en je post niet eens met een zachte Gquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, je hoeft alleen maar een paar woorden weg te halen
om van Deisyy's posts wat geyls geils te maken
OMG Deisyy.... wist jij niet dat Ian niet alleen leuk, maar ook jong enzo enzeaux was?!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je nu eigenlijk veel liever![]()
Ik dacht altijd dat je eem midlifecryer met een frustratie was, maar je blijkt gewoon een jonge god te zijn die van een lolletje houdt
Kleinzusje is een geval apart, dat in ieder geval.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zij in zat weet ik niet, maar het was wel heftig
SSSSSSSSsspinazie....dat mag niet ...Andijvie wel....en hij was rauw....en nog steeds want die mik ik er dus later bijquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Andijvie mag je toch niet 2 keer opwarmen? Nitraat ---> Nitriet
Andijvie hoef je sowieso niet op te warmenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
De locale nieuwszender is zelfs gebeldquote:Op woensdag 4 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En in alle huizen om je heen vielen mensen om van verbazing
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
SSSSSSSSsspinazie....dat mag niet ...Andijvie wel....en hij was rauw....en nog steeds want die mik ik er dus later bij
Wel met hese, hijgerige stemquote:Op woensdag 4 november 2009 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en je post niet eens met een zachte G
"De Brug' is al gebeldquote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De locale nieuwszender is zelfs gebeld![]()
Kijk, ze kookt!
ja doen we een ''Hit the fucking bitch'' partyquote:Op woensdag 4 november 2009 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zal tijd worden, mag ikke, mag ikke
Over nitraat en nitriet gesproken, er ging me net een bommetje af hier in de straatquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Flikker daar een cam op en je hebt meer succes dan SV.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doen we een ''Hit the fucking bitch'' party
Maar het wordt toch heet/warm als je die door die hete aardappelen mikt?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
SSSSSSSSsspinazie....dat mag niet ...Andijvie wel....en hij was rauw....en nog steeds want die mik ik er dus later bij
oeoeoeoeooe doen wequote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Flikker daar een cam op en je hebt meer succes dan SV.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is mijn How To Become Incrowd Tutorial topiquetopic!?
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het wordt toch heet/warm als je die door die hete aardappelen mikt?
Dus opbakken is voor de 2e keer verhitten.
Nu wel foto's/filmpjes maken hequote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doen we een ''Hit the fucking bitch'' party
Maar morgen gooit ze er weer rauwe andijvie doorheenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het wordt toch heet/warm als je die door die hete aardappelen mikt?
Dus opbakken is voor de 2e keer verhitten.
En jullie hadden toch ook een actieve pyromaan??quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over nitraat en nitriet gesproken, er ging me net een bommetje af hier in de straat![]()
Het begint nu al
quote:
Met zoals ongeveer al mijn topiques topics iets van 5 posts en dan een slotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |