Nah... pyromanen en vroeg vuurwerk heb je ook op de goudkusten, dus geen zorgenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu is het net of ik in een ghetto woon
Dan wordt het toch gebakken aardappelen met rauwe andijvie?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....de andijvie moet ik erweer bij gooien dus niks opwarmen....
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bietje veel.
was mijn werk ooit dit soort onderzoeken.
Jij welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
Ohne düschen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Herzlich willkommen in der SC.
Passen sie bitte auf:
Alles
ist VERBOTEN.
Menschen die sich nicht an diese regeln halten
werden sofort eingesammelt und per zug in die richtung
von "lager 49" deportiert.
Nah, naamtopics doen we al jaren in de diverse RLS SC's.... hoort er gewoon bij.quote:
Ja dat mag wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
je moet gewoon iets vinden hé?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
maarre........pakje puree
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat ik nog meer met mijn schnelle vingerts kan
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan krakenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik wist het al even, en ben al redelijk over de teleurstelling heen.....
Ook het wensen dat ik 20 jaar jonger was is inmiddels wel voorbij
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.quote:
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over de was voor je opvouwen enzeaux.
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieperquote:
en als ze kunnen schommelen, kunnen ze wippen ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Of te snel bier drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeld
Och.....ik ben geen aardappeleter dus dit is dan wat makkelijkerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.
Maar ook nog nooit een Big Mac bijvoorbeeld.
Ze kunnen beter piepen dan kraken!?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Das waar, bij mij maakt het niet zoveel uit trouwens, ik kraak sowieso harder dan m'nquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt benquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ghehequote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Ik ben een heul mooiiiiii topique voor Gertjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Ja maar....er is altijd meerquote:
Owwww toen haden we nog een Veulentjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Had ze eaukquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian zei altijd dat ze grote voeten had, soms onthoud je suffe info.
Lijkt me erg kinderachtig.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Veulen en waar is het gebleven?
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.
Ik was even bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
Ik stond aan je zijde, brodda.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Darn..... ik me helemaal suf zoeken, ik had m ook (eindelijk) gevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Mijn 'ding' doe ik alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:
De grootste taalergernis van 2009quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terugquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee man, chill man. Jeweetz!11EINZ!![]()
![]()
![]()
dan gooi ik er wel zwart tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, das te licht doe dan cappucino
Dat weet ik niet, doet het pijnquote:
Ik begin nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terug
quote:
Hoe ging die ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stond aan je zijde, brodda.
Die Adolf Hitler = Albert Heijn paint heb ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |