Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan je die overbodige t nog ff editten?
Ik zie 'm nog steeds hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaan
Had je nog afbouwplannen vanavond?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je voelt je echt per week vrijer hè
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik al niet, anders had ik het voor je gedaan
Ik moet er een klein beetje op letten, maar ik ben sowieso geen snoepkont, dus heb nergens problemen meequote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
O'.... nou ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niets aan
Nee daar mag jij uit, daar ga ik nu inquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik wel *huil*
weer terug in hoek kruipt
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achterquote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er een klein beetje op letten, maar ik ben sowieso geen snoepkont, dus heb nergens problemen mee
Dat lijkt me nou ook niet echt gezondquote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achter
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je nog afbouwplannen vanavond?
Nu ...ja dat is idd ook wel wat problematisch....dus ik moet extra mn best doen om juist niet af te vallen...heb ook een mega snelle stofwisseling..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt gezond![]()
Ik lust alles, maar door de week snoep en snack ik bijna niet, maar in het weekend wel en zo blijf ik mooi in balans
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vergeet juist vaak te eten....dan ben ik druk en dan heb ik alleen ontbeten...daar kom ik meestal zo rond het avondeten dan achter
Ik eet 4x daags, meestalquote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees nu pas bij en heb m dus niet gezien, maar ik gok zo dat het een flinke huilbui wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik wel *huil*
weer terug in hoek kruipt
Heel simpel een wekker of alarm zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu ...ja dat is idd ook wel wat problematisch....dus ik moet extra mn best doen om juist niet af te vallen...heb ook een mega snelle stofwisseling..
Behalve de aardappelpuree uit het pakjequote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee deze week wel goed gedaan...en gezond en niks kant en klaars
Top. Magere mensen hebben trouwens per definitie een hogere stofwisseling dan corpulente mensen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee deze week wel goed gedaan...en gezond en niks kant en klaars
das idd wel een goede tipquote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel een wekker of alarm zetten
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de aardappelpuree uit het pakje
Da's nie ongezondquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de aardappelpuree uit het pakje
Zit wel vol met conserveringsmiddelen en andere E'squote:
Slaap lekker Leaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ga ff instorten enzeaux..... maar wel braaf in de slaapkamer.
Truste all![]()
Ik weet wat er in zit, ik heb het gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit wel vol met conserveringsmiddelen en andere E's
Trusten Leandraquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ga ff instorten enzeaux..... maar wel braaf in de slaapkamer.
Truste all![]()
Dan weet jij ook dat je beter zelf een aardappel kan stampen met een klontje boter en beetje melkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet wat er in zit, ik heb het gemaakt
Toedelsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr ook vandoor...laterssss
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr ook vandoor...laterssss
Da's gezonder ja, maar weer een stuk minder makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat je beter zelf een aardappel kan stampen met een klontje boter en beetje melk
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
*uit hoekje kruipt om iedereen weltrusten te wensen en zelf ook gaat
the world?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
En nog voor Kally![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....Fuck the World beebs
En stukken lekkerderquote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's gezonder ja, maar weer een stuk minder makkelijk
Het is toch pureren, niet drammerigquote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En stukken lekkerder![]()
Normaal ben ik nooit zo drammerig
Zij begrijpt me...das wat teltquote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
the world?
Dat zijn wel heel veel mensen hoor, weet je het wel zeker?
Daar zit wat inquote:Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien pureren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |