dank je! vind het persoonlijk een hele prestatie.quote:
Dan ga je m maar eens flink versieren of dronken voeren... je mag wel een paar handboeien lenen om hem vast te ketenenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dank je! vind het persoonlijk een hele prestatie.![]()
![]()
Mwah... je zou dat ook kostenbesparend kunnen noemen.... je bent er wat langer mee bezig dan met harsen maar het effect is hetzelfdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
(weet je hoe je kunt vaststellen dat je je gruwelijk verveelt? Als je met een pincet beenharen zit uit te trekken)
echt niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb zelfs nog nooit een verkering gehad die in de buurt kwam van zo'n lange periode![]()
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je zou dat ook kostenbesparend kunnen noemen.... je bent er wat langer mee bezig dan met harsen maar het effect is hetzelfde![]()
Nope, mijn langste verkering was exact op de dag 2½ jaar....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet?![]()
nou ja, had het ook niet achter mijzelf gezocht.maar heb een relaxte man getroffen...
![]()
which reminds me: waar is Ian eigenlijk??
wij zijn al 15 jaar samen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, mijn langste verkering was exact op de dag 2½ jaar....
Ik heb niet genoeg beenhaar om een patroontje te plukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..![]()
WTF................... gewoon die voetballericoon met dat oranje shirt ( ingekleurd ok) das toch niet zo veel gevraagd ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je m maar eens flink versieren of dronken voeren... je mag wel een paar handboeien lenen om hem vast te ketenen![]()
nee 4 mannen.. (nah technisch gezien 1 man en drie jongens. en ja een wit petje, passend bij mijn heuptasjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
9 jaar met 1 man ? petje af ( of draag je niet zo'n witte ?)
Juist... het heeft eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..![]()
nog ff sparen dan maar...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg beenhaar om een patroontje te plukken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF................... gewoon die voetballericoon met dat oranje shirt ( ingekleurd ok) das toch niet zo veel gevraagd ?
On topic: beter qua lijnenspel en kleurverdeling
Ben ff naar de paranormaalbeurd geweest en daar zag ik het middels een print van de SCquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee 4 mannen.. (nah technisch gezien 1 man en drie jongens. en ja een wit petje, passend bij mijn heuptasjehoe weet jij dat?
)
En moet dat percee in de SC ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Amanda is geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |