellen dat het niet beter kan worden maar dan vervolgens wel steeds me op controle willen laten komen.
Moet wel zeggen dat ik na 3 dagen al verschil zag (veel meer rennen en doen) maar in d'r mandje is het nog wel eens hoesten hoor.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Zo, bijgelezen:
Maes, ik liep nogal achter met PM's, sorry. Maar ik zie dat het al gelukt is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |