Nah... NMNS, nou moet je ophouden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, dat is op mijn werk en daar zijn ze wél slim
WEL GODVERDOMME.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef Leandra het volgende:
Oeh... hiernaast verdwijnen posts.... zomaar automagisch
Nee, juist slim toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, toevoeging, dat is op mijn werk en daar zijn ze wél slim
Neeeeheeeeeeee, niet alleen buufquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOEM JIJ BUUFJE DOM!?
*zoekt ban knop...
Ik gisteren ook.... ga je 1 keer beschaafd tekeer, gaat het zo het zwarte gat inquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, juist slim toch?Want ik kreeg óók gelijk.
Kies je momenten, kies je plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
WEL GODVERDOMME.
Zo komen we dus nooit op DGK niveau.
En ik was nog netjes.
Voor mijn doen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent intelligent genoeg en......je kunt nog mooi zingen ook
Zie. Daar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Hmmz.... de betekenis van die laatste (2) zin(nen) wordt wel heel anders door die punten en hoofdletters....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kies je momenten, kies je plek.
Niet. Daar.
Euh, we hadden een afspraak. dat het daar bleef. Dus nee. Maar ik durfde het wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag de SC zeker niet mee laten genieten hè
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet flikker op manHet is geweaun een tweede SC
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... die kwam ik ook nog tegen in je postgeschiedenis![]()
Die staat nogquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het ezelsbruggetje van Leandra maar laat staan
TNTquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ezels genoeg daar, dus 't past daar welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe leerzaam Fok! kan zijn is door de jaren heen al geblekenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staat nog![]()
Maar goed, dat was dan ook zo'n ouderwetse kwaliteitspost waar heul veul users nog wat aan kunnen hebben
Flauw, want daar mocht het....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáár heb ik iemand dood gewenst en een ban voor gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |