quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Veulen en waar is het gebleven?
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.
Ik was even bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
Ik stond aan je zijde, brodda.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Darn..... ik me helemaal suf zoeken, ik had m ook (eindelijk) gevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Mijn 'ding' doe ik alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:
De grootste taalergernis van 2009quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terugquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee man, chill man. Jeweetz!11EINZ!![]()
![]()
![]()
dan gooi ik er wel zwart tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, das te licht doe dan cappucino
Dat weet ik niet, doet het pijnquote:
Ik begin nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terug
quote:
Hoe ging die ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stond aan je zijde, brodda.
Die Adolf Hitler = Albert Heijn paint heb ik nog
ja de échte toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchup
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet. Jij kunt toch wel tegen een stootje?
Yep ik ben een tough cookiequote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet. Jij kunt toch wel tegen een stootje?
Ik zou je verhalen kunnen vertellen johquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat zij wel tegen een stootje kan
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zatquote:
Hou je vooral niet inquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou je verhalen kunnen vertellen joh
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou je verhalen kunnen vertellen joh
Natuurlijk gaat dat goed, jou haarkleur zal niet zo snel goen worden door verven, dan moet je lichter haar hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja de échte toch?...tis wel van ''zwarte kop'' als dat maar goed gaat
dat ga ik heus niet vertelllen ik zei....ik kan.....hey...what happens in rotterdam stays in rotterdamquote:
Je noemt me hotquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en de incrowd, altijd al een hot item geweest.
O ja I've got the powerquote:
graagquote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ga ik heus niet vertelllen ik zei....ik kan.....hey...what happens in rotterdam stays in rotterdam![]()
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden grootquote:
quote:
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zag ik nou vd week niet nog ergens een usericon van jou met iets hots erop?
Dat was die zwarte zondag in oktober 2008?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zat) waarbij Veulen in en post enorm uit haar plaat gegaan is tegen Gert.
Maar dit is slechts een samenvatting van wat ik achteraf gehoord heb, en niet zelf heb kunnen aanschouwen omdat het tegen de tijd dat ik ontnuchterd was de kroeg uit kwam rollen allemaal al gewist was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |