Eiquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
rauwe Andijviestampot met uitgebakken spekjes en een stukje rookworst en een gebakken ei
O dat is ook lekker, ik hou van stampottenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
rauwe Andijviestampot met uitgebakken spekjes en een stukje rookworst en een gebakken ei
Hier licht het wel flink in de vertequote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef Coos het volgende:
Trouwens flink weerlichten in het noorden.
Hier ookquote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier licht het wel flink in de verte![]()
Mag wel deze kant op komen.
quote:
Eigenlijk dat ik eerst dat jij foto's aan het maken was, maar toen bleek het onweer te zijnquote:
Maar wel als we lekker binnen zitten met een kaarsje aan enzo enzeauquote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Onweer en regen.
Het enige dat net iets beter is: sneeuw![]()
Ik zat net in je posthistory te loeren.... heb je eerste DGK SC teruggelezenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Onweer en regen.
Het enige dat net iets beter is: sneeuw![]()
Ja jij al gauw je haar goed doenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk dat ik eerst dat jij foto's aan het maken was, maar toen bleek het onweer te zijn
Ik wel door mijn broer had hem alleen gister nodigquote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
En ineens besef ik dat het half 8 is en ik niet terug gebeld ben, goffer
Mailen, heel boos, vraag maar even een voorbeeldmailtje bij Noek opquote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
En ineens besef ik dat het half 8 is en ik niet terug gebeld ben, goffer
Die had je ook via mij kunnen kopen voor een speciaal onderwijsprijsjequote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
Het is een Sony Vaio geworden
Juist.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel als we lekker binnen zitten met een kaarsje aan enzo enzeau
Ik lees niet graag zo ver terug.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat net in je posthistory te loeren.... heb je eerste DGK SC teruggelezen![]()
Toen hadden we een paar pubertjes die het topic wilden kapen![]()
![]()
[SC # 12] Babbel de babbel in de SlowChat
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees niet graag zo ver terug.
Daar was ik nog lief enzeaux enzo.
Ik begon lief, likte mij in bij Gert tot ik een tagje had.quote:
Toen was je ook niet lief, maar wel heel leukquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees niet graag zo ver terug.
Daar was ik nog lief enzeaux enzo.
ik ook en nog over voor morgenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is ook lekker, ik hou van stampotten![]()
Liefquote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begon lief, likte mij in bij Gert tot ik een tagje had.
Kreeg sterallures, begon mij te misdragen, drank, drugs...
De beelden waren niet mooiiiiiiiiii...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |