quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden groot
Veel langer dan een jaar geleden, tochquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat was die zwarte zondag in oktober 2008?
Ik wist niet dat Veulen daar ook bij betrokken was![]()
Ik heb dat ook niet op de avond zelf mee gekregen, wel de nasleep.
Paniek....ik heb het gevoel dat je in paniek raaktquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
Veulen trommelde die avond half Vol.nl op omdat ze samen met 18 anderen een ban kreeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang verhaal, vervelende toestand met de Blurk en Lobasca heibel, en toen dat explodeerde volgde er op een avond een hele reeks bans (uiteraard was het weer op een zaterdag dat ik in de kroeg zat) waarbij Veulen in en post enorm uit haar plaat gegaan is tegen Gert.
Maar dit is slechts een samenvatting van wat ik achteraf gehoord heb, en niet zelf heb kunnen aanschouwen omdat het tegen de tijd dat ik ontnuchterd was de kroeg uit kwam rollen allemaal al gewist was.
O dus niet die avond dat zelfs Dementor een ban kreeg, al duurde dat maar 2 of 3 dagen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Januari 2008, zoek daar maar. Dat was in de tijd dat Pietje nog iedere avond huiswerk moest maken. Ja ja, kleintjes worden groot
Ja, ik zou gokken oktober 2007quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel langer dan een jaar geleden, toch?
Januari 2008quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde banparty in gedachte.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nobody touches my usericonquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Paniek....ik heb het gevoel dat je in paniek raakt
Ja, met dat ruige rapnummer eronder!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ging die ook alweer?
Mooiste bijval was van Soylent (tegenwoordig Eleusis) met zijn filmpje van een poging een plastic zak van Albert Heijn in de fik te steken, als "daad". Dit lukte zogenaamd niet, waarna hij er maar hard op ging stampen.
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de handquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik zou gokken oktober 2007
die met veulen zegt mij ook niksquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde banparty in gedachte.
Oh ik dacht dat dit gekloot toen de aanleiding was voor besaid. Maakt ook niet uit, dat was rond de jaarwisseling, naar 2008.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de hand
Nou ik zou zeggen....Go voor de Killquote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nobody touches my usericonNou ja, behalve
NZ
dan....
![]()
Besaid was eerst als reactie op dat gejank in dat chatprogramma dat we op moesten pleuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rond die tijd, iets later dacht ik, stond Besaid in de steigers. We zaten toen op beide sites. Het liep in januari flink uit de hand
Ik dacht dat het over de massale ban ging, waar o.a. NMNS, Disana, Lobasca, Tipsch, Dementor en Blurk bij betrokken waren. Ik kan me niet herinneren dat Veulen daarbij was.quote:
Hier ook nogquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! waardan hoe dan wie dan???? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!
ACHTERLIJKE DGK MOD ROEPT OP TOT BOYCOT AH!1!!! DAT DIT KAN OP FOK!!!!!111!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat was echt grappig toen met AH.
Nope, dat speelde zich volgens mij maanden later af, BBQ in Scheveingen met SLY, net daarnaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dus niet die avond dat zelfs Dementor een ban kreeg, al duurde dat maar 2 of 3 dagen?
Doet er eigenlijk ook niet toe wanneer, ik kende Veulen niet zo goed, maar zo te lezen is het jammer dat ze hier niet meer komt.
Nee gekkie, wij waren al lang op Besaid, vanwege die onvrede. In het begin postten we op beide sites.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen gingen er 18 accounts door de shreddert en die kwamen allemaal daarheen.
Dat waren nog 's SC's.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook nog![]()
[SC # 66] 2 geranium or not 2 geranium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |