Nah... pyromanen en vroeg vuurwerk heb je ook op de goudkusten, dus geen zorgenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu is het net of ik in een ghetto woon
Dan wordt het toch gebakken aardappelen met rauwe andijvie?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....de andijvie moet ik erweer bij gooien dus niks opwarmen....
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bietje veel.
was mijn werk ooit dit soort onderzoeken.
Jij welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
Ohne düschen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Herzlich willkommen in der SC.
Passen sie bitte auf:
Alles
ist VERBOTEN.
Menschen die sich nicht an diese regeln halten
werden sofort eingesammelt und per zug in die richtung
von "lager 49" deportiert.
Nah, naamtopics doen we al jaren in de diverse RLS SC's.... hoort er gewoon bij.quote:
Ja dat mag wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
je moet gewoon iets vinden hé?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
maarre........pakje puree
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat ik nog meer met mijn schnelle vingerts kan
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan krakenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik wist het al even, en ben al redelijk over de teleurstelling heen.....
Ook het wensen dat ik 20 jaar jonger was is inmiddels wel voorbij
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.quote:
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over de was voor je opvouwen enzeaux.
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieperquote:
en als ze kunnen schommelen, kunnen ze wippen ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Of te snel bier drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeld
Och.....ik ben geen aardappeleter dus dit is dan wat makkelijkerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.
Maar ook nog nooit een Big Mac bijvoorbeeld.
Ze kunnen beter piepen dan kraken!?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Das waar, bij mij maakt het niet zoveel uit trouwens, ik kraak sowieso harder dan m'nquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt benquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ghehequote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Ik ben een heul mooiiiiii topique voor Gertjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Ja maar....er is altijd meerquote:
Owwww toen haden we nog een Veulentjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Had ze eaukquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian zei altijd dat ze grote voeten had, soms onthoud je suffe info.
Lijkt me erg kinderachtig.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Veulen en waar is het gebleven?
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.
Ik was even bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
Ik stond aan je zijde, brodda.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Darn..... ik me helemaal suf zoeken, ik had m ook (eindelijk) gevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Mijn 'ding' doe ik alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:
De grootste taalergernis van 2009quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terugquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee man, chill man. Jeweetz!11EINZ!![]()
![]()
![]()
dan gooi ik er wel zwart tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, das te licht doe dan cappucino
Dat weet ik niet, doet het pijnquote:
Ik begin nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terug
quote:
Hoe ging die ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stond aan je zijde, brodda.
Die Adolf Hitler = Albert Heijn paint heb ik nog
ja de échte toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchup
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet. Jij kunt toch wel tegen een stootje?
Yep ik ben een tough cookiequote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet. Jij kunt toch wel tegen een stootje?
Ik zou je verhalen kunnen vertellen johquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat zij wel tegen een stootje kan
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zatquote:
Hou je vooral niet inquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou je verhalen kunnen vertellen joh
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou je verhalen kunnen vertellen joh
Natuurlijk gaat dat goed, jou haarkleur zal niet zo snel goen worden door verven, dan moet je lichter haar hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja de échte toch?...tis wel van ''zwarte kop'' als dat maar goed gaat
dat ga ik heus niet vertelllen ik zei....ik kan.....hey...what happens in rotterdam stays in rotterdamquote:
Je noemt me hotquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en de incrowd, altijd al een hot item geweest.
O ja I've got the powerquote:
graagquote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ga ik heus niet vertelllen ik zei....ik kan.....hey...what happens in rotterdam stays in rotterdam![]()
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden grootquote:
quote:
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zag ik nou vd week niet nog ergens een usericon van jou met iets hots erop?
Dat was die zwarte zondag in oktober 2008?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zat) waarbij Veulen in en post enorm uit haar plaat gegaan is tegen Gert.
Maar dit is slechts een samenvatting van wat ik achteraf gehoord heb, en niet zelf heb kunnen aanschouwen omdat het tegen de tijd dat ik ontnuchterd was de kroeg uit kwam rollen allemaal al gewist was.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden groot
Veel langer dan een jaar geleden, tochquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat was die zwarte zondag in oktober 2008?
Ik wist niet dat Veulen daar ook bij betrokken was![]()
Ik heb dat ook niet op de avond zelf mee gekregen, wel de nasleep.
Paniek....ik heb het gevoel dat je in paniek raaktquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
Veulen trommelde die avond half Vol.nl op omdat ze samen met 18 anderen een ban kreeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zat) waarbij Veulen in en post enorm uit haar plaat gegaan is tegen Gert.
Maar dit is slechts een samenvatting van wat ik achteraf gehoord heb, en niet zelf heb kunnen aanschouwen omdat het tegen de tijd dat ik ontnuchterd was de kroeg uit kwam rollen allemaal al gewist was.
O dus niet die avond dat zelfs Dementor een ban kreeg, al duurde dat maar 2 of 3 dagen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden groot
Ja, ik zou gokken oktober 2007quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel langer dan een jaar geleden, toch?
Januari 2008quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde banparty in gedachte.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nobody touches my usericonquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Paniek....ik heb het gevoel dat je in paniek raakt
Ja, met dat ruige rapnummer eronder!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ging die ook alweer?
Mooiste bijval was van Soylent (tegenwoordig Eleusis) met zijn filmpje van een poging een plastic zak van Albert Heijn in de fik te steken, als "daad". Dit lukte zogenaamd niet, waarna hij er maar hard op ging stampen.
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de handquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik zou gokken oktober 2007
die met veulen zegt mij ook niksquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde banparty in gedachte.
Oh ik dacht dat dit gekloot toen de aanleiding was voor besaid. Maakt ook niet uit, dat was rond de jaarwisseling, naar 2008.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de hand
Nou ik zou zeggen....Go voor de Killquote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nobody touches my usericonNou ja, behalve
NZ
dan....
![]()
Besaid was eerst als reactie op dat gejank in dat chatprogramma dat we op moesten pleuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de hand
Ik dacht dat het over de massale ban ging, waar o.a. NMNS, Disana, Lobasca, Tipsch, Dementor en Blurk bij betrokken waren. Ik kan me niet herinneren dat Veulen daarbij was.quote:
Hier ook nogquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
ACHTERLIJKE DGK MOD ROEPT OP TOT BOYCOT AH!1!!! DAT DIT KAN OP FOK!!!!!111!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat was echt grappig toen met AH.
Nope, dat speelde zich volgens mij maanden later af, BBQ in Scheveingen met SLY, net daarnaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dus niet die avond dat zelfs Dementor een ban kreeg, al duurde dat maar 2 of 3 dagen?
Doet er eigenlijk ook niet toe wanneer, ik kende Veulen niet zo goed, maar zo te lezen is het jammer dat ze hier niet meer komt.
Nee gekkie, wij waren al lang op Besaid, vanwege die onvrede. In het begin postten we op beide sites.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen gingen er 18 accounts door de shreddert en die kwamen allemaal daarheen.
Dat waren nog 's SC's.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook nog![]()
[SC # 66] 2 geranium or not 2 geranium
Volgens mij heb je gelijk, Besaid is toch pas van december 2007??quote:Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit gekloot toen de aanleiding was voor besaid. Maakt ook niet uit, dat was rond de jaarwisseling, naar 2008.
Besaid kwam een week nadat NachtSchwester begon met die chatsite.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, Besaid is toch pas van december 2007??
Chaos op zijn hoogtepunt trouwensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gekkie, wij waren al lang op Besaid, vanwege die onvrede. In het begin postten we op beide sites.
Die ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Besaid kwam een week nadat NachtSchwester begon met die chatsite.
Oh die.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook nog![]()
[SC # 66] 2 geranium or not 2 geranium
Buuf heeft gelijk. Besaid startte op 28 december 2007quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, Besaid is toch pas van december 2007??
Klopt! Oud en Nieuw op Besaid gevierdquote:Op woensdag 4 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf heeft gelijk. Besaid startte op 28 december 2007
Ja, deze is leukerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh die.Ja, mijn buurvrouwassociatie avatar.
Deze is leuker. lijkt ook nog
Quoten! METEEN QUOTEN!!1!!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze is leuker![]()
En las je het?! Gewoon probleemloos van NMNS "Buuf heeft gelijk"
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf heeft gelijk. Besaid startte op 28 december 2007
Dat ik ooit nog een alibi voor die avond zou hebben....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En die rel was volgens mij 19 januari, maar da's uit mijn bolle kop.
Ik heb 'm voor je gequote en een paar screenshotjes gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oké. Wie ben je en wat heb je met NMNS gedaan?!
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor je gequote en een paar screenshotjes gemaakt.
Waarom had ik geen ban?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog een alibi voor die avond zou hebben....
Bijna 3 jaar later: 19 januari? Nee toen zat Leandra in de kroeg, anders had ze wel een ban gevangen met de rel
Ok, toevoeging, dat is op mijn werk en daar zijn ze wél slimquote:Op woensdag 4 november 2009 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er aan de hand![]()
Ik geef dagelijks mensen gelijk hoor
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor je gequote en een paar screenshotjes gemaakt.
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, dat is op mijn werk en daar zijn ze wél slim
PPI, de legende.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor dank.Dat we als debielen zaten te posten om het Harry Potter forum van de 1e plaats te stoten.
wat voor lollig forum hadden we toen al weer ingehaald? En paarse krokodil, hoe heet ie? die niet meer tegen het gekonkel kon (waar ie absoluut 100% gelijk in had achteraf....)
Nah... NMNS, nou moet je ophouden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef Leandra het volgende:
Oeh... hiernaast verdwijnen posts.... zomaar automagisch
Nee, juist slim toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeheeeeeeee, niet alleen buufquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
Ik gisteren ook.... ga je 1 keer beschaafd tekeer, gaat het zo het zwarte gat inquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, juist slim toch?Want ik kreeg óók gelijk.
Kies je momenten, kies je plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ook
Zie. Daar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Hmmz.... de betekenis van die laatste (2) zin(nen) wordt wel heel anders door die punten en hoofdletters....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Euh, we hadden een afspraak. dat het daar bleef. Dus nee. Maar ik durfde het wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag de SC zeker niet mee laten genieten hè
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet flikker op manHet is geweaun een tweede SC
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... die kwam ik ook nog tegen in je postgeschiedenis![]()
Die staat nogquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staan
TNTquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ezels genoeg daar, dus 't past daar welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe leerzaam Fok! kan zijn is door de jaren heen al geblekenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staat nog![]()
Maar goed, dat was dan ook zo'n ouderwetse kwaliteitspost waar heul veul users nog wat aan kunnen hebben
Flauw, want daar mocht het....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregen
Ik zei niet: "ik hoop dat je doodgaat".quote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw, want daar mocht het....
Dat was een soort "nationaal slachtveld" voor DGK users die een beef met elkaar hadden... vecht het daar maar uit, en hou het buiten andere topics.
Ik ben voor Ajax.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet als je die laatste opmerking met disclaimert ook weghaalt zoek ik je op en hang ik een ajaxvlaggetje aan je fiets
Ja, mijn popcorn is klaar, doe eens een linkje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul Muis weggejaagd met je strakke anus moderatie![]()
![]()
Die is ff peukie doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul Muis weggejaagd met je strakke anus moderatie![]()
![]()
Ian vergat erbij te melden dat hij je komende zondag met fiets plus Ajax-vlag op de Stadionweg in Rotterdam neerzetquote:
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Ian vergat erbij te melden dat hij je komende zondag met fiets plus Ajax-vlag op de Stadionweg in Rotterdam neerzet
Daar kan die fiets ook prima staan toch?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.
Mooi, dan sta je daar de hele dag in je eentje te blauwbekkenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.
Waarom zou je die post in hemelsnaam edittenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef D. het volgende:
ow wacht, editten heeft geen zin als je het tegen een mod hebt
Whehehe je maakt het alleen maar erger. Uitleggertje.quote:
Ik bedacht me ineens dat ik alle gesprekken over voetbal moet zien te voorkomenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zou je die post in hemelsnaam editten?
Gert, ik vind die mensen in dat "gate" topique allemaal zwakzinnige kudtdebielen die een reeks in stand houden die geen enkel nut heeft, mag ik dat zeggen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe je maakt het alleen maar erger. Uitleggertje.
Snel van onderwerp veranderen hè.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik vind die mensen in dat "gate" topique allemaal zwakzinnige kudtdebielen die een reeks in stand houden die geen enkel nut heeft, mag ik dat zeggen?
Maar ik háát ze echt, ik wil dat ze allemaal van de laatste treden van hun trap vallen enzeauxquote:
En hou je bek, ik was simpelweg niet gepwnt, nu net door pietje wel, maar vanmiddag niet.quote:
OMFGquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra!!!! Ian zegt lelijke dingen over je!!!![]()
![]()
Nah, het was ook niet heel érg gepwnt hoor, een beetje maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hou je bek, ik was simpelweg niet gepwnt, nu net door pietje wel, maar vanmiddag niet.
Stelletje lutsers
Nee, koekjesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
T gaat nu toch niet over choclade ook hier hè
Neen!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef D. het volgende:
Zeg mensen, wel allemaal liev zijn in mijn naamtopic he
Oeh, wij hebben vanmiddag chocoladeletters gekochtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel....puur en melk en witquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.quote:
Kruidnootjes of echt pepernoten?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n werk lag er een 5kg (!) zak pepernoten te wachten.
He, gelukkig maarquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen schuld dikke bult![]()
![]()
Zo! ik lust alleen nog radijsjes voorlopig.
Oeh.... daar ben ik dan weer heel stoer aan voorbij gelopen in de supermarkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als lustremmer bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel opquote:
Op jou en je 140 collega's? Of alleen voor jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
O ik krijg die alleen ook wel op hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel op.
Nou ja, ik mag van Pietje pas na 14 november pepernoten kopen dus dat doe ik. Of van Manu, daar wil ik afwezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... daar ben ik dan weer heel stoer aan voorbij gelopen in de supermarkt.
* Leandra mompelt iets over discipline met een houdbaarheidsdatum van de aanwezigheid in het keukenkastje![]()
Eetlustremmer, maar idd een remmer in de breedste zin van het woord. (hihi ik zei breedstequote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als lustremmer bedoel je?
Werkt niet alleen bij chocola.
Voor mij en m'n stuk of 10 collega'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Gert het volgende:
Op jou en je 140 collega's? Of alleen voor jou?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Kally het volgende:
Ha heerlijk dat ik alles kan eten wat ik wil
Enne ga nu ff wat te snacken scoren, latersquote:
Ja, dat kan ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Kally het volgende:
Ha heerlijk dat ik alles kan eten wat ik wil
Echt he, ik vind alles lekker dus ben er heul blij meequote:
Je voelt je echt per week vrijer hèquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mocht je nog plannen hebben voor stierenavond, dan kan je dat nu ook wel vergeten![]()
Behalve eetlustremmer ook anticonceptiemiddel
Godver, een nijlpaard gaat scheel kijken van jaloersheid als ie dit voorbij ziet drijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mocht je nog plannen hebben voor stierenavond, dan kan je dat nu ook wel vergeten![]()
Behalve eetlustremmer ook anticonceptiemiddel
Ja, ik vind ook alles lekker. En als ik alles eet word ik vierkant, dus dat doen we dus maar niet. Maar het kán wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, ik vind alles lekker dus ben er heul blij mee
Owquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook alles lekker. En als ik alles eet word ik vierkant, dus dat doen we dus maar niet. Maar het kán wel.
Kan je die overbodige t nog ff editten?quote:
Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan je die overbodige t nog ff editten?
Ik zie 'm nog steeds hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaan
Had je nog afbouwplannen vanavond?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je voelt je echt per week vrijer hè
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaan
Ik moet er een klein beetje op letten, maar ik ben sowieso geen snoepkont, dus heb nergens problemen meequote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
O'.... nou ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niets aan
Nee daar mag jij uit, daar ga ik nu inquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik wel *huil*
weer terug in hoek kruipt
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achterquote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er een klein beetje op letten, maar ik ben sowieso geen snoepkont, dus heb nergens problemen mee
Dat lijkt me nou ook niet echt gezondquote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achter
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je nog afbouwplannen vanavond?
Nu ...ja dat is idd ook wel wat problematisch....dus ik moet extra mn best doen om juist niet af te vallen...heb ook een mega snelle stofwisseling..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt gezond![]()
Ik lust alles, maar door de week snoep en snack ik bijna niet, maar in het weekend wel en zo blijf ik mooi in balans
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achter
Ik eet 4x daags, meestalquote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees nu pas bij en heb m dus niet gezien, maar ik gok zo dat het een flinke huilbui wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik wel *huil*
weer terug in hoek kruipt
Heel simpel een wekker of alarm zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu ...ja dat is idd ook wel wat problematisch....dus ik moet extra mn best doen om juist niet af te vallen...heb ook een mega snelle stofwisseling..
Behalve de aardappelpuree uit het pakjequote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee deze week wel goed gedaan...en gezond en niks kant en klaars
Top. Magere mensen hebben trouwens per definitie een hogere stofwisseling dan corpulente mensen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee deze week wel goed gedaan...en gezond en niks kant en klaars
das idd wel een goede tipquote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel een wekker of alarm zetten
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de aardappelpuree uit het pakje
Da's nie ongezondquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de aardappelpuree uit het pakje
Zit wel vol met conserveringsmiddelen en andere E'squote:
Slaap lekker Leaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ga ff instorten enzeaux..... maar wel braaf in de slaapkamer.
Truste all![]()
Ik weet wat er in zit, ik heb het gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit wel vol met conserveringsmiddelen en andere E's
Trusten Leandraquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ga ff instorten enzeaux..... maar wel braaf in de slaapkamer.
Truste all![]()
Dan weet jij ook dat je beter zelf een aardappel kan stampen met een klontje boter en beetje melkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet wat er in zit, ik heb het gemaakt
Toedelsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr ook vandoor...laterssss
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr ook vandoor...laterssss
Da's gezonder ja, maar weer een stuk minder makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat je beter zelf een aardappel kan stampen met een klontje boter en beetje melk
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
*uit hoekje kruipt om iedereen weltrusten te wensen en zelf ook gaat
the world?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
En nog voor Kally![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....Fuck the World beebs
En stukken lekkerderquote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's gezonder ja, maar weer een stuk minder makkelijk
Het is toch pureren, niet drammerigquote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stukken lekkerder![]()
Normaal ben ik nooit zo drammerig
Zij begrijpt me...das wat teltquote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
the world?
Dat zijn wel heel veel mensen hoor, weet je het wel zeker?
Daar zit wat inquote:Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien pureren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |