Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieperquote:
en als ze kunnen schommelen, kunnen ze wippen ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Of te snel bier drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeld
Och.....ik ben geen aardappeleter dus dit is dan wat makkelijkerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.
Maar ook nog nooit een Big Mac bijvoorbeeld.
Ze kunnen beter piepen dan kraken!?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Das waar, bij mij maakt het niet zoveel uit trouwens, ik kraak sowieso harder dan m'nquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan kraken![]()
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt benquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat ik nog meer met mijn schnelle vingerts kan
Ghehequote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt aardappeltje en zo vele malen lekkerderder en zo gepiept (gepiept, pieper)
Ik ben een heul mooiiiiii topique voor Gertjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik aan de beurt ben
Ja maar....er is altijd meerquote:
Owwww toen haden we nog een Veulentjequote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Had ze eaukquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian zei altijd dat ze grote voeten had, soms onthoud je suffe info.
Lijkt me erg kinderachtig.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |