klik hier esquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Nah, mss doe ik t maar gewoon ook.
Gedoe allemaal, straks gaan dr daadwerkelijk mensen jammeren dat de kadootjes stom zijn of zo
"Hou jij wel genoeg van je hond?"quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch dom
Heb ik alles gedaan vanmiddag, boodschappen gehaald, medicijnen gehaald voor Bink, ben ik vergeten dierenvoer te kopen en dat is nu op. Moet ik er toch nog uit
't Is maar goed dat die DA dit niet weet
T wordt zo vijanding hierquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want we zijn allemaal 5 jaar. Kerstgedachte enzo. Het gaat toch helegaar niet om die cadeau's?
Ja ik heb toch jou geworven en een bijdrage geleverd danquote:
Maar mop, we moeten toch een dag prikken?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T wordt zo vijanding hier![]()
Ik word altijd een beetje panisch van dat strakke geregel, eerst was t zaterdag, nu wordt dr op donderdag middag al gepaniekeerd...
Tuurlijk gaat het niet om die kado's.
Dat snap ik heus wel hoor.
Het ging prima hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj, als we alle email adressen binnen hebben kunnen we gewoon beginnen omdat ik dacht dat het lijstje wel definitief wasmy bad.
Maar Mor is het weekend weg dus op zich is het wel handig als zij voor die tijd haar lootje kan activeren.
Het rottige is dat je eerst ALLE adressen moet hebben en iedereen daarna eerst moet activeren voordat we tot trekken over gaan.
Veel mensen blijft lastig, dat merk ik ook aan de wintersport regelen en das maar 9 man
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T wordt zo vijanding hier![]()
Ik word altijd een beetje panisch van dat strakke geregel, eerst was t zaterdag, nu wordt dr op donderdag middag al gepaniekeerd...
Tuurlijk gaat het niet om die kado's.
Dat snap ik heus wel hoor.
Je stookt maar een eind weg hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind dat we 't nu allemaal moeten afblazen![]()
![]()
Of ben ik nu gewoon aan het stoken?![]()
Ik ook! Verdommequote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind dat we 't nu allemaal moeten afblazen![]()
![]()
Of ben ik nu gewoon aan het stoken?![]()
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrrquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat is er nou? Seriously?
Je valt zelf over een uitgestoken tong waar nota bene een knipoog bij stond en nu is het punt dat een ander je daarop attendeert en is alles meteen kut ofzo?
Waar gaat dit nou weer over?
Nou ja, het was ook alweer zeker twee dagen gezellig hier natuurlijk
Ja, en dan komt dat zeker niet aan netzoals met die kaart van jequote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrr
Prima. Maar wel enorm flauw.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou bedankt , haal me dr nu echt maar uit, ik stuur wel gewoon een kado naar Qwea kuthoerrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |