quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan staan ze hier in de rij hoor...ze is niet zo heel geliefd
Uiteraardquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat we mogen stemmen welke martelpraktijken als volgende uitgeoefend worden.
Nee dat wist ik dus niet. Dat hij leuk was wist ik, mensen die niet doen wat er van ze verwacht wordt zijn zeauwiezeau leuk, maar dat hij ook nog eens een jong lekkertje is heeft mij aangenaam verrastquote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG Deisyy.... wist jij niet dat Ian niet alleen leuk, maar ook jong enzo enzeaux was?!
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat we mogen stemmen welke martelpraktijken als volgende uitgeoefend worden.
Huh, wie is niet geliefd?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan staan ze hier in de rij hoor...ze is niet zo heel geliefd
Jan van Veenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel met hese, hijgerige stem![]()
Zoals die dude van Candlelight op de radio vroeger.
Ja je kent ons, wij vechten saampjesquote:
Hoe zou het met de mijne gaanquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef Leandra het volgende:
GV, de GV, de GVD, wil ik iemand een briggie sturen, zit de mailbox vol
Ja... ik wist het al even, en ben al redelijk over de teleurstelling heen.....quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat wist ik dus niet. Dat hij leuk was wist ik, mensen die niet doen wat er van ze verwacht wordt zijn zeauwiezeau leuk, maar dat hij ook nog eens een jong lekkertje is heeft mij aangenaam verrast
Euh, ik heb eerst een ander projectje leaupen lopen, maar daarna doe ik jou wel evenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jan van Veen![]()
Doe maar een gedicht Candlelighten en hier achterlaten dan.
Misschien moet je het toch even googlen van die nitraten in de 2 x opgewarmde andijvie, Coos heeft misschien wel een bietje gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
Jajajaja...Maar ik heb me wel aan mn intentie gehouden...Deze week that is
Ik wil je wel ff een PM sturen om te kijken of het kanquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe zou het met de mijne gaan![]()
Was heul helemaal vergeten dat die dingen vol kunnen
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik wist het al even, en ben al redelijk over de teleurstelling heen.....
Ook het wensen dat ik 20 jaar jonger was is inmiddels wel voorbij
Nu is het net of ik in een ghetto woonquote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jullie hadden toch ook een actieve pyromaan??
Lekkere combinatie met dat vuurwerk
Ja maar....de andijvie moet ik erweer bij gooien dus niks opwarmen....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch even googlen van die nitraten in de 2 x opgewarmde andijvie, Coos heeft misschien wel een bietje gelijk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch even googlen van die nitraten in de 2 x opgewarmde andijvie, Coos heeft misschien wel een bietje gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |