quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Wie is Veulen en waar is het gebleven?
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tutorial Topique niet vinden![]()
Wel deze: [DGK] AH vs DGK wel terecht?
Gertje
Voor die OP had ik prijzen moeten krijgen, verdomme.
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veulen is een user die vaak in de SC postte (daar ken ik ze van iig) tijdens DGK.
Ik was even bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
D. gaat uit principe niet in dit topic posten?
Ik stond aan je zijde, brodda.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik voor die hetze. Vooral omdat zoveel imbecielen dachten dat het serieus was en mij een imbeciel vonden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Darn..... ik me helemaal suf zoeken, ik had m ook (eindelijk) gevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB M!!!!1
Mijn 'ding' doe ik alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:
De grootste taalergernis van 2009quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kroegen en krijg daarna bezoek, dus dan kan je je ding weer doen, brodder.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Tip van Truus: Als het groen wordt, gewoon even wassen met ketchupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
Oeh kally morgen gooi ik caramelkleur in mn haar...dat gaat denk wel goed toch?
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terugquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ving een permaban omdat ze over de schreef ging tegen Remlofl en was vervolgens te koppig (typisch Veulerst trouwens) om een unban aan te vragen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee man, chill man. Jeweetz!11EINZ!![]()
![]()
![]()
dan gooi ik er wel zwart tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, das te licht doe dan cappucino
Dat weet ik niet, doet het pijnquote:
Ik begin nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze wel aangevraagd, maanden en maanden later, maar ze kon het schudden. Yvonne en Remlof willen haar niet terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |