Nee, juist slim toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, dat is op mijn werk en daar zijn ze wél slim
Neeeeheeeeeeee, niet alleen buufquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
Ik gisteren ook.... ga je 1 keer beschaafd tekeer, gaat het zo het zwarte gat inquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, juist slim toch?Want ik kreeg óók gelijk.
Kies je momenten, kies je plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ook
Zie. Daar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Hmmz.... de betekenis van die laatste (2) zin(nen) wordt wel heel anders door die punten en hoofdletters....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Euh, we hadden een afspraak. dat het daar bleef. Dus nee. Maar ik durfde het wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag de SC zeker niet mee laten genieten hè
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet flikker op manHet is geweaun een tweede SC
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... die kwam ik ook nog tegen in je postgeschiedenis![]()
Die staat nogquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staan
TNTquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ezels genoeg daar, dus 't past daar welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe leerzaam Fok! kan zijn is door de jaren heen al geblekenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staat nog![]()
Maar goed, dat was dan ook zo'n ouderwetse kwaliteitspost waar heul veul users nog wat aan kunnen hebben
Flauw, want daar mocht het....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregen
Ik zei niet: "ik hoop dat je doodgaat".quote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw, want daar mocht het....
Dat was een soort "nationaal slachtveld" voor DGK users die een beef met elkaar hadden... vecht het daar maar uit, en hou het buiten andere topics.
Ik ben voor Ajax.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet als je die laatste opmerking met disclaimert ook weghaalt zoek ik je op en hang ik een ajaxvlaggetje aan je fiets
Ja, mijn popcorn is klaar, doe eens een linkje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul Muis weggejaagd met je strakke anus moderatie![]()
![]()
Die is ff peukie doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul Muis weggejaagd met je strakke anus moderatie![]()
![]()
Ian vergat erbij te melden dat hij je komende zondag met fiets plus Ajax-vlag op de Stadionweg in Rotterdam neerzetquote:
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Ian vergat erbij te melden dat hij je komende zondag met fiets plus Ajax-vlag op de Stadionweg in Rotterdam neerzet
Daar kan die fiets ook prima staan toch?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.
Mooi, dan sta je daar de hele dag in je eentje te blauwbekkenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zondag uit in Alkmaar.
Waarom zou je die post in hemelsnaam edittenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef D. het volgende:
ow wacht, editten heeft geen zin als je het tegen een mod hebt
Whehehe je maakt het alleen maar erger. Uitleggertje.quote:
Ik bedacht me ineens dat ik alle gesprekken over voetbal moet zien te voorkomenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zou je die post in hemelsnaam editten?
Gert, ik vind die mensen in dat "gate" topique allemaal zwakzinnige kudtdebielen die een reeks in stand houden die geen enkel nut heeft, mag ik dat zeggen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe je maakt het alleen maar erger. Uitleggertje.
Snel van onderwerp veranderen hè.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik vind die mensen in dat "gate" topique allemaal zwakzinnige kudtdebielen die een reeks in stand houden die geen enkel nut heeft, mag ik dat zeggen?
Maar ik háát ze echt, ik wil dat ze allemaal van de laatste treden van hun trap vallen enzeauxquote:
En hou je bek, ik was simpelweg niet gepwnt, nu net door pietje wel, maar vanmiddag niet.quote:
OMFGquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra!!!! Ian zegt lelijke dingen over je!!!![]()
![]()
Nah, het was ook niet heel érg gepwnt hoor, een beetje maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hou je bek, ik was simpelweg niet gepwnt, nu net door pietje wel, maar vanmiddag niet.
Stelletje lutsers
Nee, koekjesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
T gaat nu toch niet over choclade ook hier hè
Neen!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef D. het volgende:
Zeg mensen, wel allemaal liev zijn in mijn naamtopic he
Oeh, wij hebben vanmiddag chocoladeletters gekochtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Jawel....puur en melk en witquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.quote:
Kruidnootjes of echt pepernoten?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n werk lag er een 5kg (!) zak pepernoten te wachten.
He, gelukkig maarquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen schuld dikke bult![]()
![]()
Zo! ik lust alleen nog radijsjes voorlopig.
Oeh.... daar ben ik dan weer heel stoer aan voorbij gelopen in de supermarkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als lustremmer bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was ik genoodzaakt een foto van Sugar Lee hooper te posten.![]()
Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel opquote:
Op jou en je 140 collega's? Of alleen voor jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
O ik krijg die alleen ook wel op hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |