abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:01:36 #1
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74350866

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door Twizu op 03-11-2009 18:53:56 ]
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74350885
gehehe die tt
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:02:10 #3
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74350887
Opschiet pakketje.
pi_74350903
Hmm,

Date Shipped @ Focal Price: 10/16/2009

1 van deze dagen dus
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:03:27 #5
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74350929
Een schaamteloze quote
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Twizu het volgende:
Even een offtopic vraag

Ik kan me herrineren dat hier ooit wat Nederlanse webshops langskwamen met toffe, doch goedkope horloges. Weten jullie toevallig nog welke dit waren?

Alvast dank!
6 eien
pi_74350955
Me zus is eind november jarig. Wil wat leuke dingen gaan kopen voor haar voor de grap. Ze wordt 28 jaar, wie heeft er leuke tips?
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:06:33 #7
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74351026
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Skiet het volgende:
Me zus is eind november jarig. Wil wat leuke dingen gaan kopen voor haar voor de grap. Ze wordt 28 jaar, wie heeft er leuke tips?
Hele verzameling body massagers?
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:07:29 #8
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74351065
@ skiet , kijk eens op taobao daar is heel veel (veul teveel ) te vinden.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:08:30 #9
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74351094
quote:
Ze zal het absoluut waarderen als ze dit cadeau van je kreeg.
6 eien
pi_74351139
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef Twizu het volgende:
Een schaamteloze quote
[..]

www.watchtime.nl ?
kei lief.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:10:55 #11
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74351177
Of geef haar een Chinese zooi Abonnement. Iedere maand één cadeautje in de bus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 eien
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:12:44 #12
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74351244
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:

[..]

www.watchtime.nl ?
Yes! Althans, hij lijkt er wel op

Bedankt.
6 eien
pi_74351419
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef rac het volgende:
@ skiet , kijk eens op taobao daar is heel veel (veul teveel ) te vinden.

Yes, Taobao ken ik natuurlijk. Maar als je niet weet wat je wilt geven is het lastig. Dus vandaar mijn vraag of mensen hier misschien wat leuke tips hebben van nuttige/nutteloze dingen.
pi_74351467
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef Twizu het volgende:

[..]

Yes! Althans, hij lijkt er wel op

Bedankt.
Anders weet ik nog wel een aantal leuke adressen in China. Heb laatst daar een 3tal horloges vandaan gehaald. Echt super dingen! Zal wel een keer foto's maken en review geven.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:25:40 #15
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74351665
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Anders weet ik nog wel een aantal leuke adressen in China. Heb laatst daar een 3tal horloges vandaan gehaald. Echt super dingen! Zal wel een keer foto's maken en review geven.
Je bedoelt op Taobao? Ik hoef niet persé een merkje oid. Ik vind die van Geneva wel aardig met een leren band, maar vrees voor de levensduur. Ik wil best wat meer betalen voor kwaliteit, maar niet voor het merk..

Lastig!
6 eien
pi_74351880
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je bedoelt op Taobao? Ik hoef niet persé een merkje oid. Ik vind die van Geneva wel aardig met een leren band, maar vrees voor de levensduur. Ik wil best wat meer betalen voor kwaliteit, maar niet voor het merk..

Lastig!
Nee op BG hebben zes niet speciaal een merk. Ze zijn er wel met een merk maar dat hoeft niet. En tot nu lijken het mij zeer stevige horloges. Kijk maar eens op Budgetgadgets. Echt goed spul daar.
pi_74351972
Als mijn bestelling bij deal extreme op de 29ste Hong Kong heeft verlaten wanneer kan ik hem dan verwachten?

Extra info:

10/21/2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door 804148 op 03-11-2009 15:41:49 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:36:51 #18
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74352068
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Nee op BG hebben zes niet speciaal een merk. Ze zijn er wel met een merk maar dat hoeft niet. En tot nu lijken het mij zeer stevige horloges. Kijk maar eens op Budgetgadgets. Echt goed spul daar.
Ga ze eens bekijken, bedankt!

BG is niet van Jack hè? Las vroeger altijd mee, maar moet mezelf nu eens updaten.
6 eien
pi_74352306
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef Twizu het volgende:

[..]

BG is niet van Jack hè? Las vroeger altijd mee, maar moet mezelf nu eens updaten.
BG = www.budgetgadgets.com
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef mstr het volgende:
Hier doen de pakketjes er ook langer over
Ik heb een aantal (nu 3) pakketjes die helemaal niet zijn aangekomen (vooral ebay).
pi_74352320
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2877
pi_74352322
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_74352330
Ik had overigens een mobieltje besteld.. Zou in 2 tot 5 dagen shipped worden en staat al sinds dag 2 op ready in de order. Dus hij wordt gewoon niet verstuurd.

Ze storten wel automatisch geld terug naar paypal Maar 2 dollar minder? Heel apart allemaal.

Ergste is dat ik die foon toch best graag wil hebben
pi_74352370
Net deze laptop tas binnen:
http://www.focalprice.com(...)HP_Laptop_Black.html
Top kwaliteit voor maar ¤15 .

De originele kost +/- ¤40: http://www.koopkeus.nl/a/(...)ck/lijst_product.htm .
pi_74352383
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had overigens een mobieltje besteld.. Zou in 2 tot 5 dagen shipped worden en staat al sinds dag 2 op ready in de order. Dus hij wordt gewoon niet verstuurd.

Ze storten wel automatisch geld terug naar paypal Maar 2 dollar minder? Heel apart allemaal.

Ergste is dat ik die foon toch best graag wil hebben
Is die 2 euro niet het bedrag dat paypal krijgt met geldtransacties?
pi_74352533
quote:

Die staat hier al druk te flip flappen bij mij thuis haha. Kan er nog wel een voor haar bestellen inderdaad. Net even de snuggie besteld aangezien me zus echt een lezer is en het me dan wel handig lijkt (ook een beetje waar ze het mee promoten natuurlijk)
pi_74353335
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74353338
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:45 schreef veda het volgende:

[..]

Is die 2 euro niet het bedrag dat paypal krijgt met geldtransacties?
Geen idee, maar volgens mij is het gewoon mijn geld
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:16:33 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74353465
Omg, die Tha_Duck
Even om iets duidelijk te maken voor iedereen:

Als er bij DX staat dat iets binnen 1 tot 3 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 1 week.
Als er bij DX staat dat iets binnen 2 tot 5 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 2 weken of langer.
Het kan eerder zijn, maar dat komt niet vaak meer voor. Soms maken ze de tijden nog waar ook, dat is om de paar maanden een weekje ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74353752
Tha_Duck wat had je nou besteld wat zo lang duurt?
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:26:05 #30
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74353836
heb aardig wat pakketten onderweg ( totale waarde 1000$ )
en komt vandaag pakektje binnen!
het varkentje ( thanks jack )
nu nog ff wchten op de rest
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:36:06 #31
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_74354214
gheghe yes 1000 dollar niet binnen en wel een varkentje van één cent

vandaag dus deze binnen gekregen:

er was door iemand gevraagd of hij niet te heet zou zijn voor zijn bong. Ik denk dat het wel meevalt, het is wel een redelijke vlam (net zoals op de video's), maar om glas te smelten moet je hem wel overdreven lang op dezelfde plaats houden.

Het is trouwens geen wieltje om hem te stellen, maar om het drukknopje op zijn plaats te houden.
en der zit nog een rubber voetje bij zodat je hem ook neer kunt zetten als je dat zou willen.

Gevuld met aanstekergas van de Action, een fles kost daar iets van een euro ofzo en het zijn gewoon dezelfde.

Verder nog deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.26461
binnengekregen, 2 stuks besteld, ze zijn een beetje grijs ipv wit en één accu bleef niet helemaal zitten, tot ik even grof geweld gebruikt heb, nu zit ie goed.

Voor de mooi hoef je het dus niet te doen, maar ik mag niet klagen voor dat geld.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:36:28 #32
257229 opastokvis
pi_74354226
oeps foutje, ik heb nogal eens ruzie met de quote en edit knop
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:43:02 #33
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74354486
Vandaag het varkentje binnengekregen á ¤0,01
pi_74354618
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Omg, die Tha_Duck
Even om iets duidelijk te maken voor iedereen:

Als er bij DX staat dat iets binnen 1 tot 3 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 1 week.
Als er bij DX staat dat iets binnen 2 tot 5 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 2 weken of langer.
Het kan eerder zijn, maar dat komt niet vaak meer voor. Soms maken ze de tijden nog waar ook, dat is om de paar maanden een weekje ofzo.
Erhm, ik ben blij dat jij het zo prima weet!
Hoelang en hoeveel heb je er al besteld? Ik bestel er al 1,5 jaar, regelmatig, en heb nog nooit langer dan 5 dagen op een shipment hoeven wachten zonder bericht. Dat het na versturen 10 tot 20 dagen duurt, prima. Maar het is zou wel fijn zijn als iets de deur uit gaat.

Overigens wordt er ook niet op mijn ticket gereageerd bij DX, normaal is dat ook binnen 1 dag.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef Skiet het volgende:
Tha_Duck wat had je nou besteld wat zo lang duurt?
Had ik al genoemd in andere topic T99i 2.4" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone ( http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370 )
pi_74354795
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoelang en hoeveel heb je er al besteld? Ik bestel er al 1,5 jaar, regelmatig, en heb nog nooit langer dan 5 dagen op een shipment hoeven wachten zonder bericht. Dat het na versturen 10 tot 20 dagen duurt, prima. Maar het is zou wel fijn zijn als iets de deur uit gaat.

Overigens wordt er ook niet op mijn ticket gereageerd bij DX, normaal is dat ook binnen 1 dag.
[..]

Had ik al genoemd in andere topic T99i 2.4" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone ( http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370 )
Nooit langer dan 5 dagen hoeven wachten op een shipment?
Dan ben jij een mazzelpik zeg.
kei lief.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:00:05 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74355086
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan heb jij geluk met je bestellingen hoor, want dat iets van 1,5 week geleden nog niet geshipped is is echt niet raar hoor. En tickets binnen 1 dag? Lucky you man.

Oh, en ik zal even mijn orderhistory laten zien, omdat je blijkbaar denkt dat je meer ervaring dan mij hebt.

En de laatste tijd bestel ik het meeste bij DP/PB
pi_74355200
Mooie lijst! Goed voor de economie daar
En dan heb je in ieder geval recht van spreken, dat scheelt.

Maar dat neemt niet weg dat mijn telefoontje niet meer gaat komen
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:07:44 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74355369
Ik kom net thuis doet de buurvrouw de deur open met een pakketje voor mij

USB sloffen voor achter de computer

Gelijk aangesloten, gelukkig werden ze niet herkend en hoef dus niet aan mijn computer te vertellen dat ik kouwe poten heb en nu al binnen 5 min warme voeten

aanrader dus en dat voor 11$
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:09:57 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74355459
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef MacorgaZ het volgende:

Oh, en ik zal even mijn orderhistory laten zien, omdat je blijkbaar denkt dat je meer ervaring dan mij hebt.
[ afbeelding ]
En je naam is estelle Gullit

Shopaholic
pi_74355462
quote:
Geen leuke tip maar wel een goeie tip.

Koop dan niet bij DX anders is het nooit op tijd voor haar verjaardag, en de overige webshops kan ook kielekiele worden omdat HongKong-post gewoon gigantische capaciteitsproblemen heeft, er zijn meer pakjes dan er in een vliegtuig mee kunnen dus de voorraad stapelt zich daar flink op. Het is tegenwoordig geen uitzondering dat er, vooral aangetekende, pakketjes dagen blijven liggen voor ze met het vliegtuig mee kunnen. Tis maar dat je het weet want de komende kerstdrukte zal zeker geen verbetering in deze situatie brengen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:15:18 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74355638
Alweeer foutje in OP
Dealperfect plaatje --> Popbuying plaatje =
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_74355655
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:36 schreef opastokvis het volgende:
gheghe yes 1000 dollar niet binnen en wel een varkentje van één cent

vandaag dus deze binnen gekregen:

[ afbeelding ]

er was door iemand gevraagd of hij niet te heet zou zijn voor zijn bong. Ik denk dat het wel meevalt, het is wel een redelijke vlam (net zoals op de video's), maar om glas te smelten moet je hem wel overdreven lang op dezelfde plaats houden.

Het is trouwens geen wieltje om hem te stellen, maar om het drukknopje op zijn plaats te houden.
en der zit nog een rubber voetje bij zodat je hem ook neer kunt zetten als je dat zou willen.

Gevuld met aanstekergas van de Action, een fles kost daar iets van een euro ofzo en het zijn gewoon dezelfde.

Verder nog deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.26461
binnengekregen, 2 stuks besteld, ze zijn een beetje grijs ipv wit en één accu bleef niet helemaal zitten, tot ik even grof geweld gebruikt heb, nu zit ie goed.

Voor de mooi hoef je het dus niet te doen, maar ik mag niet klagen voor dat geld.
Dankjewel opa!
pi_74355871
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik kom net thuis doet de buurvrouw de deur open met een pakketje voor mij

USB sloffen voor achter de computer

Gelijk aangesloten, gelukkig werden ze niet herkend en hoef dus niet aan mijn computer te vertellen dat ik kouwe poten heb en nu al binnen 5 min warme voeten

aanrader dus en dat voor 11$
Heb je toevallig een linkje van de sloffen?
pi_74356097
Ik snap niet waarom zoveel mensen hier bij PB kopen? Het is meestal duurder dan bij FP/DX en ze hebben veel minder.

Ook snap ik niet hoe jullie het volhouden met dat Taobao, in het chinees snap ik er niks van, en met google translator snap ik er nog zo goed als niks van omdat de hele site er dan verneukt uitziet

Oh.. en mijn pakketje staat op packaging
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:30:11 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74356171
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef davo1979 het volgende:

[..]

maar was wel ff zoeken

USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable) grijs van kleur dus

http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html

of gele
http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15925.html

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 03-11-2009 17:37:39 ]
pi_74356264
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef Twizu het volgende:
Een schaamteloze quote
[..]

Deze?
http://www.watchtime.nl/ en http://www.bigtimewatches-horloges.nl

Oh en verder: TVP
pi_74356345
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29747

Jammer dat er geen wekkerfunctie op zit.
pi_74356514
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef davo1979 het volgende:

[..]

btw: http://www.dealextreme.co(...)16~search.usb%20warm

Hier nog veel meer USB verwamde sloffen op DX!

wel even een paar roze nemen dan he
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:41:40 #49
257229 opastokvis
pi_74356598
deze is trouwens ook al een tijdje mijn vriend:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.623

gewoon handig, voorheen ook om mijn HTC op te laden, past makkelijk in je zak.

ik denk alleen dat het in nederland ook wel te vinden is voor die prijs?
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:52:45 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74356986
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen hier bij PB kopen? Het is meestal duurder dan bij FP/DX en ze hebben veel minder.

Ook snap ik niet hoe jullie het volhouden met dat Taobao, in het chinees snap ik er niks van, en met google translator snap ik er nog zo goed als niks van omdat de hele site er dan verneukt uitziet

Oh.. en mijn pakketje staat op packaging
Ik koop er omdat de service beter is dan DX, je meestal lagere prijzen krijgt (en anders vraag je het even en krijg je lagere prijzen), en product-requests worden ook echt vervuld, in plaats van DX waar je helemaal niks van hoort en dan over 4 maanden opeens een item ziet wat op je request lijkt, maar het toch niet helemaal is.
Ze hebben minder ja, maar als je wat wil vraag je het aan, en als je een beetje rondkijkt op TaoBao en dan niet als een idiot-savant zonder het savant-gedeelte, dan is het echt niet zo moeilijk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:53:29 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74357006
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Downstar het volgende:
Hier nog veel meer USB verwamde sloffen op DX!

wel even een paar roze nemen dan he
Wel maar even een usb beverage warmer besteld voor de chocomel en of koffie kop

4.74$
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19128
pi_74357260
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wel maar even een usb beverage warmer besteld voor de chocomel en of koffie kop

4.74$
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19128
Voor die prijs kan het niet misgaan, maar of je kop echt warm blijft is maar zeer de vraag
pi_74357601
die pantoffels zouden een mooie combi zijn met een snuggie
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:16:49 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74357670
Mijn 5w multi kleuren lamp met afstandsbediening is binnen van Jack...

Echt een cool ding
De goedkopere van 3 watt lijkt me geen optie, deze voldoet prima qua vermogen maar veel minder moet het niet worden.
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:19:40 #55
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74357758
Ik heb nog niks interessant kunnen vinden op taobao. De meeste dingen vallen veel duurder uit dan verwacht. Beetje jammer.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74357910
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

Echt een cool ding
De goedkopere van 3 watt lijkt me geen optie, deze voldoet prima qua vermogen maar veel minder moet het niet worden.
De mijne is ook onderweg.
Maar nu moet je wel je belofte nakomen he, voor de lamp swaffelen.
kei lief.
pi_74358039
quote:

Echt een cool ding
Ben heeel erg benieuwd!

Kun je niet een video maken voor ons?
pi_74358138
SKU?
pi_74358788
pics/video?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:55:32 #61
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74358791
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef tokko1 het volgende:
Alweeer foutje in OP
Dealperfect plaatje --> Popbuying plaatje =
Hehe, kan kloppen
Ik kom hier normaal nooit, heb het logo'tje even van Jack's site gehaald. Transparant maken kan ik helaas niet
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Deze?
http://www.watchtime.nl/ en http://www.bigtimewatches-horloges.nl

Oh en verder: TVP
Thanks! Bigtimewatches-horloges.nl was het inderdaad, al is watchtime.nl volgens mij beter

Dank!
6 eien
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:03:16 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74359014
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ben heeel erg benieuwd!

Kun je niet een video maken voor ons?

Op youtube staan ook filmpjes Deze is hetzelfde...
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:39:08 #63
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74360384
Hee hallo!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:48:55 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74360727
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef neo2000 het volgende:
Hee hallo!
Rustig aan, jij mag vanavond der schwanz in den levende lijve zien in de snuggie
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:51:31 #65
48067 neo2000
pi_74360832
Met magnetron pantoffels erbij? xD
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:53:17 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74360907
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef neo2000 het volgende:
Met magnetron pantoffels erbij? xD
Als je dan gelijk de magnetron chipsmaker erbij doet, ik word altijd hongerig van lichamelijke intensiviteit...

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 03-11-2009 21:06:35 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:04:28 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74361330
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:12:48 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74361666
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Voor die prijs kan het niet misgaan, maar of je kop echt warm blijft is maar zeer de vraag
Dat geloofde ik dus eerst ook niet maar nu met deze bloedhete usb sloffen geloof ik graag dat het werkt dus maar ff besteld
pi_74361946
iemand ervaring met dit benzine horloge
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5481.html
Tijd geleden ook dit vest/jas zien langskomen.
http://item.taobao.com/au(...)2a37357.htm?cm_cat=0
Goede kwaliteit ?
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:27:25 #70
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74362310
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Joey_GG het volgende:
Goede kwaliteit ?
Hij loopt alleen op mengsmering en dat is nogal lastig te krijgen tegenwoordig.
Dus echt praktisch is het horloge niet, omdat je thuis moet gaan mengen.
pi_74362705
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef mstr het volgende:

[..]

Hij loopt alleen op mengsmering en dat is nogal lastig te krijgen tegenwoordig.
Dus echt praktisch is het horloge niet, omdat je thuis moet gaan mengen.
badum tsj
pi_74363442
quote:
Goede kwaliteit ?
Is the price freeshipping ?

If you are taller than 180CM,there is no good size for you.

Uaully XL is fit:180CM to 185cm people
pi_74363567
quote:

Echt een cool ding
Video review? en kunnen ze ook automatisch om de zoveeltijd van kleur veranderen?
Sorry niet goed gelezen:P
pi_74363667
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 21:03:28 ]
pi_74363862
quote:
Goede kwaliteit ?
Ik heb het horloge, mooi ding. Goed bandje, klokje is ook mooi. Alleen hij loopt alleen na een tijdje achter. Dus ik gebruik em alleen met uitgaan, staat leuk en voor 3/4 dagen loopt hij optijd
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:10:34 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74363977
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

Video review? en kunnen ze ook automatisch om de zoveeltijd van kleur veranderen?
Sorry niet goed gelezen:P
Je kunt ze met een flits van kleur laten veranderen, 2 snelheden. Beide vrij langzaam, geen stroboscoop effect ofzo Je kunt ze ook vloeiend laten verspringen in 2 standen, vrij snel en heel langzaam (merkt het bijna niet) dat rustig voor het oog is.

Voor de rest kun je een hoop kleuren selecteren en de felheid in 4 standen regelen.
Er zit ook een setup en cancel knop op, geen flauw idee wat dit precies doet
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:14:04 #77
257229 opastokvis
pi_74364085
Dit horloge heb ik ook besteld een tijdje terug, is echt heel erg groot, eigenlijk té...
ik moest 1 of 2 dollar extra betalen voor de verzending, maar ik had ook nog 2 aanstekers besteld en zo een sleutelhangerasbak (handig voor achter in de auto )

Die van mij stopte steeds met lopen en begon pas weer als je hard op het pinnetje duwde. Blijkbaar maakte hij dus niet helemaal contact. Verder kun je hem niet openmaken zonder het bandje te slopen volgens mij .
pi_74364159
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Is the price freeshipping ?

If you are taller than 180CM,there is no good size for you.

Uaully XL is fit:180CM to 185cm people

HI Jack, the price is indeed free shipping from budgetgadgets.com

I also bought a watch from them because of the great price.
pi_74364332
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

HI Jack, the price is indeed free shipping from budgetgadgets.com

I also bought a watch from them because of the great price.
Thanks for the information,I admit the price is really cheap
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:26:01 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74364619
Jack, I think these quartz watches will sell real good in your shop. Not everyone enjoys automatic watches from those millionair brands, these quartz fashion watches are very popular.
pi_74364665
Jack, the MP4 player on Dealperfect and Popbuying with camera, is that the Digitalkingz G5 Nano?
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:27:26 #82
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74364680
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef jack-peng het volgende:

Thanks for the information,I admit the price is really cheap
And it's a great watch too, wearing it for a week now
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74364937
Ben nu ook met Jack aan praten.

vertelde me zojuist dat de rest van mn order ook eindelijk was geshipped

@skiet
SPOILER
pi_74365696
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef jack-peng het volgende:

[..]

The link you provided is not a realiable supplier,he do not have any reputation:

http://item.taobao.com/au(...)be0e9dd.htm?cm_cat=0

This supplier is realiable,the price including shipping and tracking number is:61.86$
Hi jack,

It isn't very cheap but I must say that is a very nice watch.
If everything is working (the little clocks) you may send me a payment request.
You already have my paypal adress etc in you mailbox (same as lasttime)

Vinylhits
Goein dag eem'n
pi_74366546
Hi Jack I ordered a dvd box of stargate atlantis on purchase, have you got any news about it? And I don't really know if it's a good seller so could you have al look at it. Thanks
My account e-mail on popb and purchase is tom_de_goede@hotmail.com

Edit
Msn'en met Jack is dat ook mogelijk of alleen maar skype?
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:13:25 #86
257229 opastokvis
pi_74366738
kan iemand nog is de link van die snuggles posten? heb ze nooit goed bekeken, maar weet dat zus het altijd koud heeft

[ Bericht 4% gewijzigd door opastokvis op 03-11-2009 23:44:03 ]
pi_74366828
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef jopiede het volgende:

[..]

I would prefer a Ajax Jersey!

[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0

I found this one,the free shipping price is:13.48$

You can Email me your weight and height if you want it.
pi_74367079
quote:

Echt een cool ding
Link plz/alsjeblaf
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74367225
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kerel, lees eens verder door dan je neus lang is

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25291
Kan je zo'n lamp gewoon in zo'n normaal socket draaien???
pi_74367708
Hi Jack,

Could you help me out, i want to know what size of jeans i need to order.
Concerning these jeans:
http://item.taobao.com/au(...)867a937958af889b.htm

I weigh 63 kg, and im 1.83m (or maybe a bit smaller)
My (european) sizes are 30 width / 32 length. (for gstar jeans)

I've already asked this in an email but i suppose you didn't see it.

By the way, do you how long it will take for a 50mw laser to get to you. Because i've heard supply isn't that great for lasers? I kinda need one fast
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 22:39:29 #92
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74368010
Opruimslotje, hij gaat zo weer open. Even geduld. Thanks.

Alvast dit:

We hadden afgesproken niet over nepkleding te spreken zoals nu gebeurt, en FOK! is geen vrijplaats voor handel.

Vragen beantwoorden van Jack is één, complete handeltjes opzetten is een goeie brug te ver. En voor users die FOK! gebruiken om in te kopen om vervolgens te gaan verhandelen: ook not done.

Zo weer open dus.
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 22:52:51 #93
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74368708
Jack,

In English for you:
We don't mind if you give answers to questions about sizes en sorts, though now you and a couple of users are turning these topics into tradetopics as if they are from your own site. And that is something we don't allow.

If you want to talk about deals and bargains and trades, please do so via email or MSN and not via FOK!.

And also: trading in fake clothing is prohibited by law in The Netherlands, so we don't allow that either. We do allow weblinks to your site about the clothes but not the mentioning of the brands.

Please refrain from doing these things in the future. Thanks for your understanding.

Greatings,
BrandX
moderator
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 22:53:32 #94
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74368740
En weer open. Graag gewoon je aan de afgesproken regels houden. We worden het zo langzamerhand aardig zat om het telkens weer te moeten vragen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
lolwut
pi_74368785
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef BrandX het volgende:
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Zonder dollen,
we hadden weinig keus
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 22:55:48 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74368866
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Zonder dollen,
we hadden weinig keus
Dat heb je wel, gewoon niet doen. Simpel.
lolwut
pi_74368882
hoe worden jullie wijs uit die taobao-site eigenlijk? alles is in het chinees
pi_74368888
oke....

@jack
If everything is working from the link you gave (is removed now) you may sent me a payment request..?!
But can you mail me the link again.?!(taobao)
Goein dag eem'n
pi_74368901
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef LarryDavid het volgende:
hoe worden jullie wijs uit die taobao-site eigenlijk? alles is in het chinees

Ja klopt. Met een vertaler, maar het is lastig en je moet er even tijd in steken voor je het snapt allemaal.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:56:38 #100
257229 opastokvis
pi_74368912
vallen snuggles ook onder die regeling?

[ Bericht 0% gewijzigd door opastokvis op 03-11-2009 23:44:21 ]
pi_74369006
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef opastokvis het volgende:
vallen snuggals ook onder die regeling?
Ja, dus verander je post meteen even.

Bij twijfel altijd andere naam gebruiken.
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 23:01:01 #102
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74369115
@ opastokvis:
In de OP zie je een paar voorbeelden van hoe er over nepmerken gepraat mag worden

Het moet gewoon niet te obvious zijn allemaal (wat de oudgedienden hier maar al te goed weten) zodat we geen problemen krijgen. That's all .
lolwut
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:04:16 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_74369289
This topic needs to be monitored.
pi_74369388
Heb al te lang niets meer besteld op DX/DP/etc! Mis de pakjes
pi_74369407
Als jullie mij nou mod van dit topic maken dan kan ik dat in de gaten houden

Heb veel mod ervaring dus dat zit wel goed
pi_74369685
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, dus verander je post meteen even.

Bij twijfel altijd andere naam gebruiken.
Is dat een merk joh
Dacht dat die naam een verzinsel van jack was
pi_74369725
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef remlof het volgende:
This topic needs to be monitored.
Forum Admin!

It is the 1st time I see FOK admin.
pi_74369756
jack reed Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..

Otherwise this topic will be get closed for ever
pi_74369774
Ik zoek een goede supplier van voetbal shirtjes.

Er was iemand die een loverpool shirt had gekocht en die scheen heel goed te zijn. Die persoon... kan je het linkje even plaatsen? Van Loverpool dus
pi_74369836
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Forum Admin!

hahah; there a lot moderators on fok jack !
pi_74369843
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jack reed Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..

Otherwise this topic will be get closed for ever

He means you should read this post from the admin/moderators for you

Jack,

In English for you:
We don't mind if you give answers to questions about sizes en sorts, though now you and a couple of users are turning these topics into tradetopics as if they are from your own site. And that is something we don't allow.

If you want to talk about deals and bargains and trades, please do so via email or MSN and not via FOK!.

And also: trading in fake clothing is prohibited by law in The Netherlands, so we don't allow that either. We do allow weblinks to your site about the clothes but not the mentioning of the brands.

Please refrain from doing these things in the future. Thanks for your understanding.

Greatings,
BrandX
moderator
pi_74369894
quote:
[b]Jack,

In English for you:

Greatings,
BrandX
moderator
OK,Now I see.

I will obey this rule.I will never answer price question in FOK
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2009 @ 23:22:26 #113
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74369977
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK,Now I see.

I will obey this rule.I will never answer price question in FOK
Thanks for your cooperation.
lolwut
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:23:06 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_74370003
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Forum Admin!

And that's no coincidence
Just stick to our rules.
pi_74370573
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef remlof het volgende:

[..]

And that's no coincidence
Just stick to our rules.
OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.

PS: Your signature picture is rather funny.

My best friend in Chinese starcraft forum use the similiar pictures as the forum image:
pi_74370594
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:42:28 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_74370643
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.

PS: Your signature picture is rather funny.

My best friend in Chinese starcraft forum use the similiar pictures as the forum image: [ afbeelding ]

They look cute together!
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:42:44 #118
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74370657
6 eien
pi_74370674
Ontopic blijven aub
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:52:12 #120
257229 opastokvis
pi_74370927
hahaha het zal allemaal wel xD
ik heb van de i een L gemaakt (een l dus), zal der proberen op te letten, maar als een echte opa ben ik af en toe dement of onder invloed. gelieve in deze gevallen de 65+ regeling na te leven en mij een beetje te ontzien

bij de weg

dat aanstekergeval dat vanmiddag binnen is gekomen bleef ineens hangen dus ik zat met een vlam die niet uit wilde. dus heb ik hem uitgeblazen en enig geweld gebruikt om mijn kamer te vrijwaren van het rondspuitende gas.
daarna deed ie dus niks meer.
ik natuurlijk als een echte sloper dat ding uit elkaar gehaald, zit wat te spelen met het ventieltje en kom tot de conclusie dat het slangetje verstopt is.
dat vond het slangetje dus ook, want ik deed dat nog een paar keer en toen klapte het uit elkaar in mijn gezicht.

ik heb van het reservoir wat gewoon nog heel was maar een bommetje gemaakt om mezelf wat op te vrolijken
pi_74370948
Iemand die MD80 cam al binnen?

Mijn is nu 8 dagen geleden verzonden, dus zal wel snel binnen komen hoop ik
Back to the 70's
pi_74371163
Ik zoek een mooi horloge, niet te groot (max doorsnede ongeveer 4-4,5cm), zwart of zilver, eentje waar je dat binnenwerk kan zien
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_74371254
MD-52 ook maar besteld hier

werd toch wel eens tijd!
pi_74371664
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef opastokvis het volgende:
hahaha het zal allemaal wel xD
ik heb van de i een L gemaakt (een l dus), zal der proberen op te letten, maar als een echte opa ben ik af en toe dement of onder invloed. gelieve in deze gevallen de 65+ regeling na te leven en mij een beetje te ontzien

bij de weg

dat aanstekergeval dat vanmiddag binnen is gekomen bleef ineens hangen dus ik zat met een vlam die niet uit wilde. dus heb ik hem uitgeblazen en enig geweld gebruikt om mijn kamer te vrijwaren van het rondspuitende gas.
daarna deed ie dus niks meer.
ik natuurlijk als een echte sloper dat ding uit elkaar gehaald, zit wat te spelen met het ventieltje en kom tot de conclusie dat het slangetje verstopt is.
dat vond het slangetje dus ook, want ik deed dat nog een paar keer en toen klapte het uit elkaar in mijn gezicht.

ik heb van het reservoir wat gewoon nog heel was maar een bommetje gemaakt om mezelf wat op te vrolijken
moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?
pi_74371848
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik zoek een mooi horloge, niet te groot (max doorsnede ongeveer 4-4,5cm), zwart of zilver, eentje waar je dat binnenwerk kan zien
Moet je zoeken op "skeleton" dat is het soort (geen merknaam)
  woensdag 4 november 2009 @ 00:47:09 #127
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74372108
sinds ik vorige maand een espresso apparaat had aangeschaft was mn lief helemaal verliefd geworden op een bepaald merk dubbelwandige cappuccino glazen.
ik kijken in de stad, WTF!?!
¤20 per 2
dat kon beter dacht ik, ik zoeken op taobao.com
ja hoor, ruim voorradig ook nog!
gezien ik dankzij de engelse tutorial op taobaonow een account heb op taobao kon ik op het "chat" knopje drukken en de verkoper aanspreken..
blijkt ie gewoon engels te kunnen..
hij had nog nooit wat verstuurt buiten china, dat wilde die wel eens proberen, en hij ging meteen een paypal account aanmaken.
zou mooi zijn, hij verkoopt de glazen (alle maten heeft ie) voor ¤3 per set!
ben benieuwd wat de verzendkosten gaan zijn.. hij zou vandeweek contact opnemen per mail.
(zo, beetje lange tvp, maargoed)

[ Bericht 8% gewijzigd door mickeyD op 04-11-2009 00:56:51 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74372410
Net voor 20$ aan hebbedingetjes gekocht op DX. Ben benieuwd, is m'n eerste bestelling namelijk
You can trust me, trust nobody...
pi_74372434
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef mickeyD het volgende:
sinds ik vorige maand een espresso apparaat had aangeschaft was mn lief helemaal verliefd geworden op een bepaald merk dubbelwandige cappuccino glazen.
¤20 per 2
gezien ik dankzij de engelse tutorial op taobaonow een account heb op taobao kon ik op het "chat" knopje drukken en de verkoper aanspreken..
hij had nog nooit wat verstuurt buiten china, dat wilde die wel eens proberen, en hij ging meteen een paypal account aanmaken.
ben benieuwd wat de verzendkosten gaan zijn.. hij zou vandeweek contact opnemen per mail.
[ afbeelding ]
For local taobao supplier,usually they can just ship items via Ems.

Further more, they can not get a nice discount EMS price.

I can imagine you will get a very high total price (product + shipping cost = total cost)
pi_74372481
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I can imagine you will get a very high total price (product + shipping cost = total cost)
I think you right jack, I think the shipping cost is very high for it

Btw. now i go to bed have a good night all!
pi_74372543
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef mickeyD het volgende:
¤20 per 2
[ afbeelding ]

Klinkt allemaal goed. Wat dacht je van een kleine tutorial te maken voor ons hoe dat werkt het aanmelden en dergelijke

Heb je deze ook gevonden?

Drop trouwens even de link naar die glazen.. kan Jack even zijn prijs geven..
pi_74372602
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Skiet het volgende:

[..]

Klinkt allemaal goed. Wat dacht je van een kleine tutorial te maken voor ons hoe dat werkt het aanmelden en dergelijke

[ afbeelding ]
What is the taobao link ?

I like this item.I would like to own one myself.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:24:29 #134
257229 opastokvis
pi_74372627
iemand misschien een linkje naar dit steve irwin horloge?
http://www.trendjuwelier.nl/lacoste-lc2010337.htm
pi_74372644
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:22 schreef jack-peng het volgende:

[..]

What is the taobao link ?

I like this item.I would like to own one myself.

Haha I found it on Google. I was hoping MickeyD could find that one also on Taobao. They are called: "double walled" or "double wall" capucinno glass cups
  woensdag 4 november 2009 @ 01:29:52 #136
131319 mickeyD
pi_74372677
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 4 november 2009 @ 01:30:15 #137
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74372680
Ben op zoek naar een trainingspak
Het liefst Atitas of Niko...
Iemand nog leuke suggesties?
  woensdag 4 november 2009 @ 01:35:22 #138
131319 mickeyD
pi_74372730
1) http://taobaofieldguide.com/category/getting-started-on-taobao
2) http://taobaofieldguide.c(...)for-a-taobao-account
de rest is een kwestie van goed lezen, en je mail afwachten op een bevestiging!
vergeet niet te bevestigen!
(let op: de aanmeld pagina verschilt iets van de gene ze tonen, maar als je iets goed invult, zie je een groene V verschijnen)
  woensdag 4 november 2009 @ 01:37:29 #139
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74372751
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef mickeyD het volgende:
1) http://taobaofieldguide.com/category/getting-started-on-taobao
2) http://taobaofieldguide.c(...)for-a-taobao-account
de rest is een kwestie van goed lezen, en je mail afwachten op een bevestiging!
vergeet niet te bevestigen!
(let op: de aanmeld pagina verschilt iets van de gene ze tonen, maar als je iets goed invult, zie je een groene V verschijnen)
Scheelt dat veel in de kosten?
  woensdag 4 november 2009 @ 01:40:33 #140
131319 mickeyD
pi_74372779
-removed-

[ Bericht 97% gewijzigd door remlof op 04-11-2009 01:46:47 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 01:42:18 #141
131319 mickeyD
pi_74372799
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Scheelt dat veel in de kosten?
ligt er aan of de verkoper naar nederland verstuurt he, dan sla je een persoon over die er ook aan wil verdienen.. toch?
pi_74372806
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)af3f0aa.htm?cm_cat=0
these are the one's i ordered
here is the brand search link:
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,mjxwi5ln-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1
jack mag geen prijzen meer noemen he
For this item: http://item.taobao.com/au(...)af3f0aa.htm?cm_cat=0

The price 29.8Yuan is for single 1pcs.If you need a pair ,the price is:58Yuan

What is the total price including shipping cost he give to you ?

If I can not beat his price,I will give up to update this item in my website.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:43:59 #143
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74372820
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:42 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ligt er aan of de verkoper naar nederland verstuurt he, dan sla je een persoon over die er ook aan wil verdienen.. toch?
Ja oke,
maar voor een paar dollar minder... Vind het eigenlijk wel makkelijk om ff een mailtje te sturen naar Jack en het komt goed
Nu moet je veel zelf gaan regelen...
pi_74372833
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef mickeyD het volgende:
-removed-
Please edit your post...

Please no fake here.

Or the Admin will close this topic again.

I give up...

[ Bericht 22% gewijzigd door remlof op 04-11-2009 01:47:39 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 01:46:49 #145
131319 mickeyD
pi_74372847
quote:
What is the total price including shipping cost he give to you ?

If I can not beat his price,I will give up to update this item in my website
he did not gave me a price, since he had to make a paypal account, he is going to contact me about price including shipping this week.
i am not undermining your work, but you do not have those on your website.. and since i had an taobao accout, i asked him if he could send them..
  woensdag 4 november 2009 @ 01:48:23 #146
131319 mickeyD
pi_74372858
a admin removed it allready..
i did not even mentioned a brandname
  woensdag 4 november 2009 @ 01:48:27 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_74372859
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef mickeyD het volgende:

[..]

he did not gave me a price, since he had to make a paypal account, he is going to contact me about price including shipping this week.
i am not undermining your work, but you do not have those on your website.. and since i had an taobao accout, i asked him if he could send them..
Use mail/pm then, don't discuss prices here.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:49:26 #148
131319 mickeyD
pi_74372865
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Ja oke,
maar voor een paar dollar minder... Vind het eigenlijk wel makkelijk om ff een mailtje te sturen naar Jack en het komt goed
Nu moet je veel zelf gaan regelen...
nou, dat kwam meer door die verkoper, ik wilde eigenlijk weten of t er 2 per prijs waren.. en van t een kwam t andere
pi_74372916
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:48 schreef mickeyD het volgende:
a admin removed it allready..
i did not even mentioned a brandname
even een snelcursus engels:

Als je 'A' hebt, en het volgende woord begint met een klinker schrijf je "AN"
Of als het volgende woord klinkt alsof het met een klinker begint.. Kan zo snel even geen voorbeeld bedenken
  woensdag 4 november 2009 @ 01:57:32 #150
131319 mickeyD
pi_74372930
voor betweters is vast ook wel een topic op FOK! forum..
  woensdag 4 november 2009 @ 02:09:53 #151
131319 mickeyD
pi_74373013
@ jack: give me your mail adres, i want to send you some info.
pi_74373036
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:09 schreef mickeyD het volgende:
@ jack: give me your mail adres, i want to send you some info.

dealperfectcs01@gmail.com
  woensdag 4 november 2009 @ 02:14:29 #153
131319 mickeyD
pi_74373049
ja, had een tikfout gemaakt, dacht ff dat ie een nieuwe had ivm popbuying..
@jack: you've got mail!
  woensdag 4 november 2009 @ 02:22:07 #154
257229 opastokvis
pi_74373113
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

even een snelcursus engels:

Als je 'A' hebt, en het volgende woord begint met een klinker schrijf je "AN"
Of als het volgende woord klinkt alsof het met een klinker begint.. Kan zo snel even geen voorbeeld bedenken
an hour dus bijvoorbeeld
SPOILER
  woensdag 4 november 2009 @ 02:22:38 #155
131319 mickeyD
pi_74373116
nice, had al antwoord :p

@ opa:
  woensdag 4 november 2009 @ 02:32:47 #156
257229 opastokvis
pi_74373201
  woensdag 4 november 2009 @ 02:34:50 #157
131319 mickeyD
pi_74373216
deze bedoel je toch zeker?
  woensdag 4 november 2009 @ 02:38:12 #158
257229 opastokvis
pi_74373245
doe is link geven dan xD
  woensdag 4 november 2009 @ 02:42:11 #159
131319 mickeyD
pi_74373286
  woensdag 4 november 2009 @ 02:44:15 #160
257229 opastokvis
pi_74373304
  woensdag 4 november 2009 @ 02:47:17 #161
131319 mickeyD
pi_74373327
jack gaat 4 proefaankopen doen om te kijken of ze heel blijven tijdens transploft
daarna komen alle modellen op de site hoop ik
ben benieuwd naar de prijssssssss
  woensdag 4 november 2009 @ 02:49:18 #162
131319 mickeyD
pi_74373342
quote:
hier nog veul meer:
ja ik weet t, maar mag t merk niet noemen hier..
anders was t makkelijker zoeken voor je
hier de zoeklink, dan zie je vanzelf t merk.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,mjxwi5ln-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1
  woensdag 4 november 2009 @ 03:02:30 #163
257229 opastokvis
pi_74373417
ja die was ik inmiddels ook al tegen gekomen.

als ze op de site komen wacht ik nog wel even, dat scheelt een hoop gedoe
  woensdag 4 november 2009 @ 03:05:15 #164
131319 mickeyD
pi_74373443
precies, ik ben dr weg van , later!
  woensdag 4 november 2009 @ 03:07:19 #165
257229 opastokvis
pi_74373460
ik feest nog even door
  woensdag 4 november 2009 @ 06:42:21 #166
257229 opastokvis
pi_74373894
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Semmm het volgende:

[..]

moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?
echt gebeurd en ik schrok me dood
  woensdag 4 november 2009 @ 08:24:53 #167
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74374468
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Skiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Drop trouwens even de link naar die glazen.. kan Jack even zijn prijs geven..
Ja mooi hoor, die kan ik wel gebruiken voor een cadeau
Jack, get these in your shop for cheap FAST, i need these before the end of November for a birthday
  woensdag 4 november 2009 @ 08:39:13 #168
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74374638
quote:
Geweldig

Jack, get these in your shop!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74375001
Hijs wel super idd

Maar wel breekbaar denk ik tijdens het verzenden?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 09:05:12 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 09:09:48 #170
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74375144
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?
No bad soldiers under a good leader
pi_74376145
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Geweldig

Jack, get these in your shop!
Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.

THe only problem is how to ship it,need a good supplier of thick box.
pi_74376181
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef Rbhp het volgende:

[..]

I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?
OH MY GOD,you got a Chinese wife ??

Can you speak Chinese ?
  woensdag 4 november 2009 @ 09:57:22 #173
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74376223
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef jack-peng het volgende:

Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.

THe only problem is how to ship it,need a good supplier of thick box.
I can test if shipping goes okay

How much will one cost?
pi_74376400
Ik haat focalprice.

De eerste keer deed ik daar een order en kreeg ik iets wat het niet deed van ze.
De tweede keer dacht ik dat ik ze wel een kans kon geven en nu wacht ik al vanaf 4 oktober op mijn order, ik was het wel een beetje zat dus ging op op de site kijken, staat er bij die laatste order: unpaid terwijl ik het wel betaald heb. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74376420
laat paypal het weten, jij hebt als het goed is een afschrift van hun.
pi_74376430
@MacorgaZ en @Skiet:

Reply gekregen van DX. Netjes mededeling dat item out of stock is en of ik wil wachten. Uiteraard wil ik dat, enige wens was communicatie. Want misschien moet ik het adres ook veranderen nog bijvoorbeeld, zodat het niet verkeerd uitkomt.

Ofwel, eindelijk communicatie. Dus Duckie is blij
  woensdag 4 november 2009 @ 10:10:57 #177
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74376542
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.

Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
pi_74376614
Nee sorry de prijs is voor mij belangrijker ik doe liever 3 aankopen van ¤2,50 waarvan er dan 1 mislukt dan 2 aankopen van ¤5,00 die perfect gaan.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:25:11 #179
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74376956
Ok....
pi_74377110
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:

Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
Ik ga voor een combinatie. Communicatie service en betrouwbaarheid zijn alle maal belangrijk maar de prijs ook.

Ik heb ook weleens een aankoop bij taobaonow gedaan. Prima en snelle service maar de prijs stond me niet aan. Ik had het idee "prijs behoorlijk hoog werd". Dit is mijn mening.

Jack zijn service vind ik wel goed alleen ik baal ervan dat het dagen duurd. 2/3 dagen wachten op antwoord wat de prijs is, 2/3 dagen wachten op een paypal link. En dan wachten todat het bij hun komt en naar mij word gestuurd. Daarin tegen vind ik de verzendkosten redelijk. ( ik ben en blijf een nederlander)
  woensdag 4 november 2009 @ 10:34:49 #181
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74377273
Ik heb genoeg vrienden die een handelsbedrijf hebben en die doen zaken met bedrijven. Marges zijn belangrijk omdat het gaat om grote volumes. In dit geval gaat het om individu's, dan is het verschil van bijvoorbeeld 1 euro minder belangrijk omdat het om 2 of 3 units gaat. Anyway, het moet snel en transparant, dat is mijn mening.
pi_74377535
Daar ben ik het wel met je eens. Wat ook belangrijk is ( vind ik) dat je van te voren weet waar je aan begint. Bij taoboanow weleens gehad wat gekocht en betaald voor het product maar geen verzendkosten. Dat de verzendkosten gigantisch waren toen het eenmaal liep. Wat doe je dan? Niks je hebt al betaald voor het product dus dan ga je ook niet zeuren over de verzendkosten.

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden om bijvoorbeeld een paar dollar meer te betalen als dat de dingen zou versnellen. Maar het moet wel redelijk blijven.
pi_74377559
Om heel eerlijk vind ik de prijs belangrijk toch wel een doorslaggevende factor. Dat geldt voor veel mensen, als je ziet hoeveel berichten er wel niet zijn van mensen die aangeven dat Rachel duurder dan Jack is... mensen sturen ze dus beide een mail om te zorgen dat ze de laagst mogelijke prijs hebben.

Die glazen zijn een toppertje trouwens. Benieuwd naar de kwaliteit.

@RBHP check even de OP voor de calculator van de Taobao prijs die Jack geeft.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:02:18 #184
48067 neo2000
pi_74378158
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:

Nespresso, what else? Deel 5

Zie mijn posts en pics daar.
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.
pi_74378392
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:

Nespresso, what else? Deel 5

Zie mijn posts en pics daar.
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.

Bedankt voor de tip. Maar ik ga toch echt eerst een setje uit China over laten vliegen als de prijs niet te hoog is. Wil het wel even proberen. Thee drinken uit zelf geïmporteerd glas zal mij vast extra doen genieten.
pi_74379305
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...

(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)
pi_74380046
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef xyl333 het volgende:
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...

(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)

Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
pi_74380212
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
Bij deze: http://smaak.blogo.nl/2007/10/18/de-perfecte-cappuccino/
Echt een handig ding, heb hem live in action gezien.
pi_74380266
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:

Simpel, de prijs. Voor de items die ik uit China haal geldt voor mij simpel: de kosten moeten laag zijn, en het boeit me niet dat ontvangst minimaal 2 weken kost. Enige belangrijke voor mij (wat nu foutliep bij DX) is dat er communicatie is bij een vertraging.

Als ik iets snel wil hebben dan bestel ik wel voor meer geld in NL of haal het op. Maar dat zijn vaak andere artikelen dan varkentjes-lampjes
  woensdag 4 november 2009 @ 12:20:56 #190
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74380909
Aanvulling op tha_duck:
Als je "rotzooi" koopt uit China dan vind je dat niet erg omdat het toch goedkoop is, wanneer je meer moet gaan betalen is het niet leuk meer om "rotzooi" te kopen
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 4 november 2009 @ 12:40:44 #191
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74381544
Die glazen zijn wel echt heel tof!
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 13:17:26 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74382747
Haha Jack youre the boss.
I had to laugh about your posts to Remlof
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:20:56 #193
131319 mickeyD
pi_74382874
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?
pi_74382949
haha, vandaag gelachen. Kwam op school, kwam een vriendin van me naar me toe met een droog verhaal:
Haar vader ging met 3 andere vrienden de marathon van NY lopen, nu hadden ze natuurlijk ook tijd om de stad te bekijken. Tijdens hun verblijf werd hun "Iphones" aangeboden, voor een gunstige prijs van 300$. Nu gingen ze onderhandelen, en als ze er 5 zouden kopen kregen ze ze voor 100$ Per stuk(al dom genoeg om dat te geloven ) Die vent liet ook de menutjes zien etc. Zag er allemaal echt uit. Maar eenmaal op het vliegveld gingen ze hun cadeautjes voor thuis maar eens beter bekijken. Wat blijkt, ze hadden een Ifone gekocht van bijv focalprice. Er zat namelijk geen appeltje acherop . Gelukkig konden ze er hard om lachen, maar had niet verwacht dat er nog mensen in zouden trappen, die neppe ifones
  woensdag 4 november 2009 @ 13:25:27 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74383038
Lekkere handel ja.

Je laat een echte zien, geeft nepperds.
Tel uit je winst!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:27:20 #196
131319 mickeyD
pi_74383112
dat lukt je hier alleen nog bij brugklassers
  woensdag 4 november 2009 @ 13:43:19 #197
131319 mickeyD
pi_74383670
kwam trouwens wat vage verhalen tegen over TNT en EMS in nederland:
quote:
Pakketje uit Azië is redelijk snel in Nederland via EMS. Laat Nederland nu een land zijn waar TNT het overneemt en het moet bezorgen. Iedereen is lyrisch over de snelle levering maar ik moet helaas weer wachten totdat men schijnbaar eens gaat kijken. Contact opgenomen met TNT en die zouden de douane ???? aan het werk zetten. Volgens mij en de douane komen de pakketjes niet bij hen maar de koeriers. Dus TNT is heel laks met dit soort zaken. Vreemd vind ik wel dat sommige zaken uit b.v. singapore soms binnen 1 week bij mij thuis zijn.
quote:
Nu heb ik wat besteld via internet en het pakketje komt vanuit Hong Kong. Het pakketje was in 3 dagen al in Nederland. En dan krijg ik pas 3 weken later bericht van tnt, en niet zo maar een. Ze zaten namelijk te wachten op mijn inklarings instructie die bij de brief hoorde van dat mijn pakketje was aangekomen, en die brief heb ik nooit gehad!!!!!! Wat nog erger is zeggen ze ook nog als ik niet binnen 2 weken die instructie geef dat ze m’n pakketje als onverzonden beschouwen!!!!!!!!!!!! Nadat ik die brief had ontvangen gelijk naar TNT gebeld, zeggen ze’ oh ja joh u hoorde die inklaringsinstructie brief al te hebben gehad, er zal binnen 48 uur contact met u worden opgenomen. Ik wachtte daarna 3 dagen, heb ik besloten maar eens terug te bellen. Zeggen ze, oh onze excuses dat er geen contact met u is opgenomen, u moet maar zelf een brief schrijven met een inklarings instructie aangezien u de formulier nog niet heeft. Ik had het afgelopen vrijdag opgestuurd, krijg ik maandag 07.30 jajaja een telefoontje van tnt, ja mevrouw uw pakketje staat hier al een tijdje en ik heb uw inklarings instructie nog niet gehad!!!! Toen werd ik echt boos. Nu is het dinsdag en wou ik graag de status weten van mijn pakketje en of ze mijn brief al verwerken en dat ze het nu eindelijk opsturen naar mij. dus bel ik, en krijg ik alleen maar een boze man aan de telefoon alsof ik een lastige zeur ben.
Nou sorry hoor, mijn pakketje is nu onderhand al een maand in Nederland en die brief van binnen 2 weken die instructie anders krijgt u uw pakketje niet zit nog in mijn hoofd, Ik ben echt bang dat ik hem echt niet meer krijg, daar gaat mijn geld
voorbeeld redenen waarom pakketjes zolang onderweg zijn soms
daarbij las ik ook dat als TNT voor je inklaart, ze 12,50 rekenen, en soms zelfs 17,50 per pakket!
pi_74383738
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef mickeyD het volgende:
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?

Jezus gast wat een onzin lul je hier met beter goed gejat dan slecht verzonnen. Dat slaat echt helemaal nergens op. Daarnaast denk ik dat heel veel mensen zo overstappen als hij een goedkopere service kan aanbieden. Alles gaat in het NL dus geen kans dat er bij het vertalen iets misgaat. Daarnaast, leuk dat Jack hier in het topic meepraat. Maar dat geeft hem geen monopolie positie. Als consument (wij dus) wil je juist zoveel mogelijk concurrentie. Dat houdt ze scherp en zorgt ook voor scherpe prijzen.

En je praat over een heel sterk product en concept. Nogmaals, je weet niet waar je over praat. Het concept is gewoon hetzelfde als nu natuurlijk. Wij vinden een product leuk, geven dit aan bij iemand. Vervolgens wordt het aangekocht en doorgestuurd naar ons. Weinig aan het concept te veranderen of fout aan te doen. Enige wat hij zou kunnen overwegen is een echt goed systeem waar wij orders kunnen invoeren en waar vervolgens door hem/medewerkers de prijzen achter gezet worden inclusief verzendkosten/fee en dat wij de order dan kunnen goedkeuren..
pi_74383869
En tuurlijk rekent TNT inklaringskosten. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling!

http://www.tntpostpakkets(...)en/inklaringskosten/
  woensdag 4 november 2009 @ 13:52:49 #200
131319 mickeyD
pi_74383973
hij belooft goedkoper te zijn, en beter te worden.. eerst zien dan geloven.
niemand heeft een monopolie positie hier, vandaar dat er meerdere sites genoemt worden in de OP, ik heb t niet over een monopolie gehad?
sterk product en concept ja: goede, goedkope en snelle afhandeling en communicatie die geen dagen duurt.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:55:41 #201
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74384070
Oh, excuses als ik mensen het idee geef dat ik iemand's business probeer te jatten, dat is absoluut niet het geval. Ik probeer alleen te peilen hoe mensen tegen prijzen, service, communicatie, etc. aankijken. Wat dat betreft zijn de antwoorden niet verrassend.

Ik zit bijna 5 jaar in Shanghai, spreek de taal, ben uiteraard Nederlands, weet wat Nederlanders willen, heb vaak klanten over vanuit Nederland, vergezel vrienden die klanten over hebben (vrienden die een handelsbedrijf runnen exp/imp). En daarnaast weet ik hoe Chinezen zakendoen.

Ik zal hier nooit mijn core business van maken. Ik heb een topbaan en dito salaris, maar ben open voor leuke dingen, meer niet. Mijn vrouw maakt 1500 euro netto per maand puur door haar taobao shop, daarnaast werkt ze nog part-time. Ik zie wel de potentie om geld te verdienen, maar echt niet tegen alles. Het belangrijkste is om de consument te beschermen, er is genoeg rotzooi op de markt, zowel qua producten als bedrijven.

Anyway, terug on-topic wat mij betreft.
pi_74384109
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef mickeyD het volgende:
niemand heeft een monopolie positie hier, vandaar dat er meerdere sites genoemt worden in de OP, ik heb t niet over een monopolie gehad?
sterk product en concept ja: goede, goedkope en snelle afhandeling en communicatie die geen dagen duurt.
Ging voornamelijk over dit stukje

En dan gaat het puur over Taobao natuurlijk. Dan heb ik het niet over alle websites zoals DX/FP/PB.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:58:15 #203
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74384147
Concurrentie is altijd gunstig (voor de consument althans)
6 eien
pi_74384248
Kan Jack niet net zoals in Nederland iets van "Breekbaar" of "Glaswerk" op de pakketjes zetten of doen ze daar niet aan in china?
  woensdag 4 november 2009 @ 14:04:09 #205
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74384349
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Semmm het volgende:
Kan Jack niet net zoals in Nederland iets van "Breekbaar" of "Glaswerk" op de pakketjes zetten of doen ze daar niet aan in china?
Hij kan er denk ik wel gewoon een sticker met 'Fragile' opplakken, maar of ze er in China rekening mee houden is een tweede.
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 14:04:43 #206
131319 mickeyD
pi_74384359
natuurlijk, hoe meer keuze (hoe meer site's) hoe beter..
maargoed, dat rbhb contacten heeft in verzenden is handig, scheelt geld.. misschien heeft die gast op taobao die mn glazen wil verzenden dat ook wel, weet ik dat? hoor t vandeweek wel als hij de prijs met shipping doorgeeft..
dat ik nou eenmaal wel een account bij taobao heb, en daardoor contact op kon nemen met die verkoop sjaak en ff niet afhankelijk was van een jack of wie dan ook, was gewoon handig.
boeit mij t nou wie t verstuurt, als t maar zo goedkoop mogelijk hier komt.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:06:44 #207
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74384425
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef mickeyD het volgende:
Ik beloofde beter te zijn, nergens zeg ik goedkoper. Ik schetste slechts een situatie. Voor de rest refereer ik naar mijn vorige posting.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:26:36 #208
131319 mickeyD
pi_74385103
quote:
Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor?
  woensdag 4 november 2009 @ 14:29:30 #209
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74385203
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef mickeyD het volgende:

[..]

En jij maakt hieruit op dat ik bedrijf B ben? Ik ben namelijk van mening dat het meer zal kosten om betere service te verzorgen. Ik denk dat als ik op de markt stap en iets meer vraag, dat er genoeg aanbieders zullen zijn die dan daaronder gaan zitten. Op prijs valt niet te concurreren in de exp/imp business. Daarom zit je er ook compleet naast met je :goed concept/idee" opmerking. Er zit geen idee achter. Service vs prijs en de balans daarin.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:36:21 #210
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74385445
Concurrentie is goed voor de consument.
Mits rendabel.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:42:42 #211
131319 mickeyD
pi_74385675
als je ook maar 1 euro duurder bent, zal niemand bij je bestellen, want je ziet uit de reakties wel, dat als je 50ct goedkoper zegt te zijn, je meteen vele reakties krijgt.
taobaonow is ook duurder, en vervolgens bestelt iedereen via jack op taobao.. das niet voor niets zo.
pi_74386031
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef mickeyD het volgende:
als je ook maar 1 euro duurder bent, zal niemand bij je bestellen, want je ziet uit de reakties wel, dat als je 50ct goedkoper zegt te zijn, je meteen vele reakties krijgt.
taobaonow is ook duurder, en vervolgens bestelt iedereen via jack op taobao.. das niet voor niets zo.

Hangt van het product af. Als ik iets bestel van 40 euro dan maakt die ene euro me niet veel uit als de service en kwaliteit van aflevering hoger is. Daarnaast zal het per product verschillen wie er goedkoper is tenzij je een hele hoge basis fee hebt.

We zien het wel, ik wacht het allemaal rustig af. Even een kopje thee zetten met enkelwandige glazen
pi_74386219
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:34 schreef mickeyD het volgende:
deze bedoel je toch zeker?
[ afbeelding ]
Those are awesome! Jack, please put them on your site, I would love to order them. It's a nice present for a friend or family.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:57:58 #214
131319 mickeyD
pi_74386260
natuurlijk is het handig dat wij kunnen kiezen uit zo veel mogelijk shops..met alle prijzen van dien, maar de kwaliteit van aflevering (ik neem aan dat je de bezorging bedoelt) kan hij niet zoveel aan doen, want hij is ook afhankelijk van HK post en volle vliegtuigen.
ja, die basis fee van taobaonow is gewoon te hoog.
same here, cappuccino in een enkelwandige mok.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:58:43 #215
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74386283
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hangt van het product af. Als ik iets bestel van 40 euro dan maakt die ene euro me niet veel uit als de service en kwaliteit van aflevering hoger is. Daarnaast zal het per product verschillen wie er goedkoper is tenzij je een hele hoge basis fee hebt.

We zien het wel, ik wacht het allemaal rustig af. Even een kopje thee zetten met enkelwandige glazen
Bij de xenos / blokker hebben ze ook dubbelwandige theeglazen voor een China prijs. Maar niet zo'n toffe als op Taobao (Dan ben je ook íets duurder uit )
6 eien
pi_74386310
quote:
1 Euro is betere service mij wel waard!
2.50 ook wel. Moet alleen niet veel duurder worden.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:59:51 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74386331
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef Rbhp het volgende:
Oh, excuses als ik mensen het idee geef dat ik iemand's business probeer te jatten, dat is absoluut niet het geval. Ik probeer alleen te peilen hoe mensen tegen prijzen, service, communicatie, etc. aankijken. Wat dat betreft zijn de antwoorden niet verrassend.

Ik zit bijna 5 jaar in Shanghai, spreek de taal, ben uiteraard Nederlands, weet wat Nederlanders willen, heb vaak klanten over vanuit Nederland, vergezel vrienden die klanten over hebben (vrienden die een handelsbedrijf runnen exp/imp). En daarnaast weet ik hoe Chinezen zakendoen.

Ik zal hier nooit mijn core business van maken. Ik heb een topbaan en dito salaris, maar ben open voor leuke dingen, meer niet. Mijn vrouw maakt 1500 euro netto per maand puur door haar taobao shop, daarnaast werkt ze nog part-time. Ik zie wel de potentie om geld te verdienen, maar echt niet tegen alles. Het belangrijkste is om de consument te beschermen, er is genoeg rotzooi op de markt, zowel qua producten als bedrijven.

Anyway, terug on-topic wat mij betreft.
Whaaa!! Een Chinese webshop meeting in Shanghai en daar de boel onveilig maken
Lekker hokken bij Rbhp
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:55 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OH MY GOD,you got a Chinese wife ??

Can you speak Chinese ?
Is that a surprise? There are like a half a billion Chinese women on this planet
We have around 100.000 Chinese people living in Holland Jack. They open a lot of restaurants with excellent food It's a Dutch tradition to have lots of Chinese food, beer and watch football

Whhaaa mooie tafel hoor, past goed bij een snuggie. Het vrouwtje heeft dat ding zeker uitgezocht Neo
pi_74386384
quote:
Ik weet niet of dit over mijn verhaal gaat. Ik vind het persoonlijk gewoon prettiger om het hele verhaal te zien qua geld. Niet zoals bij taoboanow. Eerst bestellen en dan later nog een fikse rekening krijgen van verzendkosten. Als ik van te voren weet wat iets totaal kost dan kan ik daar in mee gaan of niet in mee gaan ipv in eene geconfronteerd worden met een fikse rekening van verzendkosten. Tevens is het altijd makkelijker om met iemand te communiceren die dezelfde taal beheerst zoals jijzelf. Tuurlijk kan ik engels schrijven en lezen maar om bepaalde voorkeuren of vragen te stellen als wel antwoord te krijgen. Bemerk ik vaak is moeilijk.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:06:58 #219
131319 mickeyD
pi_74386557
ja, daar vind ik dat je gelijk hebt davo, tov taobaonow.. die verzendkosten die naderhand komen en vooraf onbekend zijn..
pi_74386601
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Rbhp het volgende:

[..]

En jij maakt hieruit op dat ik bedrijf B ben? Ik ben namelijk van mening dat het meer zal kosten om betere service te verzorgen. Ik denk dat als ik op de markt stap en iets meer vraag, dat er genoeg aanbieders zullen zijn die dan daaronder gaan zitten. Op prijs valt niet te concurreren in de exp/imp business. Daarom zit je er ook compleet naast met je :goed concept/idee" opmerking. Er zit geen idee achter. Service vs prijs en de balans daarin.
Maar dan zal je service wel fantastisch moeten zijn, voor een betere service zou ik misschien bereid zijn 20% heel misschien 25% meer te betalen. Dus een broek die ik voor ¤10 had gekregen bij A zou ik wel voor ¤12 kopen bij B als hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn. Dan alleen dan zou ik eventueel meer willen betalen anders zal je doelgroep mensen die niet eerder van jack en taobao gehoord hebben moeten zijn.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:10:07 #221
131319 mickeyD
pi_74386649
spijker op zn kop!

ik ben werken by the way, tot vannacht!
pi_74386668
Ik snap die problemen met verzendkosten bij taobaonow niet, ik heb zelf bij een order een vaste prijs afgesproken die we zouden aanhouden.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:18:03 #223
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74386884
Wat zoek de Nederlandse paupere klant, niet zo moeilijk.

- Lage prijzen.
- Goede kwaliteit producten.
- 1 keer bestellen = het juiste product ontvangen

Ja goede kwaliteit voor lage prijzen Dan doel ik vooral op typische troep waar je niks aan hebt ook al is het goedkoop. Producten die naar terpentine meuren dat nooit gaat wegtrekken hoef ik niet Horloges met stof of troep achter het glas is zo nutteloos. Zaken met krasjes erop

Bepaalde producten horen een basis kwaliteit te hebben. Desnoods betaal je wat meer, gewoon duidelijk op de website zetten dat het een hogere kwaliteit betreft. Maar ik weet zeker dat het goed kan voor een goedkope prijs, de krenten uit de pap zeg maar.

Soms heb ik het idee dat ze in China 1 euro willen besparen op een product van 20 euro, waardoor het hele product nutteloos is geworden. Ik heb bijv. een noodfiets gekocht die totaal wegroest, had dan 5 euro meer uitgeven bij de productie
  woensdag 4 november 2009 @ 15:23:32 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_74387043
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:58 schreef Twizu het volgende:

[..]

Bij de xenos / blokker hebben ze ook dubbelwandige theeglazen voor een China prijs. Maar niet zo'n toffe als op Taobao (Dan ben je ook íets duurder uit )
Je vergeet de Action
  woensdag 4 november 2009 @ 15:27:25 #225
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74387154
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Je vergeet de Action
Past daar inderdaad prima bij!
Maar daar heb ik alleen nog nooit dubbelwandige theeglazen gezien..
6 eien
pi_74387425
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Maar dan zal je service wel fantastisch moeten zijn, voor een betere service zou ik misschien bereid zijn 20% heel misschien 25% meer te betalen. Dus een broek die ik voor ¤10 had gekregen bij A zou ik wel voor ¤12 kopen bij B als hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn. Dan alleen dan zou ik eventueel meer willen betalen anders zal je doelgroep mensen die niet eerder van jack en taobao gehoord hebben moeten zijn.

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat snap je hoop ik zelf ook wel. Echt compleet onrealistisch haha.
pi_74387491
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat snap je hoop ik zelf ook wel. Echt compleet onrealistisch haha.
Daar ben ik het geheel mee eens. Als je makkelijk spullen wilt terug brengen dan moet je gewoon naar de winkel gaan hier in nederland. Daar kan je ruilen of als de kleur je bij thuis komt niet aanstaat het terug brengen.
pi_74387750
He, DP heeft nu de Zenheizer MM50 vor de iPhone!
pi_74387897
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Daar ben ik het geheel mee eens. Als je makkelijk spullen wilt terug brengen dan moet je gewoon naar de winkel gaan hier in nederland. Daar kan je ruilen of als de kleur je bij thuis komt niet aanstaat het terug brengen.

Ja jezus, dat snap ik ook wel. Ik doel natuurlijk op het stukje

"ls hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn"

Wat compleet slaat op aankopen doen via internet in China. Dat je in NL eenvoudig kan ruilen snapt een hond nog.
pi_74388029
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dan blijf ik mijn taobao aankopen doen via jack.
pi_74388386
Ik probeer voor de grap een account aan te maken bij Taobao. Maar elke keer bij de verificatiecode (het plaatje met de 4 cijfers/letters) stopt het. Hij zegt steeds dat ik een fout maak, maar dat weet ik wel zeker van niet. Iemand toevallig hier nog dat getest?
  woensdag 4 november 2009 @ 16:08:04 #232
257229 opastokvis
pi_74388704
ik niet, moet nog een account aanmaken

bij de weg ik vind deze gruwelijk

http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
pi_74388736
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja jezus, dat snap ik ook wel. Ik doel natuurlijk op het stukje

"ls hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn"

Wat compleet slaat op aankopen doen via internet in China. Dat je in NL eenvoudig kan ruilen snapt een hond nog.
Ja daar doelde ik ook op. Ik ga jouw gelijk in je mening en vulde aan met hoe ik erover dacht over de mening van diegene die zei
pi_74388857
Weet iemand hoelang het nog kan gaan duren voordat ik mijn pakketjes binnen heb?

Ik heb net als vele anderen het varkentje bij jack besteld, die heb ik al meer dan een week binnen.. De andere twee pakketjes zijn 3 dagen later verzonden. Dus ik ging er vanuit dat ik die ongeveer drie dagen later zou krijgen. Deze theorie gaat dus blijkbaar niet helemaal op.

10/23/2009 PUR10231***** Package Shipped (via airmail shipping) 66668888,
10/23/2009 B2009102323***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
10/20/2009 B2009102020***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
pi_74389284
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef Skiet het volgende:
Ik probeer voor de grap een account aan te maken bij Taobao. Maar elke keer bij de verificatiecode (het plaatje met de 4 cijfers/letters) stopt het. Hij zegt steeds dat ik een fout maak, maar dat weet ik wel zeker van niet. Iemand toevallig hier nog dat getest?
Ook al geprobeerd voor de grap een account aan te maken, en had precies hetzelfde probleem als hierboven. Terwijl ik toch zeker wist dat ik de code goed intikte.
pi_74389328
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand hoelang het nog kan gaan duren voordat ik mijn pakketjes binnen heb?

Ik heb net als vele anderen het varkentje bij jack besteld, die heb ik al meer dan een week binnen.. De andere twee pakketjes zijn 3 dagen later verzonden. Dus ik ging er vanuit dat ik die ongeveer drie dagen later zou krijgen. Deze theorie gaat dus blijkbaar niet helemaal op.

Bij mij zijn er ook pakketjes die 3 dagen na verzending van het biggetje zijn verstuurd, biggetje heb ik al 1,5 week binnen, de rest is er nog steeds niet. Ik wacht gewoon rustig af want heb verder nooit echt haast met die dingen uit China.
pi_74389455
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Bij mij zijn er ook pakketjes die 3 dagen na verzending van het biggetje zijn verstuurd, biggetje heb ik al 1,5 week binnen, de rest is er nog steeds niet. Ik wacht gewoon rustig af want heb verder nooit echt haast met die dingen uit China.
Oke, nee heb er ook geen haast mee. Maar was er gewoon even nieuwschierig na hoe dit zat.
pi_74389565
Skiet heeft een account op Taobao

Zelfs al heel kort gechat met een verkoper. Maar ging iets fout denk ik haha.
pi_74389735
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Skiet het volgende:

Kan Skiet nu in vervolg zelf bestellingen plaatsen??? Of kan dat iet i.v.m verzenden.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:35:59 #240
257229 opastokvis
pi_74389792
skiet heeft per ongeluk 100 aambeelden gekocht?
  woensdag 4 november 2009 @ 16:37:29 #241
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74389861
Hehe. Skiet gaat zelf zaken doen!
6 eien
pi_74389955
Ik ga het rustig allemaal even uitvogelen. Voordeel is dat ik de calculator heb dus kan meteen zien of de prijs beter is of niet. Leuke ontdekkingsreis kan ik je zeggen, maar makkelijk en gebruiksvriendelijk met al die Chinese tekens is anders haha
pi_74389971
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Skiet het volgende:

Hoe ben je door die code heen gekomen?
pi_74390030
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Hoe ben je door die code heen gekomen?

Geeeeen idee opeens deed ie het na 10000 keer haha
pi_74390072
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

Geeeeen idee opeens deed ie het na 10000 keer haha
Ja, ik heb hem nu ook te pakken! Eens zien hoe het werkt allemaal verder, haha.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:47:21 #246
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74390234
Om te chatten heb je toch een speciaal programma nodig? Soort IM voor websites als Taobao en Alibaba.com?
6 eien
pi_74390266
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Twizu het volgende:
Om te chatten heb je toch een speciaal programma nodig? Soort IM voor websites als Taobao en Alibaba.com?

Ik krijg wel een installatie ding te zien. Maar verder weinig wat werkt. 1 keer gehad dat iemand wat terug zei en toen floepte de chat eruit. Was gewoon webbased.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:48:41 #248
48067 neo2000
pi_74390281
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Whaaa!! Een Chinese webshop meeting in Shanghai en daar de boel onveilig maken
Lekker hokken bij Rbhp
[..]
Whhaaa mooie tafel hoor, past goed bij een snuggie. Het vrouwtje heeft dat ding zeker uitgezocht Neo
[ afbeelding ]
Ik uitgezocht, zij ingericht. Is ook van Ikea, dus waarsch. ook made in China. En nee, ik durf ze geen plaatje van een Snuggie aan d'r te laten zien, want dan gaat ze er een bestellen denk ik..
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef Skiet het volgende:
Ik ga het rustig allemaal even uitvogelen. Voordeel is dat ik de calculator heb dus kan meteen zien of de prijs beter is of niet. Leuke ontdekkingsreis kan ik je zeggen, maar makkelijk en gebruiksvriendelijk met al die Chinese tekens is anders haha
Naast communicatie zal betalen uiteindelijk wel een issue worden, aangezien Paypal e.d. niet geaccepteerd worden op ToaBaoBamiBal.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:48:56 #249
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74390289
Gevonden: TradeManager
Vertaald blijkbaar ook automatisch.

Ik heb het een tijdje terug ook allemaal geprobeerd op Alibaba.com en Taobao, maar het is toch allemaal moeilijker als gedacht.
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 16:52:27 #250
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74390401
Paypal in China is anders dan Paypal in Nederland en ze accepteren geen buitenlandse bankrekeningen/kaarten/etc. Dus dat wordt uiteindelijk nog een probleempje. Maar wel leuk dat jullie het zelf nu een beetje kunnen onderzoeken, is fair ook qua prijzen.
pi_74390561
Je kan bij het China Post Office van die kaarten halen met tegoed. Dan betaal je bijvoorbeeld 100 euro en krijg je tegoed op TB van 100 euro. Dat is wel een optie natuurlijk. Kan Jack die kaarten gaan verhandelen haha. Of misschien kan jij wel zo een kaart kopen MOCHT ik een supplier hebben die naar NL wil shippen tegen redelijke prijs.

The easy way to add money

Adding money to your Taobao account is easiest by going to the China Post Office. When you go to the Post Office, you can buy a recharge slip with a pin number. It is a lot like adding money to your mobile phone account.
Why not go through the bank?

You can also connect your Alipay account to your Chinese bank account, which should be even more convenient, right? Not exactly. China bank’s online security measures are in constant motion, with new passwords, digital certificates and other chaos forcing you to relearn the procedures. Overall, I have found the Post Office method to be much smoother. One caveat, though: if you need any kind of refund for whatever reason, you will need to have a Chinese bank account. All the more reason to chat with the Taobao shop first!
How much to recharge?

You can recharge in any amount, but start off with a modest amount so you can get the hang of it. Let’s say 50 or 100rmb. The post office charges a small commission of 0.5%, with a minimum of 2rmb per transaction. So you will have to add 2rmb for a 100rmb recharge. Or 5rmb on a 1,000rmb recharge.
At the Post Office

When you get to the Post Office, head towards the window called Postal Business Service.
What to ask for

I have always gotten by with a very straightforward request to “chongzhi taobao” (充值淘宝). But we have Reports from the Field that a more specific and accurate request is “wang hui E” (网汇E)
pi_74390670
Wel leuk dat een beetje uitproberen en alles..
Ik probeer zo'n chat, krijg ik dit:

Wat het betekend weet ik alleen niet.
pi_74390857
weet iemand nog die taobao pagina waar altijd grappige gadgets en rare dingen op stonden?
pi_74390888
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef Joene94 het volgende:
[ afbeelding ]
die Pop-up scheldt je uit! ik zou het maar niet vertalen voor je want ik denk dat 't hard aan komt

woensdag 4 november 2009 @ 17:10:59 #255
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74391035
Volgens mij kun je wel betalen met Western Union, maar dat staat ook niet echt bekend om zijn betrouwbaarheid. (of in ieder geval; betrouwbare gebruikers)
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 17:13:35 #256
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74391114
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Semmm het volgende:
weet iemand nog die taobao pagina waar altijd grappige gadgets en rare dingen op stonden?
Bedoel je deze?
6 eien
pi_74391151
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:13 schreef Twizu het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
Nee, het was een pagina van taobao zelf met allemaal hele rare en vreemde gadgets
  woensdag 4 november 2009 @ 17:20:51 #258
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74391311
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, het was een pagina van taobao zelf met allemaal hele rare en vreemde gadgets
Ooo die ken ik nog wel met die godfather pop. En die ijsblokjes van 1mm.
  woensdag 4 november 2009 @ 17:24:14 #259
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74391376
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef Joene94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je wordt gevraagd om opnieuw in te loggen.
pi_74391563
ik wil ook zon bierglas waarbij de binnenkant net een omgekeerd flesje is.(zo een met dubbel glas) hoop dat het jack lukt ze in zij shop te krijgen...
pi_74391595
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef hongtom het volgende:
ik wil ook zon bierglas waarbij de binnenkant net een omgekeerd flesje is.(zo een met dubbel glas) hoop dat het jack lukt ze in zij shop te krijgen...
Moeilijk schoon/droog maken aan de binnen-onderkant
pi_74391689
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hij kan er denk ik wel gewoon een sticker met 'Fragile' opplakken, maar of ze er in China rekening mee houden is een tweede.
De postpakketjes zijn gearriveerd en de glazen worden voorzichtig uitgeladen
pi_74391690
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ooo die ken ik nog wel met die godfather pop. En die ijsblokjes van 1mm.
Ja precies
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef veda het volgende:

[..]

Heb jij geen vaatwasser dan?
pi_74391722
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ja, dat filmpje is hier al een keertje langs gekomen, jammer dat t zo gaat
pi_74391738
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef veda het volgende:

[..]

volgens mij kunnen ze gewoon in de vaatwasser
pi_74393844
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Oke, nee heb er ook geen haast mee. Maar was er gewoon even nieuwschierig na hoe dit zat.
hier ook nog wat pakketjes die later zijn besteld eerder binnen gekregen etc.
Dus gewoon even wachten !

Btw. Ook Deventernaar zie ik !
  woensdag 4 november 2009 @ 18:56:03 #267
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74394376
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef gers het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik carnaval moet vertalen
wil een origineel pak
Heb je al iets gevonden gers? Ben ook geïnteresseerd.
pi_74394745
Ik denk dat je het beste voor carnaval kan zoeken op halloween of costume.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:35:08 #270
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74395884
Haha ziet er allemaal wel leuk uit!
Welke zoekterm heb je gebruikt? Ik krijg helaas niets gevonden onder halloween of costume...
pi_74396229
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Granaatappel het volgende:
Haha ziet er allemaal wel leuk uit!
Welke zoekterm heb je gebruikt? Ik krijg helaas niets gevonden onder halloween of costume...
Via taobaofieldguide, maar je kan bij die piraten supplier even kijken bij de rest van ze producten. Gok dat daar wel meer bijstaat
  woensdag 4 november 2009 @ 19:48:45 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74396542
Als je vrouwtjes wilt aantrekken moet je als een alpha mannetje gaan
pi_74396693
Wie gaat d'r voor mij een Terroristen outfit zoeken met bommengordel d'rbij?
De opblaas voorbind geit regel ik zelf wel.
kei lief.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:54:53 #274
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74396799
pi_74396904
quote:

En me vriendin in deze dan

woensdag 4 november 2009 @ 20:00:15 #276
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74396990
Pics or it didnt happen!
pi_74397124
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee die moet aan een dik touw achter je aan lopen, in een bruin slordig gewaad.
kei lief.
pi_74397191
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
Pics or it didnt happen!
helemaal mee eens

Skiet + Vriendin verkleed

Kom op skiet; jee stelt me toch niet teleur he
  woensdag 4 november 2009 @ 20:24:00 #279
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74397972
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
Als je vrouwtjes wilt aantrekken moet je als een alpha mannetje gaan
[ afbeelding ]
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,wtz5bsoqzg375v5q----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1
pi_74397978
Weet iemand al hoe het zit met de shipping op pbpurchase.com krijg je later van jack nog te horen hoeveel het is, of is het gewoon ''free'' shipping.

En ik heb problemen met Paypal, heb al gegoogelt en foksearch gebruikt maar niets werkt. Als ik iets op DX wil kopen en klik op Checkout, krijg ik bij paypal te horen:
quote:
De ontvanger wil direct worden betaald. Voeg een creditcard toe blablabla...
Terwijl ik mijn rekening wel gekoppelt heb en geverifieert heb
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74398388
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Binkster001 het volgende:
Weet iemand al hoe het zit met de shipping op pbpurchase.com krijg je later van jack nog te horen hoeveel het is, of is het gewoon ''free'' shipping.

En ik heb problemen met Paypal, heb al gegoogelt en foksearch gebruikt maar niets werkt. Als ik iets op DX wil kopen en klik op Checkout, krijg ik bij paypal te horen:
[..]

Terwijl ik mijn rekening wel gekoppelt heb en geverifieert heb

Nee, is niet free shipping. Je krijgt de verzendkosten later te horen en die moet je dan gewoon betalen.

En ik zou even contact met paypal opnemen. Is je saldo wel positief? Even wat op je paypal storten kan helpen!
pi_74398465
Heeft iemand nog die link van die ebay-shop waar ze die gekke elektronische planten verkochten?? Wil wel graag zo'n ding kopen maar zit een beetje te kijken naar de prijzen, want die flauwkuldingen moet ik niet teveel aan uitgeven
pi_74398528
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef thijs1994 het volgende:
Heeft iemand nog die link van die ebay-shop waar ze die gekke elektronische planten verkochten?? Wil wel graag zo'n ding kopen maar zit een beetje te kijken naar de prijzen, want die flauwkuldingen moet ik niet teveel aan uitgeven

www.dealextreme.com

anders even ebayen naar flip flap solar
pi_74398540
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, is niet free shipping. Je krijgt de verzendkosten later te horen en die moet je dan gewoon betalen.

En ik zou even contact met paypal opnemen. Is je saldo wel positief? Even wat op je paypal storten kan helpen!
Maar ik wil eigenlijk directe overschrijving hebben
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74398729
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Binkster001 het volgende:

[..]

Maar ik wil eigenlijk directe overschrijving hebben

Ja, maar misschien heb je een negatief saldo gehad en krijg je daarom die melding. Check je saldo even en neem anders contact op met PayPal!
pi_74399439
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

www.dealextreme.com

anders even ebayen naar flip flap solar
Dankje. Ga denk ik zo'n cheape van ebay halen.
pi_74399612
vraag me niet waarom maar ik zoek me de t*ring naar een Kermit de kikkkker handpop! Dus echt die pop waar je een hand in ze aars kan doen en er ook nog eens een beetje echt uitziet.

Ik heb op de gekste manieren gezocht op taobao maar ik kom niet verder dat kermit slippers..onderbroeken..mokken etc maar geen pop.

Iemand OOIT zoiets tegengekomen of een ingeving voor wat betreft taobao?
pi_74399806
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef kloink het volgende:
vraag me niet waarom maar ik zoek me de t*ring naar een Kermit de kikkkker handpop! Dus echt die pop waar je een hand in ze aars kan doen en er ook nog eens een beetje echt uitziet.

Ik heb op de gekste manieren gezocht op taobao maar ik kom niet verder dat kermit slippers..onderbroeken..mokken etc maar geen pop.

Zoek op Ventriloquism of puppet of muppet
pi_74400599
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sexy hoor.. Idee wat dat kost?
pi_74401507
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef kloink het volgende:

http://item.taobao.com/au(...)0ba2954.htm?cm_cat=0 Met een beetje knippen een plakken kan je zo je hand in z'n anus steken. Succes!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:59:48 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74402358
Zojuist maar ff besteld
Bicycle Mount Holder for Mobile Phone

3.53 euri en we kunnen bellen en navigeren op de fiets
Wie wil dat nou niet

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25687
pi_74403548
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist maar ff besteld
Bicycle Mount Holder for Mobile Phone

[ afbeelding ]

3.53 euri en we kunnen bellen en navigeren op de fiets
Wie wil dat nou niet

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25687
Cancel het maar dat ding is echt heel brak... je mobiel past er goed in maar dat ding blijft niet vast zitten op je fiets en valt bij het kleinste stootje eraf.
pi_74403763
Dat ligt eraan hoe je het bevestigd bij mij blijft het gewoon zitten.
pi_74404020
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef eagle89 het volgende:

If the shipping address is correct...It will be arrived during 7-14 days.
pi_74404128
Volgens mij gaat er niet dagelijks een vliegtuig/boot
Pas als die vol is.
pi_74404277
Concern to taobao account.See my account:

Now I am the VIP member of taobao.com ,3 yellow diamond as a buyer.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:42:42 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74404387
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef jack-peng het volgende:
Now I am the VIP member of taobao.com ,3 yellow diamond as a buyer.
That means lower prices for Jack and lower prices for us
Thanks Jack keep up the good work
pi_74404426
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

\

Beetje jammer dat wij d'r niks van terug gaan zien.
kei lief.
pi_74404462
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

This Viedo has been viewed in many of Chinese local forum.

But not all of EMS staff like this,most EMS staff did good work.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:45:27 #300
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74404513
Ik ga dit jaar als kerstboom met carnaval..
6 eien
pi_74404575
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Thanks..

When I start business,my taobao account as a buyer is just 1 heart.Like 20 points.

Now I have 1000 reputaion points...All from taobao order 70% for FOK guys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')