quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in had...en ik was toch aan het koken
Maar, de drank en drugsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
LiefZit net die ruige marinejas te verwerken
komtie met lief
En er dan een excuusmailtje achteraan sturenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mailen, heel boos, vraag maar even een voorbeeldmailtje bij Noek op
Ja dat maakt een hoop goedquote:
Wat dacht u van een anonieme kaartenactie.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er dan een excuusmailtje achteraan sturen![]()
Ik denk dat het beter is dat ik morgen maar weer een nieuwe poging ga wagen, want anders is mijn puber er de dupe van en dat is nou ook weer niet de bedoeling
Ja hé?quote:
Ik vind je nu eigenlijk veel lieverquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees niet graag zo ver terug.
Daar was ik nog lief enzeaux enzo.
Volgens KleinZusje heb ik een oude ziel.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je nu eigenlijk veel liever![]()
Ik dacht altijd dat je eem midlifecryer met een frustratie was, maar je blijkt gewoon een jonge god te zijn die van een lolletje houdt
Nah, okay, als je puber er de dupe van wordt is het niet handigquote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er dan een excuusmailtje achteraan sturen![]()
Ik denk dat het beter is dat ik morgen maar weer een nieuwe poging ga wagen, want anders is mijn puber er de dupe van en dat is nou ook weer niet de bedoeling
Nee jammie juistquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's vaak wat minder lekker is mijn ervaring
En in alle huizen om je heen vielen mensen om van verbazingquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hé?....ik heb het ook heul hard in de deuropening door de straat heen geroepen...Galmend
ik KooK!!!!!
Steamy enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en de incrowd, altijd al een hot item geweest.
Als je nog een keer u tegen me zegt trek ik je door het adsl-kabeltjequote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat dacht u van een anonieme kaartenactie.
Kijk, je hoeft alleen maar een paar woorden weg te halenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nog een keer u tegen me zegt trek ik je
Waar zij in zat weet ik niet, maar het was wel heftigquote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens KleinZusje heb ik een oude ziel.
Misschien zat die toen in zijn midlife?
Ik hoopte juist dat die *ploink die ik hoorde de onderbuurvrouw was die eindelijk neer gemept werdquote:Op woensdag 4 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En in alle huizen om je heen vielen mensen om van verbazing
Andijvie mag je toch niet 2 keer opwarmen? Nitraat ---> Nitrietquote:
Ja zal tijd worden, mag ikke, mag ikkequote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoopte juist dat die *ploink die ik hoorde de onderbuurvrouw was die eindelijk neer gemept werd.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |