OMFGquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra!!!! Ian zegt lelijke dingen over je!!!![]()
![]()
Nah, het was ook niet heel érg gepwnt hoor, een beetje maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hou je bek, ik was simpelweg niet gepwnt, nu net door pietje wel, maar vanmiddag niet.
Stelletje lutsers
Nee, koekjesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
T gaat nu toch niet over choclade ook hier hè
Neen!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef D. het volgende:
Zeg mensen, wel allemaal liev zijn in mijn naamtopic he
Oeh, wij hebben vanmiddag chocoladeletters gekochtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel....puur en melk en witquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.quote:
Kruidnootjes of echt pepernoten?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n werk lag er een 5kg (!) zak pepernoten te wachten.
He, gelukkig maarquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen schuld dikke bult![]()
![]()
Zo! ik lust alleen nog radijsjes voorlopig.
Oeh.... daar ben ik dan weer heel stoer aan voorbij gelopen in de supermarkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n werk lag er een 5kg (!) zak pepernoten te wachten.
Als lustremmer bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |